"birileri anlatsın bana aşk daha neler ister? Sevilmeden bitecek mi bu rüya.
Bu adam seni ister."
Yedinci ev - Birileri anlatsın bana.
.Ege pov's
Dün olan bu ani itiraf benim kalbimi hızla çarpıtmaya başlamıştı, çok heyecanlıydım ve tüm gece uyuyamamıştım. Bugün Hazal'ı evden ben alıcaktım ve sanırım en azından artık flört gibi birşeydik.Zaten yılların verdiği kankalığın etkisiyle artık birbirimize karşı çok tanıdıktık ama aşk hayatı apayrı birşeydi tabii ki.
Erkenden kalkmış ve kahvaltımı yapmıştım, bugün okula her zamankinden daha hevesle hazırlanmıştım tabii biz erkeklerin kızlar gibi uzun hazırlıkları yok yaptığımız max hazırlanma diş fırçalamak ve saç jölelemekti ve ben de gerekeni yaptım.
Berk arıyor...
Telefonu açıp hopörlere verdim ve aynaya bakarak elimle saçlarımı düzeltmeye devam ettim.
"Alo Ege bro kötü bir haberim var."
***
Zeynep pov's
Akşam yemeğinden sonra sofrayı biz toplamıştık, annemlerin klasik sözü 'biz kurduk siz toplayın' olduğundan bizde bir işin ucundan tutuyorduk ehnihayetinde.Yemekte Bilal abi'de Arap'ın yanında gelmişti ancak bana herkesin içinde konuşma yapmalarını beklemedim tabii ki üstelik Vedat amca'nın birşey bilmediğini de varsayarsak ki bilse bize yemeğe o da gelmezdi diye düşünüyorum.
Ayrıca sadece annem ve Bilal abi'yi suçlayamazdım bu işin daha benden saklanma tarafı vardı ve benden saklayanlara da küsecek olsam büyük ihtimalle evden kaçmam gerekirdi sonuçta bu insanlar gece gündüz konuştuğum insanlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends love | ZeyÇağ
Fanfiction- Sence aşkımız acılarımızı örtmeye, yaralarımızı sarmaya yeter mi dersin? Çağrı Koçak'tan Zeynep Sarı'ya...