17⋆"ona kapıldım, korktum sanma"

365 49 43
                                    

bahar gelmesine ne gerek var benim çiçeğim solup gittikten sonra
Çağrı Koçak'tan Zeynep'e..

bahar gelmesine ne gerek var benim çiçeğim solup gittikten sonraÇağrı Koçak'tan Zeynep'e

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tozluyaka #ZeyÇağ'ı bir başkaydı 🥺💌✨

.

Çağrı pov's
Genzimi yakıncaya kadar içtiğim ilaçlı su sonrasında bardağı oldukça yumuşak hareketlerle tezgaha koydum, bu ilaçları küçüklüğümde geçirdiğim kazadan sonra kemiklerim için her gün içiyorum ve normalde tahamülüm kalmadığı için tezgaha hiç nazik davranmam ancak şuan içeride Zeynep'in uyuması benim hareketlerimi kısıtlıyor.

Zaten zor uyuyabildiğinden şuan uyanmasını istemiyorum, yaşadığı korkunç şeyden sonra güzelce dinlenmeli ki hem beyni hem vücudu yorgunluğunu atsın. Batuhan ile hesabımı ise daha bitirmedim, o it benden çok çekecek beklesin biraz daha bakalım ilk temennim Zeynep'in toparlanması, yaklaşık bir saat boyunca fobisinin dışında birde bu malın psikopat hareketleriyle mücadele etti.

Onu orada yalnız bıraktığım için kendime o kadar kızıyorum ki yalnız bıraktığım beş dakika sevgilimin uykusuz kaç gecesine sebep oldu. Kaç gece rüyalarına girer kim bilir.
Herşeyden ayrı o hastalıklı manyak nasıl Hazal'ın kuzeni olabilir onu da aklım almıyor.
Söylemeliyim ki zaten bizimkiler çoktan anlatmıştır olanları, bir an önce bu salağı hastane'ye yatırsınlar.

" 🎶 "

Normalde aşırı sessiz ve uyuşuk davranmaya çalışsam da çalan telefon sesimi kapatabilmek için hızlıca elimi cebime götürdüm ve siyah şortumun içinden çıkarıp sessize aldım, koridorun başına gelip aralık kapıdan Zeynep'in uyanıp uyanmadığını kontrol ettim ve telefonu açtım, arayan kişi Ege'ydi.

"Nasılsınız, ne yaptınız bro?" dedi bitkin olduğunu belli eder bir dille, -iyi sayılır, yeni uyudu siz ne yaptınız? dedim. Zeynep'i konuşmak içime sinmiyordu nedense bu konu her açıldığında daha çok kendime kızıyordum amacım kendime kızışımı engellemek değildi gerekirse kendime ceza bile verirdim en ağırından. Sorun bu konu her açılışında Zeynep'in yüzünün önüme gelmesiydi, estağfurullah benim acıma gibi bir vazifem yok sadece canım yanıyor benim onu böyle gördüğümde, daha çok üzülüyorum..

"Bizde iyi, Hazal ile konuşmaya gidicem bu akşam, okulda durmadı bir dakika dinlemiyor beni." dedi. Neden bitkin olduğu da oldukça belli sayılırdı aslında, sevdiği kız yüzüne bakmıyor ve sen günleri bırak aylarca peşinden koşuyorsun ne kadar zalim bir duygu olduğunu ben çok iyi biliyorum, ne yazık ki sonu benim ki gibi herkeste güzel bitmeyebiliyor bu yüzden önermiyorum, teşekkürler.

-Ne diyebilirim, aç artık şu kızın gözünü bro sende bak artık o işe dedim. Nereden baksan durumu toparlamaya çalışıyorduk gibi. Batuhan yediği dayak'tan sonra eve de gidememiş diye yazmıştı Berk yaklaşık bir saat öncesi. Hazal'lara gidemiyorsa, anne babası'nın yanına geri döner diye umud ediyoruz.

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin