Yirmi Birinci Bölüm✿

178 10 49
                                    

Keyifli Okumalar...🖤

Childe ve Zhongli bir süre sadece sarılarak balkonda kaldılar. Sonra Childe kıkırdayarak elinin altındaki saçları okşadı ve başka bir buse için dudaklarını hareketlendirdi. Fakat-

Alnına çarpan yeşil parmak arası terlikle sendelenmişti.

-Has- kim attı bunu?

Childe alnını avuştururken yere düşen terliği eline aldı ve inceledi. Zhongli gülmemek için dudağını ısırırken tiz bir ses aşağıda yankılandı.

-Ustama ne yaptığını sanıyorsun!!?

Childe tanıdık gelen sesle gözlerini yumup derince iç çekerken, âsi bir sırıtışı kısa sürede yüzüne takındı ve korkuluğa yakınlaşıp Zhongli'yi kolları arasına aldı.

-Ah, bir kedicik kaybolmuş~ hoş geldin!

Childe gülümsemesini büyütürken başka bir terlikle yüzünü buruşturdu ve alnını avuşturdu.

-Lanet olası iyi denk getiriyor.

-Benimle dalga geçme! Ayrıca sensei'mden hemen uzaklaş!

-Hmm..

Childe boş bakışlarını Xiao'ya dikerlen kolları arasında nefes alamayan Zhongli'nin öksürükleriyle kendine geldi.

-Nefessiz kaldıysan haber et.

-Güzel ândı. Kaybetmek istemedim.

Childe Zhongli'yi kıkırdayarak bıraktıktan sonra eline aldığı bir çift terliği salladı.

-Bunları sana geri vermem mi gerekiyor?

Xiao ciddi bir ifadeye bürünüp terliklerine baktı. Hata ettiğinin farkındaydı ve şu an taşlı yolda çıplak ayaklarıyla duruyordu. Yanı başındaki Chongyun'u fırlatması gerekirdi.

-Huff, ustam her zaman sakin kalmamı bana söylüyor ama senin suratın bunu yapmamı engelliyor.

-Ne? Ustanı yatağa mı atıyım? Ah, tabii seve seve!!

Zhongli Childe'ın dalga geçtiğini biliyordu ama kızarmadan edemedi. Oturduğu korkuluktan başını hafif arkaya çevirerek Chongyun, Xingqiu ve Xiao'yu gözlerini kısarak izlemiş, ardından kıkırdamıştı.

Xiao ise böyle bir cevabı beklemiyordu. Kızarıp ne dediğini tartarken, ustasının yanında kıkırdadığını görünce bakışlarını ona yöneltti.

-Zhongli Sensei! Bir şey söyleyecek misiniz!?

-Ah, tabii, üzgünüm Xiao.

Zhongli elini kaldırarak terlikleri aldı ve nazikçe Childe'ın belini tuttu. Xiao kollarını çaprazlarken, Xingqiu elindeki kitabı umursamaz Chongyun'a heyecanla anlatıyordu.

-Yarın festivalin ilk günü ama bu sadece bizim için. Onların sınavları hâlen bitmedi ve Xiao'ya onları çalıştıracağıma dair söz verdim.

-Pff, tam bir çocuk bakıcısısın.

Childe kollarını birbirine geçirirken iç çekti ve gözlerini devirdi. Zhongli gülümseyip aşık olduğu çilleri okşadı ve hafif eğilip yanağını öptü.

-Evet, tam bir çocuk bakıcısıyım, (Child)e~

Childe kızarırken Xiao tekrardan bağırmıştı. Bu sefer sesi daha yüksek çıkarken gözlerini yumdu ve başını çevirerek Zhongli'yi göğüsünden itti.

-Hemen git yoksa bu çocuğa uçacağım.

-Ahahaha! Peki peki~

Zhongli balkon kapısını açtığında perdeyi kenara çekti. Sarhoş halde sızan yüzler yerde uzanırken, Thoma bağlı olduğu sandalyede uyuyordu. Boynunun ağrıyacağı kesindi.

Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\Where stories live. Discover now