Lina
-m..mi ?
-Kérlek ne ijedt meg kedvesem.
-ne ijedjek meg?-ordítottam.- Te embereket bántasz bassza meg!
-TÉGED SOSEM BÁNTANÁLAK!!
-Nem érdekel! Emberektől vettél el családtagokat.
-Jaj Lina ez hülyeség! Mindenki valakinek a valakije. Nővére , anyja,apja, húga, bátyja,unokája. Még az is aki meg sem érdemelné fogd fel! Ilyen az élet.. és én mégis veled akarom le élni...
- Én így nem akarok élni...És akkor el döntöttem.Vissza megyek a Gyökereimhez.Kolumbiából származom és vannak ott rokonaim. Abuelo és abuela. Akiket nagyon szeretek.
Mikor apa el vitt oda mindig nagyon sokat jártam le a partra. Ott voltak a barátaim is. De ma màr csak 1 évben kétszer látom őket mégpedig Teoh és az én szülinapomon.Elegem volt az összes gondomból.A férfiakról ne is beszéljünk. Ebben a 2 hónapban minden arról szólt hogy én szenvedtem ők el voltak. Utálom hogy ezt kellett meg élnem pedig ki sem érdemeltem.
Se szó se beszéd kisétáltam onnan és egyenesen az ajtóig meg sem álltam. Vissza sem néz e rohantam el.A régi házunkban anyával találtam szembe magam.Nem bírok így a szemébe nézni...nem bírok ilyen terhet egyedül cipelni.
Fel mentem az emeletre és a bőröndömbe tettem minden fontosabb holmit.Ami pár ruha, fehérnemű, smink, fogkefe, a kedvenc könyveim és a macim amit még apa vett nekem.
De a legfontosabb az a rózsaszín bevonatú szeretlek felirattal el látott kép keretben lévő fotó.
Én vagyok rajta, apa, anya, és Matteo.
A tenger parton nyaraltunk matt egyik házában. Olyan boldog voltam mint még senki soha. De ha bár tudom ennek vége jó vissza emlékezni.-Kislányom mi a baj?- Jön be.- Hova mész? Ne menj el megint!-könyörög.
-Anya nekem elegem lett. Tudod ki bukkant fel megint ? Matteo...- anya lefehéredett.
-Szóval tudod..
-TUDTAD ? Tudtad hogy apa halott és nem mondtad el ? Hejette hagytad hogy gyűlöljem! Úgy távozott az élők sorából, úgy tért nyugovóra hogy a családja utálja meg veti és le tagadja!Milyen halál ez? Apa egy tisztes ember volt! Aki meg érdemli hogy szeressék erre mit kapott ?Gyűlöletet!És ez volt számomra a végszó.
Anya csak mondta és mondta de nem érdekelt. Ki zártam mindenkit hogy most az egyszer túsztársát tudjak gondolkodni.
1-2 hónap nem árthat és ha igen ha nem ki jár nekem már igazán egy kis pihenés.
Ez a pár hónapon csak arról szólt hogy mások faszságai miatt nyeltem a szart.
És már igazán meg érdemelném a nyugodt életet legalább csak 1 hétig...Nathan
-Könyörgöm hagyd abba!- Sír fel keservesen.
- Mi van Emily csak nem fáj?- Csatt! Az övem hangosan csattanva találkozik a hátával miközben 4 másik övvel az ágyhoz van bilincselve.
-D..de kérlek hagyd abba sajnálom !
-KUSSOLSZ !- Utálom. Tönkre tette az életem. A gyerekemmel való viszonyokat rontotta meg akit egyedül nevettem 4 már lassan 5 éven át.
Az életem legfontosabb személyével való kapcsolatokat rontotta meg.
És Linát... az igaz szerelmemet is el rontotta. Kínozta a sárba tiporta és térdre kényszerítette.
A szerelmemet is bántotta. És ezt nem hagyom annyiban. Meg fogja ennek a százszorosát fizetni.
Matteo meg az ezerszeresét....
YOU ARE READING
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...