Yirmi Beşinci Bölüm✿

243 12 123
                                    

Ağır smut içermektedir. Okumak istemezseniz bölümü atlayın, atlamak kurguda olay kaçırmaya sebep olmayacaktır.

Keyifli Okumalar...🖤

Kartı okutup kapıyı açtıktan sonra Zhongli ışıkları açtı. Childe bu lüks odanın her bir detayına ıslık çaldı ve üzerindeki ceketten kurtuldu. Boydan pencereye yürüyüp ayaklar altında kalan Liyue'yi izlerken gözleri parıldadı. Milyonlarca Morası vardı, ama böyle bir manzarayı ilk defa görüyordu.

Bir dakika!

Mora demişken...

-Burayı tutmak için fazla para biriktirmiş olmalısın.

-Hım hım.

Zhongli onaylayıp Childe'ın birkaç adım arkasında kalan koltuğun koluna oturduğunda üzerindeki gömleğin birkaç düğmesini açarak göğüsünü ortaya çıkardı. Karın kaslarının üstüne kadar bir bölüm meydana çıkarken odaya bakmaya başladı.

-Yeme içmeler dahil 2 günlük tuttum ve toplam 138bin mora etti.

-138bin...

Childe kaşlarını çatarak arkasına döndüğünde Zhongli'nin bilerek ona bakmadığını farketti. Bakışlarını kaçırırken birkaç saniyelik düşünmenin ardından bağırdı.

-Benim adıma mı kiraladın!?

-Eh.

Zhongli sadece dudaklarını büzdü ve başını çevirdi. Childe'ın gözleri seyirdiğinde iç çekti. Tabiki de her zamanki gibi Zhongli para için kendisini kullanıcaktı. Ailesi yoktu ve henüz çalışmıyordu. Kendisine ve ailesine fazla bile gelen parayı ona verebilirdi.

Sonuçta hem erkek arkadaşı hem de ailesiydi.

Yine de sevindi. Böyle bir manzarada onunla yalnız kalması, bu paraya değerdi.

-Aç mısın?

Zhongli nazikçe sorduğunda Childe başını iki yana sallayarak cevapladı. Bakışlarını Liyue'nin parıldayan havasından çekemezken, Zhongli yanına geldi ve beline arkadan sarıldı. Yüzünü omzuna gizlerken, Childe sırtını ona yasladı ve gözlerini yumdu.

-Söyle bana, neden komşuları rahatsız etmekten korktun? Anlaşmamızın farkındayım ve şikayetçi de değilim. Fakat- o kadar sesli olurmu-da?

Childe son cümlelerini nefesini tutarak fısıldadığında Zhongli belindeki tutuşu sıkılaştırdı ve yüzünü kaldırıp boynunu öptü. Revirde yerleştirdiği izlere bakarken gülümsedi.

-Kendini sıkmanı istemedim. Sesini duymak istiyorum.

-Böyle konuştuğunda hiç dedelere benzemiyorsun Rex.

Childe kıkırdayıp bedenini saran kolların içinde döndü ve ellerini sevdiğinin boynuna dolayıp yüzüne yaklaştı. Burunları değerken hırıltılı bir sesle devam etti.

-Bu halin çok daha seksi.

Sesinin ne kadar seksi olduğundan bi hayli habersiz olan Childe, gelin tarzı taşınmayla şoka uğradı. Ayakları yerden kesilirken Zhongli'nin boynuna sarılmış ve gülmüştü. Esmerin yüzüyle oynayarak konuşurken adımlarının yatak odasına gitmesi onu biraz gerginleştirdi.

Rex'in hiç beklemeye niyeti yokmuş gibiydi.

Odaya dikkat edemeden yatağa atıldığında Zhongli gömleğinin geri kalan düğmelerini çözdü ve gömleği odanın bir köşesine fırlattı. Childe çıplak bedeni dudağını ısırarak süzerken sırıttı.

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now