4 yıl 3 ay önce
"Merhaba Sevgili Günlük,
Böyle mi girmem gerekiyor acaba? Daha önce hiç günlük tutmadım ki bilmiyorum. Aslında şimdi de tutmazdım ama Chris hyung bana günlük tutarsam kafamdaki doluluğu daha rahat atabileceğimi söyledi. O diyorsa eğer doğrudur herhalde. Ne yazsam bilmiyorum şu an. Çok şey var bahsetmek istediğim ama yazarsam kayıp gidermiş, bir daha bulamazmışım gibi geliyor.Ulaşılmaz olsa bile en azından varlığını görebiliyorum. En azından arada bir konuşabiliyorum onunla değil mi? Bu bile büyük bir nimet benim için. İki kelime etse de, yine de büyük nimet. Kaçınılmaz bir şans.
O öyle mükemmel ki, sanki tanrı yaratırken en özel zamanını sadece onun için ayırmış gibi. Ama o kendindeki mükemmelliklerin farkında bile değil. Sürekli birgün saçını boyatacağından bahsediyor. Ayrıca çok zeki.. ders çalışmasa bile sürekli iyi notlar getirebiliyor. Okul hayatı dışında da öyledir eminim. Keşke konuşabilsem. Sadece ailelerimiz bir araya geldiğinde görebiliyorum. O da birkaç saniye kadar. Çünkü hep yüzünü önündeki telefona gömüyor. Sahi ne var ki o telefonda bu kadar ilgilenilecek? Olağanüstü gülüşünü bile o telefon sayesinde görebilmiştim. Bir saniyeliğine bile olsa."
3 yıl 7 ay önce
"Oh.. selam! Tanrım, ne yazmalıyım?
Chris hyung bırakmamam gerektiğini söylemişti ama ben o günden sonra defterin varlığını bile unuttum. Bugün dolabımı karıştırırken gördüm. Madem geldim biraz anlatayım. Hiçbir şey olmadı. Yani.. bomboştu? Bugün deneme sınavı varmış. Çok iyi geçtiğini söylüyor. Umarım istediği o okula girer. Prestijli bir yermiş sanırım ve sadece sınavla alım yapıyorlarmış. Onunla tekrardan aynı yerde okumak çok güzel olurdu. Ben de çok çalışıp onunla aynı yerde olmalıyım değil mi? O zaman çalışmaya gidiyorum hemen! Kendine iyi bak. Buralara daha sık uğramaya çalışırım."2 yıl 5 ay önce
"Tanrım burayı tamamen unutmuşum ben! Bugün evimizi değiştireceğimizi öğrendim ve kitaplar arasına sıkışmış seni buldum. Olsun. Bu sefer daha çok zaman geçti bu yüzden anlatabilirim sanırım bir şeyleri. Çünkü bilirsin, illa ki bir şeyler yaşandı. Mesela artık o liseli!! Ben de bu sene onun okulunu sınavına giriyorum. Sınava çok az kaldı ama şu anda denemelere göre girebilirim sanırım oraya.Geçen bu sürede duyguların ne olduğunu öğrendim biliyor musun? Önceden hayranlık olduğunu düşünüyordum ama dün Jake ve Sunoo'yla film izlerken aslında aşık olduğumu öğrendim. Orada bahsettiklerinin gerçekten de yaşanıp yaşanmadığını sorduğumda Sunoo bana 'Eğer gerçek olmasaydı neden film yapsınlar ki? Nereden bilebilirler?' diye mantıklı bir açıklama yaptı. Ve sonra başka filmlere de baktım tüm gece ve hep karşıdaki kişi soğuk oluyor aşık olana karşı.
Acaba o da böyle midir? Belki de bilerek uzak duruyordur? Ah, hayır. Saçmaladım yine. En iyisi şimdi gidip tekrardan ders çalışayım. Unutmazsam görüşürüz!! Yazmak iyi geldi bu sefer."
1 yıl 9 ay önce
"Merhaba sevgili günlük,
Buraya defteri aldığım günden sonra ilk kez aklıma geldiği için yazıyorum. Bugün çok sinirlendim biliyor musun? Benim bakmaya doyamadığım saçlarını boyamış. Evet, sarı onu ayrı güzel göstermiş ama sadece onu öyle görebilen ben değilsem bu bir suç olmalı! Ayrıca tanrının özenle yarattığı bir parça kendisi. Buna rağmen nasıl hâlâ saçlarına kıyıp boyadı anlamış değilim. Biraz nankörlük değil mi bu?Bu arada bahsetmedim, okula giriş hakkı kazandım! Hatta okuyorum bile! Henüz 1 hafta oldu başlayalı ama olsun. Şimdiden onu sürekli görmeye başladım. Bu mükemmel bir duyguymuş. Özlemişim onu daha sık görmeyi. Üniversiteye gitmek istediğinden bahsediyormuş bugünlerde de. Acaba o zamanlara kadar hiç konuşabilir miyiz? Çünkü üniversiteyi aynı yerde gitmek çok daha zor. Yine de onun için çalışırım ben!
Bir dahaki sefere görüşürüz. Daha sık geleceğim!"
1 yıl 7 ay önce
"Günlük şansa bakar mısın!!!! Arkadaşı Heeseung, Sunoo'dan hoşlanıyormuş. Bu yüzden hep beraber zaman geçirmeye başladık. Bir konuşma grubumuz bile var!Başta benimle çok konuşmasa da artık 'günaydın, nasılsın, naber?' diyor. Bunlar bile o kadar fazla ki benim için!! Konuşma grubunda daha çok konuşuyor ve olduğu ortamda bulunmak...
Daha güzel bir şey olamazdı benim için!Belki de artık ona hislerimi açmalıyım ama hayır. Bunu yaparsam benimle konuşmaz. Hem bu aralar çok mutlu. Mutluluğu sayesinde benimle de konuşuyor, gözleri gülüyor.
Gözleri çok güzel!!! Ona daha fazla aşık olmaktan alıkoyamıyorum kendimi. Bu arada abim öğrendi. Kim olduğunu söylemesem de anladığını biliyorum. Bana her ne olursa olsun destek vereceğini söyledi!
Annem ve babam konusunda da çekincem olmasına hiç gerek yokmuş. Onlarla eskiden yönelim açısından konuşmuşlar. Homofobik olup olmadıklarını sormuş açıkça ve annem ona 'bu şüpheye sahip olduğun için seni reddedebilirim Yang Jeongin!' demiş. Babam cevap vermemiş bile. Ah, keşke o zaman küçük olmasaydım annem kızarken çok tatlıydı muhtemelen.
Bu arada.. Abimi ve Chris hyungu çok özlüyorum. Umarım orada mutlulardır."
1 yıl 1 ay önce
"Neydi bu? Kalp sancısı mı? Yoksa pişmanlık mı? Hayal kırıklığı mı peki? Öyle olsa bile neyin hayalinin kırıklığı? O bana hiçbir hayale katmamıştı ki. Yüzüme bile bakmıyordu. Konuşması bile zorunluluktan gibiydi. Belki de gibisi bile fazla. O okula gerçekten istediği için girdiğini sanmıştım. Meğersem durum çok farklıymış. En azından isteme nedeni. Şimdi gitmeliyim çünkü Sunoo ve Jake aşağıda kapıyı yumrukluyorlar. Elleri acımasın daha fazla."7 ay önce
"Hayat ne garip değil mi günlük? Ben onun bana bir kere bakmasıyla dünyalara kavuşacağıma inanırken, onun kalbine sahip olan kişi hiç acımadan üzdü onu.Gözümünüzün önünde yaktı canını. Aslında bir şey yaptığından da değil. Sadece gideceğini söyledi. Sevgili değillermiş, hiç olmamışlar. Ama ona çok aşık. Bunu biliyorum çünkü onu gördüğü zaman gözleri güneşi bile kıskandıracak parlaklığa ulaşıyor.
Şimdiyse gideceğini söylemiş ona. İşin garibini söyleyeyim mi sana? Bunu öğrendiğinde nedense ilk bana gelip anlattı. Neden ki? Ben duygularımı söylemedim diye bana içini böyle dökebileceğini söyleyen kim ona? Benim canım yanmadı mı? Çok yandı.
Şu an ihtiyacım olan iki kişiden birisi yanı başımda bana uzakken, diğeri uzak olmasına rağmen yanı başımda olmak için kendini zorluyor. Hayat gerçekten garip."
4 ay 12 gün önce
"Gerçekten de gitmiş. Yıkıldı. Ona giderken hiçbir şey söyleyememiş, gülümsemiş hatta ama o gittikten sonra çok üzülmüş. Grubumuzda ona ulaşamadıklarını söylediklerinde hissettiğim telaşı ve korkuyu anlatmaya kelimelerim yetmez sanırım.Sadece o an yanımda olsun ve ona sarılıp 'geçti' diyebileyim istedim. Biliyor musun sanırım sesim duyuldu ilk kez. Çünkü ben bunu düşündüğüm anda kapı çaldı ve açtığımda karşımda o vardı. Kıpkırmızı burnu, ağlamaktan şişmiş ve kan çanağı olmuş gözleri ve yıkılmaya çok müsait bedeniyle geldi.
Beni gördüğünde tüm haline rağmen yarım bir gülümsemeyle 'selam' dedi. O an hangi cesaretle yaptım bilmiyorum ama sarıldım ona. Sıkıca sarıldım. Belki bencilceydi ama çok güzel bir histi benim için. Sarılmış olma hissi çok hoşuma gitti. Üzülmüş olması o an çok önemli gelmedi.
İki saniye sonra hıçkırana kadar. O zaman dünya durdu işte. Sadece sarıldım ve bırakmadım. Uzun süre ağladı. Şimdiyse odamdayız. Yatağıma yattı ve uyuyor. Çok yoruldu. Başta çok itiraz etti ama ailesine durumu açıklamasındansa burada kalmasının daha kolay olacağını söylediğimde mecburen kabul etti.
Ben sözlerimi bitiriyorum burada sevgili dostum, beni dinlediğin için teşekkür ederim. Şimdi onu iyi etmek için bazı fikirler düşünmeliyim."
4 ay 11 gün önce
"Sevgili günlük,
Ben bir şey yaptım. Asla yapmamam gereken bir bencillik."💛💛💛
Bu bölümü yazmamdaki sebep kafanızdaki soruları cevaplamaktı. Artık geçmişteki sırları değil, gelecekteki olayları yaşayacağız.
Bu bölüm gerekliydi. Gelecek bölüm görüşmek üzere ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
off my face || sungwon ✓
Fanfichisleri artık ona ağır gelmeye başlamıştı. 🎶 off my face [cover by heeseung]