1⋆"yaramızda kalsın"

2.6K 82 35
                                    

"Şimdi sen karar ver, hangisi gerçek:
Yaşananlar mı? Yazılanlar mı?"
Adem sönmez - Kahramanım olur musun?
.

"Şimdi sen karar ver, hangisi gerçek: Yaşananlar mı? Yazılanlar mı?"Adem sönmez - Kahramanım olur musun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

— Çağrı Koçak ve Zeynep Sarı.

zeynep pov's
bahçedeki kahvaltı masasından büyük bir sükunetle kalktım ve sırt çantamı arkama aldım, yemek boyunca pür dikkat ettiğim için şimdi de ayakkabılarımı çıkartmadan girişteki aynanın karşısına geçip okul formama leke yapmışmıyım diye kontrol ettim.

Etmediğime kanaat getirdiğimde ardından eteğimi düzelttim ve dış kapıda beklemekten ağaç olmuş Duru ve Çağrı'nın yanına yürüdüm.

Dişlerim aklıma gelmişti ama benim bile doğa üstü özellik olarak gördüğüm bir bir yanım vardı fırçalamasam bile temiz ve beyaz kalan dişlerim zaten dün akşamda fırçaladığımı aklıma sokarak geç kalmamak şıkkını kullandım ve arabaya bindim.

"Biz daha beklerdik ya keşke acele etmeseydin Zeynep hanım" dedi Çağrı. Her zamanki gevşeklik üstündeydi.

Normalde Çağrı ile çok iyi anlaşırız hatta bizi birbirimize çok benzetirler yemek aşığı olmamız, yeri geldiğinde çok ciddi olmamız, arkadaşlarımıza olan tavırlarımız, çevremiz, duygularımızı ifade etme yönümüz aslında biz bir bütün gibiydik hatta bizi ikizler diye de çağırırlardı.

Bana sadece o Zeynep diyebiliyor diğer herkes Zeyno der hatta ondan başkasının da Zeynep demesine izin vermez.

Çok bir sırrımızı da birbirimize söylemeyiz ama herkesten daha yakın olduğumuz doğrudur.

Duru ise Arap'ın sevgilisiydi, aslında Sinan ama bize Arap dememizi istiyor, bir sene önce Berk, Cemre, Ege, Çağrı, Hazal ve Duru ile tanıştık biz de Ali , Vefa, Arap ve ben olmak üzere tozluyakalılardık.

O gün bugündür yakın arkadaşız. Arap ve Duru dışında Cemre ve Berk'te sevgili hatta onlar yaklaşık 2 senedir sevgililer. Ali ve Vefa ise tam bir derskolik çok çalışkanlar ve bu işlere girmiyorlar.

Bense kendimi oldum olası resme vermişimdir çok bir çalışkanlığım yok belki ama bu konuda  yetenekli olduğumu söylerler. Aslında babam beni terk ettiğinden beri böyleyim ben Cemre ile bu konuda güzel arkadaşlık kurduk diyebilirim.

Onu da babası bir kaza sonucu terk etmiş, benim ne suçum vardı da babam beni öylece terk etti inanın bilmiyorum ama onu asla affetmeyeceğim, sanırım hep buruk yanım olucak.

"kızma kıza ya, şimdi araplarıda alırız geçeriz okula" dedi Duru. Beni savunmaya çalışırdı hep, canım kızım.

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin