10

4.7K 73 0
                                    

Elina

Chh ez meg akarja mondani sminkelheteke vagy nem .Ne hagyatok már .Ez nem volt benne !

-Már pedig azt fogok tenni amit akarok !-Ezt sajnos a kelleténél hangosabb volt .Sőt !Ordítottam vele .
-Na most fuss !-Elsötétült íriszei megrémisztettek és tényleg futni kezdtem.Ő meg utánam.Beszaladtam a szobájába és magamra zártam .
-LINA AZONNAL ENGEDJ BE !!!
-n..nem !
A hangom egy félős nyusziéhoz hasonlított míg az övé egy éhes oroszlán hoz .
Talán ez a mi vesztünk .Az oroszlánok levadásszák a nyuszikat és reggelire esznek meg csak kettőt .Talán ez a szerződés elhamarkodott volt de nem tehettem mást .Valamilyért vonzott engem és akartam a közelségét.Megtörtént .Ezt akartad Lina !Vállald a következményét !
-Lina kérlek ígérem nem bántalak csak nyisd ki kérlek ...-Na ez a baj .Néha oroszlánhoz máskor inkább hasonlítanám a pandához .Cuki és kedves .
-Félek tőled...
-Nem kell babám .Sosem bántanálak ilyen aprócska hiszti után .Mondtam hogy csak akkor büntettek meg mikor nagyon felidegesítesz!-Döntötte neki a fejét az ajtónak .-Csak engedj be ..kérlek .-A kilincset tettem a kezem és hagytam hogy eltávolodjon.Kinyitottam még fel sem fogtam mit látok de Ő a karjába zárt .És akaratlanul is pityeregni kezdtem .
-Shhh semmi baj babám ...apuci itt van picim !Apuci itt van .-Puszilgatta a hajam .
-F..féltem tőled ..-Sírtam bele .
-Tudom tudom ...semmi baj !
*
*
*
-Itt vagyunk picim szálljunk ki !-Mondta Nathan az otthonom vagyis a régi otthonom előtt .Teoh azonnal ki szaladt be a házba de én még kicsit maradtam .Pennyt Nathan kiszedte és így muszáj volt nekem is cselekedni .
-Nathan nem akarom ezt !El fogom veszíteni a családom ....-Könnyesedett be a szemem .
-Ha el is fogod ...van egy ujj !-Mutatott ránk és a kezében tartott lányra .

Válaszul csak elindultam be a házba .Ott ahol eddig laktam .
-Szia kicsim !-Puszilt meg anya .-Ohh Mr Hernandez !Üdvözlöm !-mondta anya .-Mi járatban?
-Nos ...A lánya mostantól nálam fog lakni ugyan is együtt vagyunk .Ezt olyan nemes egyszerűséggel jelentette ki mintha csak egy kocsiról vagy telefonról beszélnénk .
-M..mi ?Nem túl idős?!Ráadásul a lányom nem megy sehova !?!?!??-Kiabálta el magát .
-DE A LÁNYA AZ ENYÉM!-Kiabál Nathan is
-Ohh igen akkor hallgasd meg a lányom rohadt pedofil .Kicsim !-Fordul felém .- Mond meg neki!Kérlek mond hogy nem ...
-Anya..-Mentem volna közelebb de Ő hátrált egyet .
-Kicsim !-Nathan hangja parancsoló volt szóval azonnal mellé léptem mint egy engedelmes pincsi és fel néztem rá .-Menj fel és pakolj !
Könnyeket utat engedtem mikor a szobámba értem .De nem állhattam meg az ágyam alól kihúztam a bőröndöm és bele pakoltam a ruháim .Hangos ordítozást hallottam oda lentről de arra rá sem hederítettem mit ordít hatnak .Csak pakoltam ahogy apuci kérte .
Már épp össze húztam a bőröndömet mikor Penny rohant be hozzám sírva .

-Apuszi ojdít és féjek !-Szaladt hozzàm. felkaptam az ölembe és ringatni kezdtem .Szerencse már bepakoltam és tudtam vele foglalkozni .
-Shh semmi baj kicsikém semmi baj ..-Mikor is kivágódott az ajtó és Nathan lépett be rajta vörös fejjel .Nyakán kidudorodott egy ér ami még inkább ijesztővé tette .
Meglátott minket és meglepetésemre arca meglágyult és lassan arca is kezdte fel venni az eredeti színét .Oda jött csókot nyomott ajkaimra és Pennyt ki vette az ölemből majd sajátjába tette .Elvette a bőröndömet és így szólt .
-Gyertek kedveseim .Szeretlek titeket mindennél jobban .-Mosolygott .Csak könnyezve Bólintottam majd utánna mentem .Anya a fejét fogva nézett ahogy sétálok utánuk .
Az ajtóba még vissza fordultam anya pedig megszólalt .
-Ha most ott kilépsz minket elfelejthetsz!Szóval lehetsz hálátlan de akkor ide vissza ne gyere .-Rá néztem majd elindult az emlék özön .

Mikor először vitt balett órára.Ahol utánna annyira fájt a lábam a sok nyújtástól hogy meg sem bírtam mozdulni .Anya a karjába kapott pedig voltam vagy 20 kiló és hazáig cipelt .
Vagy amikor bántottak a suliban .Sírva mentem haza anya pedig meg sem szólalt meg sem kérdezte hogy mi a baj neki állt csokis kekszet készíteni .Egy meleg friss tejjel tálalta és hirtelen mindent máshogy láttam csak nevettem és örültem.

-Lina !-Szólt oda nekem a kocsihoz közel állva Nathan .-Gyere !
-Szeretlek anya !-Mentem ki .Igen ki mentem mert ujj emlékeket is akarok .
Könnyeim utat törtek mikor anya bevágta az ajtót utánam úgy hogy hátba is vágott .
Hangosan zokogva ültem volna be az autóba de kirántott és karjaiba zárt .Úgy szorítottam mint az egyetlen biztos pontot .Mert így is van .Mostmár nincs senkim rajta kívül .
-Gyere menjünk haza !-Szólt .Beszálltam az autóba és rá néztem az eddigi otthonomra .Egyszerűen hiányozni fog de tudom nem lehettem volna amúgy sem mindig itt .Rá néztem Nathanra majd Pennyre .
-Szeretlek titeket !-Szóltam .
-Sejetlek jina !
-Szeretlek Lina !

Akarva akaratlanul ✔️Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt