Oneshot ship CynoNari✿
Keyifli Okumalar🖤
-Ee, ondan sonra?
-Ondan sonra on bir gelir dedim.
-Ağğğğhh!!!! Yeter Cyno!
-Tanrım, beynimizi siktin sabah sabah bunlar nasıl espriler!!?
Kaeya başını yemek masasına vurduğunda masada onu onaylayan mırıldanmalar dolandı. Cyno yüzündeki ifadesizlikle Kaeya'yı izlerken, Thoma gergince gülümsedi.
-Tighnari'nin seni ne kadar çok sevdiğini sabrından anlayabiliriz.
Cyno gelen mırıldanmayla arkasına yaslandığında elini alnına attı. Masadaki tabağını süzerken kaşları çoktan çatılmıştı.
4 gündür sevgilisiyle konuşmuyor, yan yana bile gelmiyordu. Yüzüne bakmadığını da hesaba katarsak, Tighnari ağlamaktan harap olmuş durumdaydı. Yemek yemeyi, su içmeyi tamamıyla kesmiş sadece tabağıyla oynuyordu.
Hemen çaprazında bulunan beyaz saçlara hasretle bakıyordu. Özlemişti. Onu hissetmek, öpmek ve daha fazlasını. Aptal esprilerini bile duymayı özlemişti.
-Usta, yemeğinle oynama lütfen.
Sumeru'dan yanına gelen ve festival boyunca yanında duran Collei nazikçe fısıldadığında Tighnari başını iki yana salladı. Gözyaşları tekrardan yanağından inişini yaparken Cyno'nun keyifli sesini duyarak kulak kabarttı. Aralarında 3 masa olmasına rağmen aşık olduğu sesi net bir şekilde duyuyordu.
Kalbi bir kere daha sızladı.
-Sizce- kardan kadını ve kardan adamı birbirinden ayıran şey nedir?
Cyno keyifli sesiyle, fakat düz bir ifadeyle sorduğunda masadakiler birbirlerine baktılar. Zhongli çayını yudumlarken, Childe başını omzuna yaslamış ve uyluğuna elini koymuştu. Pür dikkat soruyu düşünürken kaşları çatılmıştı.
Masadakiler anlamadıklarını belirterek homurdandıklarında Cyno'ya sordular. Cyno yine tek bir mimik oynatmadan düz bir sesle kendi sorusunu yanıtladı.
-Kar topları.
-.........
Masada yine derin bir sessizlik olduğunda Kaeya ayaklandı ve saçlarına asılarak çığlık attı. Albedo sadece bakışlarını kaçırıp Kaeya'nın çığlığını keyifle dinlerken, dakikalar sonra espriyi anlayan Childe derin kahkahalara boğuldu. Zhongli ise içtiği çayın güzelliğini mırıldanırken Childe tarafından sallandırılıyordu.
-Adamım lütfen git! Oh, tanrım bu çok korkunç.
-Kaeya hakkını yeme mükemmel bir espriydi! Düşünsene kardan topları alıyorsun ve adamın altına yerleştiriyorsun! Sonra ufak bir çubuğu ortasına dikiyorsun ve- Düşücesi bile- BWAHAHAHAHA!
Childe tabiri caizse hayvan gibi kahkaha attığında, Thoma düşünceyle hayal gücünü kirletti. Kardan adamı o halde düşündüğünde ve üstelik bunu Ayato'nun evinin önüne nispeten yaptığını hayal ettiğinde kıkırdamadan edemedi.
YOU ARE READING
Adamım İyi Misin? /ZhongChi Texting\
FanfictionGenshin İmpact shipleriyle beraber ZhongChi texting/düz yazı/one shot~ Shipler~~ Zhongchi√ Xiaoven√ Thomato√ KazuScara√ Kaebedo√ Cynonari√ Haikaveh√ Vs. Diğerleri√ Kurgu kan, şiddet, argo konuşmalar, smut(NSFW) ve çoğunlukla cringe içermektedir.