On Altıncı Bölüm✿

160 11 40
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

-Rex birkaç arkadaş daha edinmek iyi olmaz mı?

-Arkadaş, zayıflık getirir.

-Oh, her şeyi görmüş geçirmiş yetişkinler gibisin!

Yan bir bakış annesini susturmaya yetmişti. Derin bir iç çekip gülümseyen kahve saçlı kadın, yere eğilip Rex'in omuzlarını kavradı.

-Ajax denen çocukla oldukça yakınsın ama, değil mi?

-N-ne-?? Hiçte bile!

Rex kızarıp bakışlarını kaçırdığında, Kouro gülümsedi ve kızaran yanağı öpücükle süsledi. Öpülmekle daha da renklendiğini farkettiğinde kıkırdamasını büyüttü.

-Yetişkin gibi davranmak senin gibi tatlı bir çocuğa yakışmıyor Rex!

-Anne!!

Kehribar gözleriyle annesini uyarırken kapısı çaldı. Gelenin kim olduğunu bildiğinden hızla tostunu yedi ve çantasını omuzlayıp kapıyı açtı. Ajax elindeki konsolun düğmelerini kırarcasına parmaklarında oynatırken, dili dışarıdaydı.

Rex birkaç saniyeliğine durup bu şirin görüntüyü izledi. Fakat sonradan omzunda hissettiği yüzle bakışlarını kaçırdı.

-Ona itiraf etmelisin~

-Anne, öyle bir şey olmayacak.

Sadece kıkırtılarla dolu alaylı cümlelerle karşılık gördü. Gözlerini devirdi ve öne adımlayıp Ajax'ın kolunu tuttu. Onu arkasında sürüklerken Ajax oyununa devam ediyordu.

Kouro gülümseyen yüzünü silip arkasına döndü ve kapıyı kapattı. Kilitleme zahmetine bile girmedi. Eşi çoktan işini kaybetmişti ve Rex'e farkettirmemek adına her sabah depoda kalıyordu. İkili bir araya geldiklerinde nefeslerini tuttular.

Tefecilerin dükkanlarını zorla almalarıyla beraber gelen tehdit mektupları ikiliyi ürkütüyordu. İkisi bir masaya oturup ne yapıcakları hakkında düşünürlerken, polisi aramak için telefona asıldılar. Fakat sonradan Rex'in hayatını düşündüler.

Tefeciler polis işe karışırsa çocuğun öleceğine dair not yazmıştı.

Çaresizce düşünmeye çalıştıkları vakit tefeciler tarafından tutulan birisi evin açık penceresinden bir bez torbası attı. Atılmayla açılan torbanın içerisindeki barut ve çeşitli patlayıcı malzemeler salona dağılırken, ayağına kadar yuvarlanan mini bombalarla Rex'in babası ayaklandı. Gözleri sonuna kadar açılırken atılan torbanın hemen üzerine yollanan çakmakla ellerini eşinin göğüsüne ilerletti ve itti. Kouro itilmeyle kapının yanındaki pencereye çarptı.

Patlama şiddetliydi. Pencereler patlamış ve ikilinin bedenleri yanmıştı. Rokuru'nun bedeni komür gibi olurken, patlamayla bel üstü pencereden sarkan Kouro'nun gözleri açıktı. İkisi ânında ruhlarını ebediyete teslim etmiş ve korkunç bir şekilde can vermişlerdi...

Rex okuldan sonra evine gidiyordu. Ajax erken ayrılmıştı ve yeni oyunlara bakıcağını söylemişti. Minik adımları duyduğu siren sesiyle yavaşlarken, evinin bulunduğu sokakta ambulanslar görmesi gözlerini açtırdı.

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now