On İkinci Bölüm✿

178 12 64
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

Bölüm Kan içermektedir...

-Demek sen de onun yerini bilmiyorsun ha...

Altın gözler kısılıp iç çekerek başını elleri arasına alırken, Kaeya tekrardan başını iki yana salladı.

-Yerini sen de bilmiyorsan o zaman bu nerede?

Kaeya baş parmağını ısırırken fısıldamıştı. Zhongli Childe'nin hâlâ eve dönmemesiyle arkadaşlarını gezer olmuştu. Onlarda kalacağına inanmasa da, bakmakta fayda olabilirdi.

Ama ya birisinin evinde bulsaydı ne diyebilirdi? Senin için endişelendim mi, yoksa söyleyecek bir yalan mı bulmalıydı?

"Beni ne hallere sokuyorsun?"

Zhongli iç çekip ayaklandı ve Kaeya'ya bakmadan kapıya ilerledi. Kaeya gitmeye çalışan altın gözlere hızla koşarak kolunu tuttu ve yüzleşti.

-Ondan haber alır almaz beni haberlendir.

Kaeya araştırmalara başlıyacağı hakkında kendisine güvence vermişti. Rapora güvenerek evde dinlendiğini düşünüyordu ama asla evde olmamıştı. Kaeya uzun bir süredir bir kere bile evine gitmediği için kendisini kötü hissetti.

Berbat bir arkadaştı.

-Sen de.

Zhongli karşılık verip hızla kapıdan çıktığında Kaeya iç çekti. Ellerini beline koyup ilk önce kimleri araması gerektiğini düşündü. Elini telefonuna atıp Diluc'u ararken, Zhongli taksi çağırmış ve boncuk gibi dizilmiş sitelerin yanından uzaklaşmıştı.

Ne yapıcağını bilmiyordu ama oturup bekleyemezdi. Bir dedektif mi tutmalıydı? En son randevuya gitmişti ve sonra ansızın ortalıktan kaybolmuştu. O gece evine geldiğini görmüştü, fakat sabah? Zhongli her gün güneş doğmadan hemen önce uyanırdı. Eğer ki o sessizlikte Childe gitmeye kalksaydı duyardı. Değil mi? Sonuçta kapıları ağır metalden yapılmıştı ve her çıkışta sert kapanmasıyla ünlüydü.

Tekrardan iç çekti. Vardığı yere bakarken homurdandı. Yardım alabileceği kişilere gitmişti. Cyno ve Tighnari bu konuda yardımcı olabilirlerdi. İki katlı binaya baktı ve taş yolda ilerledi. Alnındaki perçemleri arkaya yatırırken, zile bastı. Evden yükselen ayak sesleriyle Zhongli omzunu kapı pervazına yaslayıp bekledi.

Kapı açıldığında görüşüne ilk Tighnari geldi. Üzerindeki bol tişörtü düzeltip Zhongli'ye merakla bakarken, Cyno görüşüne girdi. Üstü çıplaktı ve kaslarını ortaya sertmişti. Zhongli gözlerini kısıp dudaklarını aralamış ve bu çifte kumruyu daha fazla rahatsız etmeden olayı anlatmaya başlamıştı.

Yanlış vakitte geldiğini her düşündüğünde yüzü kızarıyordu ama umursamadı. Cyno yardım edeceğini söylediğinde, biraz rahat nefes aldı. Evden ayrılırken telefonlarını almış ve sıraki yere, İtto'nun mekânına ilerlemişti.

Childe... Hayır- Ajax Volkov.

Esmer genç onu eline geçirdiği zaman cezalandıracağına dair kendisine yemin etti...

°

-İlk defa onun bu kadar fazla suratsız olduğunu görüyorum.

-Bir yerden sonra gülümsemesini arıyor insan, değil mi?

Signora yaslandığı duvarda mırıldandığında Dottore onayladı. Bedeni sargılarla kaplıydı, yüzünde ise maske vardı. Aldığı sık nefeslerle beraber hâlen acı çektiği, kuru dudaklarından çıkan minik iniltilerle belli oluyordu. Dottore elindeki belgeleri karıştırdı. Kan kaybı çoktu. Soğumaya başlayan bedeni dondurucu soğukta daha da soğumuş ve vücut ısısı neredeyse bir ölünün bedenine dönmüştü. İç çekip dosyayı kapattı.

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now