11

4.4K 80 3
                                    

Nathan

Nagyon sajnálom amin keresztül kellett mennie de ez benne volt .Ha az anyja nem fogadta el ezt akkor nem lehet vele .Csak ne lenne ez Linának is fájdalmas....

-Gyertek !-Szálltam Kia kocsiból .Kivettem a kislányom majd a bőröndöt is .Lina kiszállt becsukta az ajtót és lehajtott fejjel ment tovább a jól ismert helyre .
-Add csak !-Jött oda és ki vette a kezemből a kislányunk .Elmosolyodtam és puszit nyomtam a fejére majd pennyére.Nyöszörgött egy kicsit majd szorosan bele bújt Linába .
Felmentünk a liftbe én megnyomtam a gombokat és elindultunk felfelé .
Kínos csend telepedett közénk így inkább nem szólaltam meg és Ő sem .
A lift ajtaja ki nyílt mi meg siettünk be .
-Őhmm Pennyt fel viszem jó ?-Néz rám .
-Persze vidd csak .Majd segítek kipakolni .
Megpusziltam és nézem ahogy sétál fel a lépcsőn Pennyvel a kezében .
Én levettem a cipőmet majd a bőröndöt fel vittem a szobánkba .Lassan gondosan (már amennyire tudtam)be hajtottam a szegkrénybe és a pipere kis dolgait a fürdőbe .A parfümjeit alaposan megszagolgattam majd azt is el tettem a helyére .
Gondoltam átnézem hogy mi van már velük mikor meghallottam ahogy Lina beszél hozzá valamit .
Oda álltam az ajtó elé résnyire kinyitottam és ott hallgatóztam .

-És akkor a gonosz király hirtelen le sújtott hatalmas kardjával ez által megvédte egyetlen szerelmet és a város lakóit!-Olvasott fel Lina Penny kedvenc könyvét .
-Jina .-Szólt fel Penny .
-Mond kicsim !
-Te mostantól itt leszel velünk ?
-Igen picim mindig itt leszek .
-Jupiii akkor te vagy az ujj anyukám !?-Örömkötött.
-Öhm...ohm
-Igen Penny !-Mentem be -Ő lessz az ujj anyukád.
-ANYAAA!-Penny hirtelen Lina nyakába ugrott aki pedig tárt karokkal fogadta azt .-Végje nekem is jessz anyukám aki elkön az oviba anyák napjára!
-Igen ott leszünk Penny de már alvás !Gyere királynőm !-Fogtam meg Lina derekát és ki vezettem a szobából .De amint kiértünk rátapadtam ajkaira és erősen a falnak nyomtam .Kezeit a feje fölé nyomtam és dudorodó ágyékom egyre nedvesedő puncijához .-Hmm baba úgy megdugnálak...Ahh-csókolom a nyakát .
-Ahh apuci ..
-Mi az Babygirl ..akarod apuci farkát?-Leheltem a
Szájára .
-Apuci tégedh akarhlakhh!-konkrétan bele lihegtem a számba .A farkam már fájdalmasan feszült a nadrágomben egy biztos vagy így vagy úgy de ezt ma ki kell pakolnom ...

Kedves olvasóim !!

Először is boldog ujj évet mindenkinek .

Másodszor ...köszönöm mindenkinek a jókívánságokat .A sok csillagot és minden mást.
Hálás vagyok .A dolgok ugyan nem rendeződtek de nem hagyom el magam e miatt és főleg nem hanyagollak el titeket !

Puszi Melissza❤️❤️❤️❤️

Akarva akaratlanul ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant