Can yakıyor gidişin, can yakıyor hemen dönmeyişin..
Yalın - Sesinde aşk var.
.
Zeynep pov's
Sabah okula geldiğimde bahçeye adım atmamla yine ufak tefek kıkırdaşmalar kulağıma dolmuştu. Sanki çok önemli bir insandım da beni konuşuyorlardı.-Aptallar! diyerek iç geçtim ve hızla okulun giriş kapısından kendimi içeri attım.
Atmaz olaydım bizimkiler bir daire şeklinde birbirine bakıp duruyor ve herkes orada, içerideki diğer herkeste üst katlardan onları izliyor?
-Yine bu lanet okulda ne dönüyor acaba!Hemen kapıyı ardımda bırakıp ilk önce sağımda Hazal ve Cemre'nin arasında kalan Çağrı'ya gidecek olsamda ayaklarım son anda beynimin ayrıldınız sinyali vermesi ile solumdaki Ali'lere doğru rota aldım ve birkaç adımda yanlarına ulaştım.
Benim yanlarına gelmemle istiflerini bile bozmadan garipçe birbirlerine bakmaya devam ediyorlardı, Vefa'ya döndüm ve sordum;
-Ne oluyor? neden böyle bunlar?
"Al kendin gör!" elime uzattığı afiş parçasını aldım ve üstünü okumaya başladım.Edebiyat hocamız tarafından başlatılan okul dergisine baş makale olarak Mavi Çağrı ve benim adımı yazmışlardı.
Sosyal medyadaki onunla olan tüm fotoğraflarımızı kaldırmam ve tekrar arkadaş konumuna getirmemle herhalde ayrıldığımızı anlamışlar ki beni ex olarak yazmışlardı.Hatta güya ben Mavi'nin gelmesi ile aşkları tekrar başladığı için aldatılmaya dayanamayıp ayrılmışım, ne kadar acı verici, yazık..
İnsanlar cidden ne hale gelmiş dedim içimden, bir haber uğruna neler neler söyleniyor.
Hiçbirinin doğruluk payı yok ve bundan emin bile olmadan yalan yanlış bilgiler yayıyorlar.Afişten yüzümü Çağrı'ya kaldırdığımda affet bakışları yüzünden okunuyordu adeta, ama tam aksine Mavi'nin sanki aramızı bozmak istercesine bir havası vardı.
Anlamıyordum? Ben son olaylardan sonra Çağrı'dan ayrıldım ve bana ders vermeye kalkışanlardan birisi daha olan Ali, Mavi ile tekrar sevgili oldu!
Ben mi yanlışım?
Onların doğruları bana yanlış mı geliyor?Bütün bunlar koca bir kabus olsun lütfen Allah'ım yoksa ben bu okulda delireceğim hattaa sıyırmama ramak kaldı.
Arkamdaki duvara bitişik çöpe afişi sinirle basmamla tekrar döndüm ve konuştum;
-Dağılın hadi sizde tüm okul size bakıyor, iyice kepaze olmayalım. dedim sakinlikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends love | ZeyÇağ
Fanfiction- Sence aşkımız acılarımızı örtmeye, yaralarımızı sarmaya yeter mi dersin? Çağrı Koçak'tan Zeynep Sarı'ya...