bas sarkı ve bölüm adındaki farklı sarkılar ama ikiside mükemmel dinleyin, kutsanın 💓.
.
"zamanla anlıyorsun, zamanın ilaç olduğunu."
.
seven sevdiğini ısırsın 🥺💖 #ZeyÇağ
.
Zeynep pov's
Bugün okul vardı, geçen hafta yorgun geçirmiştik gerek tiyatro telaşı gerek aramızdaki tüm sorunlar ve yaşanan gerginlikler bizi de fazlasıyla harap etmişti, sabah uyandığımda da Çağrı yanıma bir not bırakarak eve gittiğini söylemişti. Okul forması burada olmadığı için tabii dönmek şarttı ama umarım anne veya babası canını sıkacak bir şey söylemezdi.Bende her sabah ki rutinimle sıcak yatağımdan aşırı istemsizlikle kalktım yatağımı ardımdan düzelttim ve lavaboya gittim, uyanmak için kısa bir duş aldıktan sonra bornozumla odama döndüm ve formalarımı giyindim. Daha sonra ıslak saçlarıma krem uyguladım ve kuruttum sonrasında kıvırcıklasan saclarımı güzelce düzlestirdim.
Makyajı çok sevmediğimden fondöten kullanmıyor ve her ne kadar yaralarından kaçan biri olsamda geçmişte ağlamaktan morlaşmış ve geçmeyen göz altı morluklarımı kapatıcı ile kapatmıyordum. Önceliğim nemlendirici sonrasında güneş kremi ve ardından lipbalm, maskara sürerek zaten dün akşamdan hazır çantamı da aldım ve evden çıktım. Kahvaltı yapmayacaktım annem bugün geliyordu ve eğer yapsaydım toplamaya vaktim olmazdı annem de bu sefer evi toplu göremezse sorun çıkardı. Bunun yerine bana bıraktığı paradan bir miktar yanıma aldım okulda tost falan atıştırırdım.
Bahçedeki bisikletime atladım ve her zamanki gibi meydana sürdüm aynı saatte hep olduğu gibi Arap,Ali ve Vefa'da aynı anda meydana indi ve okula sürmeye başladık. Kulaklarımı dolduran rüzgar sesini kulaklıkla kapatmak çok isterdim ancak tehlikeliydi. Bu yüzden öğle arasına saklamıştım bu isteğimi, -günaydın millet, sesiniz soluğunuz çıkmıyor. diyerek günün ilk konuşmasını başlatmıştım.
"Valla zeyno, ali ve vefa sabaha kadar ders çalıştı uykusuzlar haliyle." dedi arap.
"hadi ya sen ne yapıyordun bu sırada." dedi Ali'de; "ee uyuyordum oğlum tabiki."
"güya sende bizle ders çalışmaya gelmiştin."
-hahahhaaaha. koca kahkahamı patlatıp konuştum; yani şimdi doğru anladım dimi Arap'ta sizle ders çalışmaya gelip uyudu.Cümlemin sonunda tekrar bir kahkaha patlatıp neşemi ortaya koymuştum, gerçekten uzun süredir bu huzurlu yaşama susamış olduğumu anladım. Zordu, benim için gülmemek, sevdiklerimden uzak olmak, özlem yaşamak cidden ölümden farksız zordu..
"Aynen öyle oldu Zeyno'cum." diyerek konuşmalara dahil oldu Vefa. Anlaşılan bu ikisi de bugün sıralarda uyuyacaktı. Onlarda böyleydi okulda dinlemez ama evde çok çalışırlardı ben ve Cemre de aksine okulda dinleyip aklımızda tutardık. Bu düşüncelerimden sıyrılıp yeni girdiğimiz okul bahçesine bir göz attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends love | ZeyÇağ
Fanfiction- Sence aşkımız acılarımızı örtmeye, yaralarımızı sarmaya yeter mi dersin? Çağrı Koçak'tan Zeynep Sarı'ya...