9⋆"cücelerin aşkı"

535 64 52
                                    

X; Duydunuz mu? bu iki cüce birbirine çok aşıkmış ve bir kötü cadı aralarına girmiş.
~ 10.Bölüm tiyatro sahnesi ~

.

Are you falling in love? #ZeyÇağ 💫

.

Zeynep pov's
Buna göre X'in alabileceği değerler toplamı?
-Ne bileyim ben! Yeter artık. Gece uyku tutmamıştı ve bende sabaha karşı kalkıp matematik çözmüştüm, tabii artık 50.soruda devrelerim yanmıştı ve haliyle sinirlenmeye de başlamıştım.

Bir şeyi yapamayınca ki özellikle ders konusunda çok etkili bu huyum, kendimi sıkarım ve tüm geçmişimi başta da kendimi bundan sorumlu tutarım. Biraz salağım?
Hatta kendime acı çektirecek kadar..

Tutulmuş boynumu hareketlerle esnetmeye çalıştım sonrasında okul üniformamı giydim ve akşamdan hazır çantamı son kez tekrar ettim.
Kahvaltı etmeyecektim hastalığım dün akşam içtiğim macun ile yine kıyıdan dönüp kesilmişti bu güzel haberdi ama iştahım annem gittiğinden beridir yoktu.

Belki de bu yüzden hasta oluyordum kim bilir? Ama ne olursa olsun şimdi okula gitmeli ve bugün ki rol dağılımda düzgün bir şekilde oynamalıydım.

Aslında bugün oyun oynanmayacaktı ama kime hangi rol daha uygun diye test'lere sokulacaktık sanırım bu işi fazla abartıyorlar altüstü bir tiyatro ve gelecek yaş aralığı 5-12 yaş ki 10 yaş üstünün geleceğini de sanmam.

Yani anlayacağınız ilgi alanında bile olmayacak hatta daha rol ne demek onu dahi bilmeyen küçük çocuklar için bu kadar emek bana anlamsız geliyor ama ne olursa olsun bende biraz olsun kafam dağılır diye bu işe önem vereceğim.

Saçlarımı da köpükle sabitledikten sonra evden çıktım, normalde asla yapmam ama bu gece uyumadığım için bedenim fazla yorgun bari okulda bu kadar kötü gözükmeyeyim diye saçlarımı düzelttim ve kapatıcı ile göz altlarımı kapattım.

Makyaj zaten hiç bana göre değildir ama maalesef bazen benim de kız olma yönümü kullanmam gerekebiliyor hatta çevrem alışmışken siz de artık bu Zeynep'e alışsanız güzel olur.

Bisikletime atladım ve rüzgarsız havanın güzelliğinde güneşli yollardan geçerken okula geldim aslında yol boyu Çağrı'nın ilk bisiklet aldığı ve benim yanıma geldiği o gün geldi aklıma, artık birlikte gideriz demişti, nerede şimdi?

Yine kendi etti kendi buldu ama.

Ben hemen dönüp affedecektim ama o benim de tepkilerime, huylarıma, alışkanlıklarıma ters tepecek ne varsa yaptı ve beni kışkırttı.

Belki bilerek yapmıyor ama hatasını anlayıp benden özür dileyene kadar benim de bir adım atacağım yok unutsun!

Okula giriş yaptığımda bahçede kimsenin olmaması beni korkuturken dersimizin beden olduğunu hatırladım ve giyinme odasındadırlar diyerek hemen oraya çıktım.

Tahmin ettiğim gibi de kızlar çoktan giyinmeye başlamışlardı bende daha fazla geç kalmadan içeri kabinlerden birine girdim ve spor kıyafetlerimi giydim.

friends love | ZeyÇağHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin