On Birinci Bölüm✿

165 11 12
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

-Hımm~ hım hım, hıım~

Şarkı söyleme diyemedim, sesin çok güzeldi.

-A-ah, Rex!! Bu takım sana çok yakışmış! Lanet okul üniforması bir bana yakışmıyor, şuna bak!

Hayır, sende de mükemmel duruyor. Ama diyemiyorum.

-Hey, Rex. Hiç aşık oldun mu?

Hayır, ama sanki ben...

-......

-Bunu neden yaptın?

~-Uğh.. Yine mi aynı rüya?

Zhongli iç çekerek yüzünü avuşturduğunda saat çoktan 10'u geçmişti. Tavanla bakışırken rahatsız edici bir his tarafından geceleri uykusuz kalmaktan bıkmıştı.

Gözlerini yumdu. Yaklaşık 1 haftadır Childe okula gelmiyordu, mesajlara cevap vermiyor ve onu evinde bulamıyordu. Merak, endişe ve korku duyguları ilk günden beri yakasındaydı.

Yerinde doğrulup oturduğunda ince parmaklarını alnında gezdirdi. Kaşlarını çattı ve gözlerini kısıkça aralayarak karşısındaki çantaya baktı. Evine girdiğinde sadece bunu bulabilmişti. Kendisi veya nereye gittiği hakkında en ufak bir şey bulamamıştı.

-Neredesin?

Birisinde kaldığını düşündü. Ya da festival için yapılan etkinlikleri duymuştu ve kaçmıştı. Kamisato'nun kendisini hangi role soktuğunu duyduktan sonra bunu yapması doğaldı.

İlk 2 gün sallamamıştı. Ama merak etmişti. 3. günün ardından öğretmenleri soruşturduğunda raporlu olduğunu duydu. Ardından evine gitti ama bulamadı. Rapor sebebinin ağır hastalık olduğunu duyduktan sonra bu halde nereye gidebilirdi?

Altın saçlarına elini daldırdı ve arkaya yatırdı. Düşünceler içerisindeyken terlediğini hissetmemişti. Ayaklarını yatağında sarkıtıp ayaklandığında boy aynasından kendisine baktı.

Sıfır kollu siyah atlet ve siyah şort giyiyordu. Yanaklarına sarkan perçemlerin ardında beline kadar inen ince at kuyruğu dağılmıştı. Omzundan sarkan perçemlere bakarken kızıl saçlı yine aklına gelmişti.

-Rex, saçların doğal mı? Ya-yani uçlarını boyuyor musun?

-Hayır, doğuştan.

-Bu harika... Hey, sadece şu perçemi uzatır mısın?

Ajax elini gezdirdiği perçemi tutarken, Rex iç çekti. Ensesinde hissettiği parmaklar bedenine ürperti verirken, ders kitabını kapattı ve heyecanlı Ajax'a dönüp mırıldandı,

-Denerim.

Ne yaparsa yapsın, ne derse desin Ajax ona hep hayran olmuştu...

-Ben yaptım.

*Şlak!!* Rex yüzünün yandığını hissetti. Dudağı patlamıştı ve başı sağına dönmüştü. Ajax tarafından dayak yiyen çocuk, öfkeli annesi tarafından kaldırılmış ve götürülmüştü. Ajax yerden kalkıp Rex'e ilerlediğinde dudağındaki kanın çenesine indiğini gördü.

-B-ben- bunu yapman gerekmiyordu!!

-Ajax, neden ona zarar verdin?

-T-t-

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now