5⋆"ruhumun ikizisin"

732 61 19
                                    

"Hayat bana karşı birbiri ardına kapanmış kapı gibi, nereye gitsem bir tekme yiyorum."
Çağrı Koçak

"Çağrı Koçak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1.bölüm parti gecesinden #ZeyÇağ
.

Zeynep pov's
"birkez olsun şu kahvaltıyı kalkta sen hazırla!"

Uykulu gözlerle yattığım yataktan doğruldum, annemin bağırışları kulaklarımı inletirken ensemdeki ağır ağrı yüzümü ekşitmişti. Kucağıma aldığım yastıktan da anlaşıldığı gibi yine kış uykusuna yatmış boz ayı gibi yatmış ve yastığımı rüyada çekip kucağıma almıştım.

Doğrulduğum yerde esneyerek boyunumu açmaya çalıştım, birkaç kez döndürme hareketinden sonra çoraplarımı giydim ve kapıyı açarak mutfağa ilerledim;

-Anne ne bağırıyon sabah sabah.
"Ne bağırıyorsun öyle mi Zeyno hanım, birkez ya birkez yüzümü kara çıkar da kalk şu kahvaltıyı hazırla!"

-yakınmaların bittiyse bir kas gevşetici alabilirmiyim Kader sultan.
"Neyin var yine?!" dedi isyankar ses tonuyla.
-ensem tutulmuş yaa.

"yine bostana kaçmış davar gibi yattın tabii, olacağı buydu Zeyno hanım ahım çıkıyor işte!"

-He anne he (çok düşünmekten oluyorda bana hep bunlar) .

"Neyi çok düşündün kız"
-Ay ben onu sesli mi söyledim.
Çağrı'yı.. yani daha doğrusu teklifini.

"Ayy dün dediğin teklif, ee ne diyeceksin??
Hayır de de bir ben seni nasıl kapının önüne koyuyorum."
-anne sende de ne Çağrı sevgisi varmış!
Evet derim herhalde, kızlarda öyle dedi ama nasıl anlatacağım, utanırım ki.

"Ay hiç kader sultana benzememişsin biraz benim kızım gibi davran bak ben bir zamanlar, o dağ ayısı babanı nasıl peşimden koşturdum"
-ayh koşturmaz olaydın da ben de olmasaydım keşke.
"ay sus kız! ama doğru yanlış kişi seçmişim o konuda haklısın, ay neyse yaa yap hadi kahvaltını sonra doğru okula"

"Bak derya söyledi, ekiyormuşsunuz okulu arada valla bacaklarınızı kırarım ha"
-olur olur hadi ben kaçtım bay.

Ağzıma attığım son yumurtalı ekmekten sonra annemin çenesinin durmayacağını anlayıp odama kaçtım, çantamı son kez kontrol ettim saçımı taradım ve en son dişlerimi fırçaladım, formamı giyinirken telefonuma gelen bildirimle düğme takma işlemime ara verdim ve hala düzeltmediğim yataktan telefonumu aldım.

1 yeni mesaj
ÇAĞRI
Geliyorum seni almaya bisikletle gideriz.

Mesajına cevap vermeden kii görüldü de atmak istemediğim için direk ekranı kapatarak formamı tamamen giyinmeye devam ettim sonrasında her gün yapmak için binbir üşengeçlik engeli atladığım yatağımı topladım ve çantamı alarak ayakkabılığa yöneldim.

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin