Nathan
Végre basszameg !
Alá írta és az enyém .Csak az enyém .A falnak nyomtam fel raktam az ölembe és csókolni ez szem ahol értem .A hajamba túrt sóhajtozott és lehonyta azokat a smaragdzöld szemeket .Imádom .-Ahh Nathan !
-Apuci !-Szóltam rá .
-H..hogy ?
-Ezentúl ahol ketten vagyunk én neked apuci vagyok .Érted királylány ?-Búgtam a nyakába .
-I..igen apuci értettem .-Elmosolyodtam és a blúzához nyúltam majd gombolni kezdtem .-A apuci mit csinálsz ?
-Kicsim apuci csak örömet akar a babájának .
-D..de én még szűz vagyok apuci .
-Tudom édes .Addig nem dugjak meg még azt nem kéred ..de örömet adhatok .
-A..az milyen apuci ?-Úr isten de imádom mikor apucinak hív .
-gyere !-Derekam köré tekerte a lábát és belebújt a nyakamba .De imádom .-Apuci sosem akarna rosszat az Ő pici hercegnőjének .Mindig a legjobbat akarom neked.-Bevittem a szobámba és óvatosan le tettem az ágyra .-Bízol bennem baba?
-Uhum ..Megint elmosolyodtam és lehúztam a bugyiját.Fel néztem elpirult de hagyta .Bízott bennem .Fel hajtottam a szoknyáját és szembe kerültem legyantázott puncijával .Oda hajoltam és lassan nyelvemmel végig számítottam redői közt .
-Ahh !-nyögött fel .Hmm .
Középső ujjaimat benyálaztam majd bejáratához vetettem és óvatosan belé helyeztem azt .Istenem de szűk .Még ezt az egy "vékony" ujjamat is szorítja .Lassan mozgatni kezdtem benne Ő meg hangosan nyögött és sóhajtozott .Imádtam ezt tenni pláne vele .Nyelvem csiklójára tapasztottam és készségesen nyalni kezdtem .Egyszerre kényeztettem a számmal és az ujjammal .Pár perc múlva meg megmarkolta a hajam és egyfolytában n nyögött .-Ahh ap..apuci !Ez nagyon jó ne hagyd abba !-Hmm fojtattam .Olyan gyorsan csináltam ahogy csak tudtam .-Ahh apuci elh..elh fogokh mennih !
Pár pillanat múlva megrándult a teste csípőjét elernyedt és arca kisimult .
Még utoljára tisztára nyaltam és vissza húztam rá a bugyit meg a szoknyáját .És mellé feküdtem .Fél oldalasan mellé feküdtem és kezemmel meg támasztottam a fejem úgy figyeltem még mindig piros arcát és pihegő száját .
-Most akkor mi lessz ?-Kérdezte egy kis idő után .
-El megyünk a gyerekekért .Utánna haza viszünk Teoht te meg össze szeded a ruháid !-Jelentettem ki kemény hanggal hogy ne ellenkezzen .
-d..de mit mondjak anyának ?
-Majd én elintézem !
Válaszul csak fel kelt és szó szerint rajtam feküdt .A lába lábamon mellkasa a mellkasomon a feje meg a nyakamba .
-Ez így jó !-Kuncogott .Erre én csak az egyik kezem a derekára másikat meg a tarkójára vetettem és simogattam .
-igen az !-suttogom .-Alszol kicsit babám ?
-Uhum !-Oké én addig össze pakolok !-Kimásztam az ágyból betakartam és el húztam a padlótól mennyezetig érő ablakokon lèvő függönyt majd kiléptem a szobából .
Igazából csak vásárolni megyek .A bolt itt van a sarkon .Kurva hülyének fognak nézni ha azt látják női holmikat veszek de szarok bele .Szóval írtam egy cetlit neki és el is indultam .Amint be léptem a tisztasági szerek felé vettem az irányt és gazdagodtam egy tamponnal meg egy betéttel ki tudja melyiket használja ?Abból is egy északait meg egy tisztaságit .
Utánna vettem fogkefét .Az enyém kék pennyé jégvarázsos az övé meg lessz lila .Majd mivel csak szintén jégvarázsos tusfürdő van otthon meg ugye férfi vettem egy kókusz illatú sampont tusfürdőt.Aztán hallottam hogy a lányok szeretik azokat a arcokat vagy miket .Tudjátok amit az arcukra tesznek utánna lehúznak .Biztos van valaki neve is de mindegy .
Vettem egy avokadóst egy epreset és egy átlátszót .
Sminket felejtsen el az biztos .Gyönyörű és nincs szüksége erre .Azon nyomban büntetem meg amint meglátok egy grammot is rajta .Mikor kifizettem a kasszás csaj úgy nézett mintha még nem látott volna fehér embert .De meg is értem .Egy helyes ,szexi (nem vagyok egoista)csávó be megy a boltba kókusz illatú samponért arc szarokért meg persze a kedvencem a tamponért .
Kifizettem majd vissza indultam haza .Tudtam hogy még mosogatnom is kell meg elmenni a hercegnőmért az oviba .Ja meg a babámnak a ruháiért .Jaj nem akarom felkelteni Linát .
Meglepetésemre mikor ki nyílt a lift a víz csobogása beterítette a lakást .Lina fel kelt !?-Mit csinálsz babám ?-Megyek be a konyhába .
-Mosogatok apuci !-Mögé osontam és Átkaroltam a derekát .Fel néztem és csak akkor vettem észre milyen gondterhelt az arca .
-Mi a baj királylány ?
-Semmi apuci ...
-Naaa Lina ezt te sem gondolod hogy el hiszem !
-Cs..csak félek .-Tudtam mire érti .Fél az anyjától fél az anyaságtól ami hirtelen fog rá szakadni .Megértem .De túl önző vagyok elengedni ..
-Baba még apuci itt van melletted addig semmitől nem kell .Mondtam majd megoldom valahogy csak ne légy ennyire gondterhelt királylány .-Pusziltam bele nyakába mire egész teste libabőrös lett térde meg remegni kezdett .-Miért remeg a tested baby?
-M..mit is vettél a boltban ?-Felnevettem .
-Ügyes nagyon ügyes ...nos most az egyszer hagylak .Vettem neked otthonra dolgokat .Mint a betét ,sampon,tusfürdő ,
-Sminket is kaptam ??-Ujjongott
-Ne is álmodj róla kisasszony !
-Jaj de apuciiiii ...-Csak ne kezdje el a hisztit mert nagyon meg bánja .
-Nem !
-Ne már !Jo akkor használom a régieket .
-Te .Ebben.A.Házban.Nem .Sminkelsz.Soha.Az.Életben !!!-Tagoltam a mondatot hátha jobban megérti .
-Nem te mondod meg !-Na kisasszony nagy bajban vagy ...
YOU ARE READING
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...