Nathan
Mikor nem találtam Őt az iskolában nagyon ideges lettem .Szólnia kellet volna .Azt hittem hogy valami baja esik .A tanárai is azt mondták hogy az utolsó 2 órán senki sem látta .Lógott .Amivel nem lett volna semmi bajom hisz én is csináltam már ilyet na de az hogy nem szólt róla ...
Szóval elindultam az oviba hátha Teoh még ott van és sejtésem nem igazolódott be .Sőt .Idegesebb lettem mint valaha mikor megtudtam hogy Lina elvitte Őt .De ez el is szállt mikor meglátta a Hercegnőmet .-Apusziiii!-Ölelt meg azonnal .Felkaptam az ölembe és össze vissza csókolgattam és ölelgettem .
-Szia hercegnője apának !
-Hoj van Teoh meg jina ?-Kérdezte cukin .Na ha azt én tudnám ...
-Nem tudom de megkeressük őket .Lina nem volt a suliban .Teoh meg itt az oviban .Szóval megkeressük őket .Tuti nincsnek messze !Megfogtam a kezét és elindultunk kifelé .Fel tettem neki a szokásos kérdéseket mint a "Milyen volt a napod "Vagy a "Mi volt az ebéd ".Pennyről azt kell tudni hogy utálja az ovis ételt .Szóval leginkább ebéd után megyek érte és elviszem enni valahova .Mindig ez van .Nem tudom miért nem eszik itt .Mondjuk nem mintha érdekelne .Nem nagy fáradság elvinni valahova .Szóval most úgy döntöttem elviszem a Mekibe .Felnyitottam a kocsit majd beültettem a gyerekülésben hátra .
Vezetés közben az járt az eszembe hogy mit kéne tegyek ezzel a lánnyal ?Nagyon tetszik és merem állítani megszerettem .Fontos nekem az Biztos .
Megverni (még )nem akarom .Megbüntetni nem tudom mert még együtt sem vagyunk .Lehet ezt kéne tenni .Igen ez lessz !
Elhívom Sőt inkább parancsolom és ott elbeszélgetünk .
Már nagyon várom hogy velem lakjon .Hogy a lányommal játszon nappal .Nagyon vagyok rà.De nem csak az ágyban vágyók rà .Minden levegővételére ,dacolására,ohrajára,sóhajtására vágyom az egész lényére .Megbeszéljük a szabályokat és végre az enyém lessz .Leparkoltam az egyik közeli Mekinél .Kivettem Pennyt a hátsó ülésekről és akkor megláttam ...
Lina ott ült az ablak mellett nevetgélve Teohval .Most kapott el még jobban az ideg .Itt nevetgél miközben halálra idegesítem magam hogy hol lehet mit csináljak velem meg minden .Erre ?
Na de most megkapja a magáét .
Észre vett !Némi félelmet véltem felfedezni a hangjában engem látva .És olyan történt amit még senki Pennyn kívül nem tudott kihozni belőlem .Szívem meglágyult és aggódni kezdtem .Vajon fél tőlem ?Szeret e egyáltalán ?Akar velem lenni ?Ezt eddig egy nő sem kényszerítette ki belőlem .Még Penny anyja sem pedig szerettem .Hajj mit tesz velem a lány .Szóval már kevesebb ideggel ültem mellé .Penny azonnal Teohval kezdett beszélgetni és viccelődni .
Épp szólásra nyitottam volna a szám mikor megláttam a felénk közeledő pincéreket .Ez a nő vonja maga után őket .
Szóval szerelmem megvédve előle csókoltam meg .(megint )
A gyerekek ránk se hederítettek aminek kicsit örülök is .Habár ha Penny látná nem zavarna hisz lehet Ő lessz a második anyja .De mivel Teoh elmondhatja az anyukájuknak hogy látta a nővérét meg engem mint 23 éves apukát csókolózni nem lenne jó vége az biztos.
De Egyébként ha még meg is lepi Őt a csók engem nem zavar .Bárhol mutatkozok vele és büszkén vállalom fel hogy ez a nő itt a tulajdonomban áll .-Hmm -ízlelgettem a száját .-Nagyon felidegesítettél kicsim .De hajlandó vagyok eltekinteni ettől ha velem vacsorázol és hagysz mindent elmagyarázni .Oké ?-Kérdeztem .Picit elgondolkodik és le rendez mindent a fejében mikor kinyögni a választ .
-Elmegyek veled !-Elmosolyodtam .Belátta és rájött hogy tőlem soha nem szabadulhat akár hogy is próbál .Átkaroltam a vállát és néztem ahogy a gyerekek eszik a sült krumplit .Még egyik kezem a vállán volt a másikkal a sajtburgeréhez nyúltam ki bontottam és a szája elé tartottam .Elnevette magát és mosolyt le nem takarva bele harapott az ételbe .
- a legszebb hang az életemben a nevetésed !-Bukott ki belőlem .Habár nem sajnálom hogy hangosan is kimondtam .Így igaz .Imádom és meghalnék a nevetéséért .Vagy a szeme csillogásáért .
Ő elpirult és engem nagyon meglepve közelebb húzódott hozzám és fejét mellkasomnak döntötte .Kezem ami eddig a vállán pihent automatikusan vándorolt a hátára s nagyujjammal apró köröket írtam le vele .A másik kezemben lévő sajtburgert kivette a kezemből és az én szám elé tette .
Én is mosolyogva bele haraptam majd adtam egy puszit a homlokára .
Már nagyon vártam a vacsorát ugyan is akkor csak ketten leszünk és esélyem nyúlik olyanokat is
tenni vele ami már nem család barát tartalom .Mikor mindenki végzett a kajával kivittünk a tálcát és elindultunk haza.
A kocsiban szokásosan ültünk Penny és Teoh hátul Lina mellettem elől én meg vezetek .Szerintem így tökéletes.
Lináék háza felé Teoh azonnal kiugrott és szaladt be a házba még Lina felém nézett .
-Köszönőm a fuvart és hogy velünk ebédeltek .-Mosolyodott el .
-Én köszönöm .8ra itt vagyok érted öltözz csinin és a ami a legfontosabb agy egy csókot !-Szóltam oda .Pólójánál fogva húzom magamhoz és támadók ajkaira .Nem tehetek arról hogy ilyen hevesen reagálok rá annyira szeretem ezeket a méz édes ajkakat .
Én kicsit erősebben kezdtem a csókot de az Ő mulyaságát és szerénységét megérezve azonnal lágyra váltottam .Megsimítottam arcát majd elváltunk egymástól és belenéztem azokba a gyönyörű smaragdzöld íriszekben .
Tökéletes .Ezzel az egy szóval tudom leírni Őt .Valahogy nem találok hibát benne .-Este itt vagyok érted .-Engedtem el és Ő ezt kihasználva kiszállt és a kocsi ajtóban még rám nézett .
-Viszlát Nathan !-Küldött puszit akin elnevettem magam majd mentem haza .Felhívtam Naomit az unokahúgomat hogy vigyázzon Pennyre aki el is jött majd elvitte .Nagyon meglepődtem magamon hogy így izgulok egy randi miatt így izgulok .De valamit mindenhol el kell kezdeni .A szerződést ami a "Domináns és az alávetett szerződése " névre halhat előkészítettem neki .
Elegáns és drága étterembe viszem Őt .Tudom hogy egy különlegeslány akit különleges dolgokkal lehet lenyűgözni .Az az étterem egy ugyan olyan drága fényűző felszínes mint ahova a semmire kellő kurvákat viszem .Ennek különleges tetőtéri van amit majd megláttok .
Ezt a szettet kaptam magamra és befújtam magam parfümmel és indultam is a szerelmemért ...
YOU ARE READING
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...