Keyifli Okumalar...🖤
Bölüm kan ve şiddet öğeleri içermektedir.
-Bu nedir?
-Bir vasiyetname.
Childe elinde tuttuğu kağıdı ters düz yaparken iç çekti ve alnındaki saçları geriye yatırarak mırıldandı.
-Gerçekten buna gerek var mı?
-Ölme riskimizin olduğu bir görev. Yazıp yazmamak keyfine kalır ama- bence bir düşün.
-Tsaritsa bu kadar riskli bir göreve 3 habercisini birden göndermesi peki? Ne kadar mantıklı?
-Bize güveniyor.
Dottore yüzündeki maskeyi çıkardı ve mavi saçlarında parmaklarını gezdirip büyük şapkalı genci süzdü.
-Bilirsin bize güvenmese asla bu tür görevlerin başına geçirmez.
-Koca götlü bir dayının Tsaritsa-sama'nın silah deposunu patlatıp, adamlarımızı rehine almasını kim düşünebilirdi ki?
-Öldürmek serbest mi?
Childe fısıldadığında Snezhnaya'nın dondurucu havası yanağını yaladı. Saçları hafif sallanırken koyu mavi gözlerini Dottore ve yerde vasiyetnamesini yazmaya çalışan Scara da gezdirdi.
-Sadece ele başlarını canlı olarak götüreceğiz. Gerisine ne yaparsanız yapın.
-Plan nedir?
-Childe ilk görüşmede onunla yüz yüze gelecek. Sonra sen ve Fatui elemanları baskına hazırlanıcak. Bense yer altından inlerine sızmaya çalışacağım.
Childe elindeki kağıdı tutarken parmaklarını sıktı. Eklemleri beyazladığında kaşlarını çattı ve iç çekti.
Ölme riski vardı. Güçlüydü, güçlenmeye devam etmişti ama şimdi ne ile karşılacağını bilmiyordu. Üstelik Dottore ilk defa kendisine acır gözlerle bakmıştı.
-Hey, hıyar kafa.
-Seni! Bana böyle seslenme-!
-Neler yazdın?
Childe derin bir nefes alıp bakışlarını soğuttuğunda fısıldadı. İnce dudakları kururken çıkan gri dumanın titrekliği endişesini gösteriyordu. Scara ona bir süre bakındıktan sonra yutkundu ve kağıda bakıp mırıldandı.
-Sadece ablam var. Eminim bu kağıdı okuması uzun sürecek ama yüzüne diyemediklerimi yazıyorum. En azından öldüğümde onu mutlu edebilirim.
-Kendini hemen öldürme, ümitsiz.
Childe sert dille karşılık verdiğinde doğruldu ve kağıdı cebine sıkıştırdı. Telefonunu eline alıp numaralara bakınırken çoğu grubun saçma mesajlarına göz attı. İtto'nun saatler önce atılan mesajları teker teker gözlerinin önüne gelirken kıkırdadı.
-Gerçekten ya çocuk, ya da büyük bir aptal.
Kızıl saçlı genç üzerindeki kar beyazı paltosunu boşta kalan eliyle tutup önüne çekerken mesajlara bakmaya devam etti. Boynunu kaplayan beyaz kürkün altına giydiği bordo gömlek ve siyah pantalon ikilisi oldukça şıktı. Boyunun uzunluğuyla beraber fit vücudu, sıradan giysileri daha da asil yapıyordu.
Koyu mavi gözleri mesajlarda dolanırken sadece bir isimde durdu. Son yazmış olduğu "Tamam" mesajından sonra bir daha konuşmamışlardı ve bunun üzerinden de bi hayli zaman geçmişti.
Childe iç çekti ve mesaja girdi. Ne yazabileceğini düşündü, ya da ne demesi gerektiğini. Kafeteryada oluşan cinsel sohbetin ardından Zhongli'nin kendisine kızdığını tahmin edebiliyordu.
YOU ARE READING
Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\
FanfictionGenshin İmpact shipleriyle beraber ZhongChi texting/düz yazı/one shot~ Shipler~~ Zhongchi√ Xiaoven√ Thomato√ KazuScara√ Kaebedo√ Cynonari√ Haikaveh√ Vs. Diğerleri√ Kurgu kan, şiddet, argo konuşmalar, smut(NSFW) ve çoğunlukla cringe içermektedir.