Keyifli Okumalar...🖤
Kızılın hizmetçi kıyafetini giymesinin ardından fazla geçmemişti. Salonda bacak bacak üstüne atarak çayını sakince yudumlayan dede Zhongli'ye iç çekerek bakarken, parmakları arasındaki telefonu çevirdi. Gruplardan gelen tuhaf mesajları bile sessize almışken, onun Childe'ı bu şekilde giydirip sadece çay içmesi sinirini bozuyordu.
Ters bir şekilde oturduğu sandalyeden kalkarken hissettiği keskin ağrı inlemesini sağladı. Pileli eteğini düzeltti ve uyluk yüksekliğini biraz daha yukarı kaldırıp ince bacaklarını saran dantelli çorabı, gerildikçe çok daha seksi bir hal aldırdı.
Amerikan mutfağından çıkıp salona ilerledi. Çayını içmeye devam eden Zhongli'nin yanına oturdu ve aynı şekilde bacak bacak üstüne attı. Eteği hafif kaymıştı ve çorap harici tenini göstermişti. Uylukları ortada olmasına rağmen bunu umursamadı. Zhongli ise kehribar gözlerini yumup dudak kenarında minik bir sırıtış verdi.
-Umm, saat bi hayli geçti ve neredeyse 1 gün dolmak üzere.
-Hımm?
-Bana hımlama! Tanrım neden bu kadar odun olmak zorundasın!?
-Odun?
Zhongli kıkırdadığında, Childe ona döndü ve bir bacağını kucağına yerleştirirken elleri yakasını kavradı. Zhongli keyifli bir yüz ifadesinde çayını içmeye devam ederken, Childe'ın gözü seyirdi.
-Childe sana ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, bir hizmetçi çay yapmaktan başka ne yapabilir ki?
-Ben-
Childe esmerin dediklerinde haklı olduğunu farkettiğinde kızardı. Aklından neler geçtiğini bilmiyordu, kendisine cinsel yoldan yaklaşmasını istemediğini de biliyordu, bedeni hâlâ acılıyla doluyken onu azdırmakta istemiyordu.
Başını eğdi ve ellerinin altındaki yakayı daha sıkı kavradı. Zhongli gözlerini açıp hemen dudaklarının önündeki yüzü inceledi. Gözle görülür derecede kızarmıştı ve çilleri renklenmişti. Yüzünde bir tebessüm oluştu ve öne doğru hareketlenip, Childe'ın alnını öptü.
-Hey, bir şeyler düşünüyorsan benden saklama.
-Ha-hayır düşünmüyorum!
Childe utançla kekelediğinde, Zhongli elindeki bardağı koltuk koluna koydu ve ince bele ellerini dolayıp kendisine çekti. Childe âni çekilmeyle gözlerini sonuna kadar aralarken, ince parmakları esmerin boynuna tutundu. Kehribar gözler loş ışıkta güneş gibi parlayarak kendisini izlemekteydi.
-R-rex bu-bunu cidden yapıcak mıyız?
-2 dakika 47 saniye önce tam olarak bunu düşünüyordun.
-Tch! Hayır! Sadece ben-Ihm!!
Cinsellik içermektedir, rahatsız olacaklar lütfen bu kısmı atlasın!
Childe dudaklarına kapanan dudaklarla susturulduğunda, gözlerini yumdu. Boynundaki parmaklarını altındaki sert deriye sürerek göğüslerine inerken, belinin daha sıkı kavrandığını hissetti. Ağrımaya devam eden kalçasını hafif kaldırıp rahat bir pozisyon elde ederken, dillerini bir araya getirmiş ve iki tarafında iniltisi otel odasında yankılanmıştı.
Childe nefessiz kalmasıyla öpücüğü kırdı ve başını geniş omuzlara yaslayarak kokusunu derince içine çekti. Zhongli elinin altındaki beli okşarken, başını hafif geriye yatırarak kızıl saçlara baktı. Ardından Childe'ın başına bir buse kondurup fısıldadı.
-Hizmetçilerin efendilerine bu şekilde hizmet ettiğini bilmiyordum.
-Kapa çeneni.
Childe yüzü tamamıyla kızarık bir şekilde doğrulduğunda, esmer yüzündeki sırıtmayı saniyesinde sildi. Gözleri merak ve şaşkınlıkla aralanırken, Childe gömleğinin düğmelerini çözmeye başladı. Zhongli bedenine değen parmaklarla gözlerini kısarken, Childe tarafından ısırıldı. Yumuşak dudaklar ve sıcak bir dil tarafından vücudu keşfedilirken, dudağını ısırdı.
YOU ARE READING
Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\
FanfictionGenshin İmpact shipleriyle beraber ZhongChi texting/düz yazı/one shot~ Shipler~~ Zhongchi√ Xiaoven√ Thomato√ KazuScara√ Kaebedo√ Cynonari√ Haikaveh√ Vs. Diğerleri√ Kurgu kan, şiddet, argo konuşmalar, smut(NSFW) ve çoğunlukla cringe içermektedir.