On Yedinci Bölüm✿

193 13 123
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

Geçen gecenin ardından çok geçmeden Zhongli gözlerini araladı. Uyumadan önce kendisine sırt dönen kızıl, şimdi karşısında huzur içinde uyuyordu. Yüzündeki çiller dikkatini çekti. Onları tekrardan görünce elini hareketlendirmeden edemedi.

Parmaklarını değdirdi ve burnuna kadar okşadı. Sonra yanağını kavradı ve baş parmağını diğer yanağına sabitleyip nazikçe sıktı. Yüzüne ufak bir tebessüm yerleştirerek büzülen dudaklara baktı. Kuruydu. Hâlâ.

Sertçe yutkunup bakışlarını kaçırdı. Ellerini çektikten sonra doğrulmaya çalıştı. Fakat göğüsüne doğru acıyla inleyerek hareketlenen Childe ile duraksadı. Sırtının üzerine yatamıyordu ve her hareketlenmeyle bedeni ağrıyordu. Kremin uyuşturucu özelliğinin gittiğini düşündü.

Tekrardan uzandı ve nazikçe göğüsüne alnını yaslayan bedenin omuzlarını kavradı. Yanakları kulaklarına kadar kızarırken ufak bir güç gösterisi yaptı ve Childe'ın bedenini kendisine doğru çekti. Boyun girintisine iniltiyle sokulan yüzle daha da kızarırken ne yapması gerektiğini düşündü.

Tekrardan kremlemeye kalksa uygun olır muydu? Ya da uyandırsa? Hayır, henüz hiç dinlenmemişti, ama canının yanmasını da istemiyordu.

Sert bir küfür döküldü dudaklarından ve birkaç saniye bekledi. İniltiler azalmış yerine sakin nefes alışlar başlamıştı. Boynuna verilen sıcak nefesle bedeni titremekteydi.

Hata etti. Fazla üzerine çekmemeliydi.

°

-Umm Rex, içinde yatan sapık kişiliği yavaştan çıkarmana sevindim, ama artık bıraksan mı?

-.........

-Pekâla yakışıklısın, uyurken daha ateşlisin, fakat açım.

-..........

-Rex? Hey! Adamım kıçımı sıkıp durma!

-.....H-ha?

Zhongli mırıldanarak gözlerini araladığında burnundan santim farkla uzakta duran yüze baktı. Gözleri sonuna kadar aralanırken Childe sırıttı.

-Ehehe, günaydın~

Zhongli beklemeden doğrulduğunda Childe dudaklarını büzdü. Yanına yerleşirken esnemeye çalıştı, fakat sırtının acısıyla sadece inledi.

-Rüyanda neler gördün? Sayıklayıp duruyordun ve sadece beni sıkıyordun.

Zhongli başını eğdi ve alnını avuştururken kızardı. Yüzünün boynuna kadar kızardığını hissettiğinde titrekçe nefes aldı.

-Hiçbir şey.

-Tuhaf.

Childe öne doğru eğilerek kızaran yüzü inceledi. Ardından çenesini kavradı ve kızarmış yüzü kendisine çevirdi. Sırıtması büyürken kaşlarını oynatarak mırıldandı.

-Beni görmediğine emin misin?

-S-seni gördüğümü nereden çıkardın?

Zhongli bakışlarını kaçırarak kekelediğinde, Childe kıkırdadı ve karnının gurultusuyla ayaklandı.

-Hadi inanmış gibi yapalım. Benim Rex'im, beni rüyasında hiç görmüyor~

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now