21 ⋆ "Tozluyaka" [final bölümü]

292 42 64
                                    



"Özünde vefa olanın sadakati sorgulanmaz!"
Tozluyaka'

bugün son kez friends love çiftimizi okuyacağız 🥺💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bugün son kez friends love çiftimizi okuyacağız 🥺💗.

.

"Yanlış bir yoldayım, ama yol nasıl güzel"
Tozluyaka'

***
Çağrı pov's
Babamın odamı zorla temizletiyor olmasından dolayı elimde bir pas pas ile yerleri siliyordum. Dolaplarımın tozlarını almış ve yatak nevresimlerimi değiştirmiştim.

Camları silmek ne kadar kolum kopsa da bitmiş ardından yerleri süpürmüş ve silmemde bittiğine göre temizliğim sona ermişti.

Babam eve döndüğünde odamı kontrol edeceğini yapmadığım takdirde ise bir hafta ev cezası alacağımı çıtlatmıştı, bu da benim gözümü korkutmaya yeterdi doğrusu.

Elimde ki vileda'yı oda kapımın yanına koydum ve çalan telefonuma doğru parke'ye basmamaya çalışarak yatağıma atladım.

90 5**  *** ** ** arıyor..

Kim olduğunu bilmiyordum bu sebeple açıp açmakta tereddüt ettim ancak acil bir şey olabilirdi ve tanıdığım biri çıkabilirdi bu yüzden açmayı tercih ettim.

-Alo? dedim bir cevap beklercesine.

"Çağrı.. nasılsın?" dedi karşıdan gelen tiz kız sesi.

Şaşırmıştım, arayan Eda'ydı eski kız arkadaşım. Yaklaşık iki yıl oluyordu biz ayrılalı. Kısa bir ergenlik aşkıydı neden şimdi dönüp aramıştı hayret içindeydim.

-i-iyi, sen? dedim.

Yani herşey güzele giderken böyle bir anda ortaya çıkıp insanı huzursuz etmeleri ex'lerin en büyük problemi olabilirdi bence.

"Bende iyi, bir konuda yardıma ihtiyacım var." dedi.

Zaten bir amaç doğrultusunda beni aradığı en baştaki ses tonundan belli oluyordu. Gerçi neye şaşırıyorum ki Eda beni hep kullanmamışmıydı zaten, bizim grup popüler diye hep bizim peşimizden koşardı.

Ergen Çağrı'mız da onu sevince kim dur diyebildi ki bize.

-Konu nedir ona göre belki yardım edebilirim, dedi.

"Çağrı birkaç günlüğüne istanbul'a geliyorum, acaba sende kalabilir miyim? kimsem yok." dedi.

Saçmalıktı.

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin