İnsan yalnız doğarda, yalnız ölmezmiş naber? bizden uzak olsun keder..
Simge - Aşkın olayım.
Aklım sende kaldıysa demekki 💗🖤
#ZeyÇağ.
Zeynep pov's
Sabah bizi, ikimizide benim yorganımın içinde birbirimize sarılık halde bulmuştum, uzun süredir bu kadar huzurlu uyuduğumu gerçekten hatırlamıyordum.Dün geceye tekrar gittiğimde Çağrı ve annesi için üzgündüm, henüz Nesrin teyze ile ayrıntılı bir tanışmam gerçekleşmemişti ancak bende annesinin böyle bir şey yapacağına inanmak istemiyordum. Çağrı itiraf ettiğini söyledi ama bu dediğine halen kendi bile inanmak istemiyor gibiydi.
Bir yandan bu olayın bizi barıştırmasına, yaralarımızı sarmasına sevinsemde keşke derdim tabii keşke daha münasip bir şekilde barışsaydık biz, ama ne olursa olsun hep onun yanında olacağım ki bunu artık o da çok iyi biliyor.
Kollarının arasından yavaşça sıyrılarak kafamı göğüs hizasından kaldırıp onun başının yanına getirdim ve bu sefer onu rahatsız etmeden başımı omzuna koydum. Birkaç dakika sessiz odada onu izlemeye dalmıştım, günlerce hatta bir zaman dilimi ile adlandıramayacağım kadar uzun süre onu böyle izleyebilirdim.
Duvar saatime baktığımda saat on bir'e geliyordu, bugünün cumartesi olduğunu hatırladım ve bugün kızlar bana uğrayabilirdi, dün bunu restoranda yemekte konuşmuştuk.
Artık onu uyandırma vaktimin geldiğini düşündüm, hazır kızlar bizi basmadan!
Gözlerimi tekrar çokça masum ve uyurken bile yakışıklı olabilen sevgilime getirdim.Tavana bakan yanağına uzun bir öpücük kondurarak uyanmasını tetikledim;
-Çağrıı, uyan hadi artık!
Bir süre kıpırdaştıktan sonra tekrar uyumaya başlamıştı,biraz daha yanına sokularak uyanması için rahatsız etmeye devam ettim;
-Çağrı, valla su dökerim görürsün o zaman!Hala bir tepki alamadıktan sonra yanından kalkarak kendi tarafımdan yataktan inmeye başladım, bir yandan da konuşuyordum -sen kaşındın o halde, günah benden gitti!
Tam ayak ucundan dolanıp onun yanından kapıya ulaşırken bir anda toparlanmış ve elimden tutarak beni kucağına çekmişti."Nereye bakalım küçük hanım?"
-Seni sulamaya beyefendi, malumunuz kalkmaya niyetiniz yok!
"Kalktım ama bak, şimdi bende "malumunuz sizde beni gıcık ettiğiniz için" sizi gıdıklayabilirmiyim?" dedi gülerek.Bir andan belimi tutarak beni beni kendine çekmesi fena halde gaza getirirken ben kendimi onu öpmemek için zor tutuyordum,
-Hayır şuan olmaz, bunu ciddi söylüyorum çünkü Çağrı her an kızlar gelebilir!
"Ne işi var kızların bu saatte?" demişti.
Şaşkın olduğu her halinden belliydi ancak saatin henüz erken olduğunu düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friends love | ZeyÇağ
Fanfiction- Sence aşkımız acılarımızı örtmeye, yaralarımızı sarmaya yeter mi dersin? Çağrı Koçak'tan Zeynep Sarı'ya...