Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın?
döndürür kalbimi çöle, ah felaket!#ZeyÇağ'ın yemek aşkı ✨🧁<3
.
Hayat, almak ve sahip olmakla ilgili değil, vermek ve olmakla ilgili.
Çağrı pov's
"O benim kuzenim Ege!" dedi Hazal, hepimiz şaşkınlıkla Hazal'a bakarken o biraz da korkudan olsa gerek koluna sımsıkı yapışmış olan Cemre'den sıyrıldı ve yerdeki 'kuzeni' Batuhan'ı kaldırdı. Bu kadar'ını bende beklemiyordum doğrusu. Hayır madem kuzenin neden bizimle tanıştırmadın veya böyle sevgili gibi gülüşmeler falan yaşadınız
ne oluyor?Bana göre hepsi bir saçmalık şuan aklıma da Zeynep gelmeye başlamıştı. Onunla bir lunapark'ta veya sahilde olabilirdik bisiklet sürüyor veya birbirimize sımsıkı sarılıyor da olabilirdik ama ben burada dayak yemeyi seçmiştim sırf bro'm ve asırlık aşkı için.
Her ne ise olan olmuştu, bu saatten sonra iş Ege'ye kalmıştı artık kendini nasıl Hazal'a affettirir sonra gider aşk itirafı yapar hiçbir fikrim yoktu.Berk Ege'yi yanına gelerek bana doğru itekledi, Ege hala olayların üstünden atlatamamış gibiydi. Ağzı iki karış açık düz yolda bile yürüyemez gibi duruyordu. Berk; "Siz Ege ile gidin Çağrı ben Hazal'ı ve misafirini eve bırakıcam." dedi. Bende kafamla onayladıktan sonra yerde sürünmekten toz toprak çantalarımızı alıp birkaç defa çırptım ve ikisini de sırtıma alıp Ege'yi kolundan yavaş hareketlerle ilerleterek okul bahçesinden çıkarttım.
Okul bahçesinden çıkar çıkmaz bir ferahlama gelmişti sanki uzun süredir beni orada tutsak tutuyorlarmış gibi hissediyordum. Ege'nin kolunu salmıştım ancak hala şok'un altında gibi mal mal etrafına bakınıyordu. Bu yüzden bir süre yürüyüp okul'un birkaç sokak aşağısında henüz eve gelmeden önce onu durdurdum ve konuşmaya başladım; -Bir dur be oğlum deli danalar gibi etrafta ne yaptığın bile belli değil, dedim.
Ellerini ensesine koydu ve yere bakmaya başladı, "Ne yaptım ben Çağrı, malım ben tam bir aptalım hatta ben!" dedi. Aptal olduğu konusunda oldukça haklıydı ama şimdi bunu ona söylesem yıkılırdı, kalp kırmaya gerek yok teselli vermek için buradaydım :)
-Abartma be oğlum, adam öldürmedin ya! özür dilersin biter gider işte, dedim.Aslında normal bir arkadaş olarak özür dilese yine sorun olmayacaktı ama Ege'nin Hazal'ı cidden sevmesi işleri zorlaştırıyordu. Hazal Ege'yi affetse bile sevgili olmayacak kadar kırılmıştır şuan da diye düşünüyorum.
Bunun en iyi çözümü benim de sayın psikoloğum ve kalp doktorum Zeynep hanım'dı bu yüzden yere donup kalan Ege'yi kolundan tutup eve doğru yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends love | ZeyÇağ
Fanfiction- Sence aşkımız acılarımızı örtmeye, yaralarımızı sarmaya yeter mi dersin? Çağrı Koçak'tan Zeynep Sarı'ya...