6⋆"aşık oluyor?"

664 54 14
                                    

Bana dursun zaman diyorsun da, sence zamanı durdurmak elimde olsaydı en başa dönmeyi bende istemezmiydim?
Bir Çağrı Koçak sözü.

.

Bölüm başlangıç sahnesinden #ZeyÇağ 💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm başlangıç sahnesinden #ZeyÇağ 💕.
.

Çağrı pov's
- gel buraya henüz ağzını silmedik!
"şuan olmaaaaz."
Oturmuş ve dizimizin bitişinin yaklaşık 30 dakikasıdır ekler yemekten ağzı yüzü çikolata ve kremaya bulanmış Zeynep'i bekliyordum.

Nasıl bir inatçılığı da varsa gelmiyor gelmemekle kalmayıp beni bu koltukta oturtup yerimden kalkmamı engelliyordu.

Aslında o da haklı çünkü vermek için ondan bir öpücük istedim, bir verdi ben yetmedim bir daha istedim ve bu sefer elimden alıp kaçtı.

Nasıl olduğunu henüz bende keşfetmesem de onun beni yönetmesine izin veriyordum.
Zaten arkadaşlarım saf ve birileninin kendimi yönetmesine kolayca izin koyduğum birisi olduğumu söylerler ama inanmazdım..

Sanırım inansam daha iyi olacakmış.

"Geldimm, hadi artık anlat şunuu."
-İlk önce ağzını silmen gerek Zeynep.

Şuan karşımda bir çocuktan farksızdı aslında, hele ki o parka gidince düşüp annesine koşanlardaki surat ifadesini takınmış tam olarak bir bebekti o.

Mavi olayını merak ediyordu anlatacaktım zaten ama öncesinde onu böyle tatlı tatlı izlemekte aşırı zevk veriyor doğrusu.
"ne gülüyorsun sen?"
-Hiçç, tatlı olunca da bir başka oluyorsun bebek gibi :))

"Bence o senin bebek gibi seven kalbinden kaynaklı Koçak, ne diyebilirim her kızın hayalindeki sadık erkeksin sen."
-O halde iyi bak Zeynep hanım aksi taktirde kuş yuvadan uçar, ben karışmam.
elimdeki ıslak mendille ağzını temizledikten sonra ( evet evet çocuğum gibi ben bakıyorum ona.) ellerimi önüme bağlayarak arkama yaslandım.

"Allah allah hele bir uçsun o kuş bak nasıl avlıyıp amel defterini kapatıp eline veriyorum!"
-Tamam tamam kızma, hadi gel artık daha fazla dayanamayacağım anlatıp kurtulucam.

Olayı baştan sonra Zeynep'e anlattığımda tıpkı sizde tahmin ettiğim gibi bir tepki vermişti.
Aslında durum karışık ama basitti, ya da basit ama karışık bilemedim!

Ama ne olursa olsun şuan asıl problemimiz Mavi'nin gelmesi ile ve tüm okulun artık  bizi konuşması ben buna takılmam ama Zeynep..
Aramız yeni oluşmuş birbirimizi daha da iyi tanımaya çalışıyoruz ve bu süreçte yine en olmaz dediğim şeyler beni bulup başıma konuyorlar resmen, tahilsizliğime sıçayım!

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin