Otuz Üçüncü Bölüm✿

200 10 31
                                    

Bölüm ağır cinsellik içermektedir!

Keyifli Okumalar...🖤

-Ihm!!!

Childe Zhongli'nin birden sertleştiğini fark ettiğinde inlemeden edemedi. Dudakları onun tarafından kusursuzca işgal edilirken, bedeninde hissettiği her bir dokunuş içindeki arzuyu güçlendiriyordu.

Ayrıldılar ve tekrardan birbirlerine baktılar. Alt tarafları birbirine değiyordu ve Zhongli utanmaz bir şekilde kendisini ona bastırarak inilti kazanıyordu.

-İ-istediğim derken ne demek istedin?

Zhongli sadece gözlerine bakmakla yetindi. Ardından dizleri üzerine geldi ve Childe'ı saçlarından tutarak doğrultup şişkinliğinin önüne getirtti. Saçlarının çekilmesi acı verse de, zevk daha fazlaydı.

-Anlaşılmayacak bir şey yok, uzun zamandır bunu istediğini biliyorum.

Childe yutkundu, sonraysa sırıtıp dudaklarını, kehribar gözlere bakarak şişkinliğe sürttü ve yine ona bakarak dudaklarını araladı. Kısa sürede dilini çıkartıp sert kumaşın üzerinden yaladığında bir iç çekiş kazandı.

Kesinlikle şu an Zhongli zor durumdaydı.

-Evet istiyordum, gerçekten bana karşı hep nazik ama yatakta sert olmanı istiyordum.

İnce parmaklar Zhongli'nin pantalonuna gitti ve aşağa kaydırdı. Penisi karnına kadar uzanırken gözleri büyüklüğüyle parladı. Ardından eliyle nazikçe tuttu ve başına bir öpücük koyup kıkırdadı.

-Senin bu haline aşığım Rex.

-Tch!

Esmer başını arkaya yatırırken, Childe çoktan uzunluğunu ağızına almıştı. Yarısına kadar gel gitler yaptıktan sonra baştan aşağı yalamalar, öpücükler ve emmelerle, Zhongli onun saçlarını okşadı. Bu geceyi unutulmaz yapmaya niyetliydi.

Fakat kolu-

Ah, siktir et.

-Canın acırsa söyle.

Childe dudaklarından akan precumla penisinden ayrıldığında sadece "Huh?" diyebildi. Onu iyi duyamamıştı ve şimdi yüzü yastığa gömülürken, dizleri üstüne getirilmişti. Zhongli ona başını çevirmemesi gerektiğini sert bir tonda söylerken, başını kaldırmaya cesaret edememişti.

Bir kravat, bir kemer ve bir kulaklık

Onun için şimdilik yeterli...

Yaralı olmayan kolundan tutup Childe'ı nazikçe kaldırdı ve sırtının göğüsüne yaslanmasını sağladı. Childe şaşırarak adını mırıldanırken, gözlerini bağlayıp görüşünü kesmiş ve sonra ellerini sırtında bağlayarak hareketlerini kısıtlandırmıştı. Yanına aldığı eşyalardan da kulaklıkları alıp başına geçirdi ve son ses müzik açtı. Dışarıya ses vermiyordu ama onunda kendisini duymasını engelliyordu.

Şimdi çok hassas ve ne yaparsa hissedilir haldeydi.

Kesik ve sıcak nefesleri Childe dudaklarından salarken âniden tekrardan yatağa bastırıldı ve bacakları pantalonu üzerinden okşandı. Bir çift parmak uyluklarını aşıp ince bacaklarını araladı. Parmaklar arsızca bacaklarının arasında yerini alırken, Childe gözlerini yumdu. Dudaklarından bir iç çekiş dökülürken, Zhongli'nin alay dolu sesi odada yankılandı.

-Şimdiden bu kadar ıslak ha?

Childe ona bakmak istiyordu, ama ensesindeki el ve kravatla bu imkansız oluyordu. Pes edip kendisini ânâ verdi. Ona güvendi ve sadece ona yaşatacağı zevki düşündü. Parmakları bedenini arsızca dolaşırken, midesi kelebeklendi. Kalbi hızlandı ve sadece yalvardı. Düşük seste yalvardığını düşünüyordu ama sesli müzikle sesini ayarlaması zordu. Çığlıklı bir inlemeyle yalvardı.

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now