24.rész

27 4 0
                                    

-Értem. Örülnék, ha mostmár úgy szólítanál, hogy apuci. Oké? •mosolyodtam el gonoszul. Kezemet a combjára helyeztem és meg markoltam egy kicsit.

-Oké. •mondta nemleges hangnemben. Egész úton csöndben volt, amit díjaztam. Haza érve mindent kipakoltunk, majd mentünk volna be, de Yoongi el szaladt.

-A kurva élet. •le tettem mindent és utána mentem. Ahogy láttam a hátsó kertben van. Oda mentem hozzá és megfogtam. Szemeiben félelmet láttam. Hát most félhetsz is drága cica.

-Mi a faszt képzelsz?! Ezért most büntetést kapsz. •rángattam befelé. Nyilván próbált szabadulni meg minden, de csak még jobban feldühített. Bent a lakásban már a pincébe vittem volna, de édes hangja megállított.

-K~Kérlek J~Jin hyung... Nem direkt futottam el.. Múltkor láttam, hogy kirepült az ablakon egy fontos dolog a számodra és most volt rá alkalom, hogy fel vegyem és oda adjam. •nyújtotta felém a telefonomat. Rá néztem és a szemei tele voltak könnyel. Tényleg kerestem mostanság a telefonomat. Elvettem tőle a telefont, viszont őt még mindig nem engedtem el.

-Köszönöm. De mivel csak úgy elfutottál érdemelsz azért egy kis büntetést. •a nappaliba vittem, ahova le ültem és lábamra terítettem testét. Hasa lábaimon pihen, lábai meg picit ki vannak nyitva. Le húztam róla a szoknyát és a fehér neműt, majd hatalmas nagy ütésekkel ajándékoztam meg seggét. Nyilván hatalmas nagy ordítások és kiáltások hagyták el dús ajkai, de jelen esetben nem érdekel.

Jungkook pov:

Nem tudom mióta vagyok itt, de szerintem nem vagyok jól. Ételt se kaptam a napokban, vagy hetekben. Még italt se. Nagyon is fázok és a testemen lévő sebek fájnak. De nem csak azok, hanem még a szívem is fáj és a lelkiismeretem. Nagyon csúnyán megbántottam Yoongi-t. Ahelyett, hogy hagytam volna neki, hogy segítsen, inkább elküldtem. Viszont az is fáj, hogy Jin hyung-ba szeretett. Váratlanul szenvedő hangokat hallottam oda fentről. Ahogy hallottam Yoongi-t bántja az az őrült. Sosem kellett volna össze barátkoznom Jimin hyung-gal. Hiányoznak a szüleim. Yoongi-val is olyan rég beszéltem. Váratlanul csönd lett. Hallgatóztam, de semmi. Hirtelen meghallottam, hogy jön le valaki. A sarokba húzódtam, hogy Jin hyung az, de nem ő. Amint le ért meg örültem. Yoongi jött le hozzám. Ahogy tudtam közelebb mentem hozzá. Ha jól látom ételt és vizet is hozott nekem. Be jött hozzám és le tette a tálcát. Csak mosolyogtam. Egyből át öleltem.

-Annyira hiányoztál Yoongi. Nagyon sajnálom, hogy úgy megbántottalak. Kérlek bocsáss meg. •könnyeztek be a szemeim. Egyből le törölte azokat, majd oda adta a pohár vizet. Egyből megittam, majd újra rá néztem.

-Yoongi. Mi történt oda fent? •néztem rá bambi szemekkel, miközben ettem. Elnézett, majd újra rám nézett.

-Semmi egyéb, csak kicsit elvert. De nincs semmi probléma. •mosolygott rám hamisan. Miért nem mondja el az igazat? Vagy lehet, hogy ezzel akar óvni. Akkor teljesen megértem.

-Figyelj. Edd meg. Nekem fel kell mennem. Jin hyung vár rám. •keze arcomra került és végig simította rajta. Oly rég éreztem már az érintését. Még rám mosolygott, majd felment. Újra egyedül vagyok. De legalább van étel. Ennek örülök. Már azt hittem, hogy Jin hyung elfelejtett és, hogy itt fogok meghalni. Annyira szeretnék fent lenni.

Eltelt egy kis idő és megint jött le valaki. Csak néztem, hogy ki az és Jin hyung volt az. Bejött hozzám, majd le guggolt elém. Mutatta, hogy menjek közelebb. Közeledtem felé, majd előtte le ültem.

-Bármi kívánság?? Mikulás napja van. Most bármit kérhetsz. •nézett rám. Emlékszem, mikor a családommal együtt ünnepeltünk. Annyira más volt akkor.

-Jin hyung... e~egyetlen egy kívánságom van. Bármit megteszek érte, csak hagyj menjek fel. Hagyj feküdjek újra ágyban. Kérlek. •könyörögtem neki könnyes szemekkel. Fel akarok menni. Nem akarok itt lenni. Ahogy érzékeltem megfogta az államat, majd felemelte magához. Még nézett engem, majd el engedte a kezeim.

-Rendben. De akkor tényleg megteszed, amit akarok. És nincs Yoongi-nak panasz, hogy ezt vagy azt tettem veled. Te kérted. •el engedte a lábaimat is, majd mennyasszony pózban vitt fel. Újra melegséget érzek. Váratlanul Yoongi-t láttuk meg a kanapén.

-Kérlek cicám. Fürdesd meg ezt a nyuszit. •tett le a földre. Yoongi át vett és a fürdőbe indultunk.

angyal_yngs💗 Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora