27

3.2K 65 0
                                    

Nathan

Tudom tudom . Egy fasz vagyok. Nem kerestem Linát nem írtam neki és nem is figyeltem rá. De kivételesen nem a nőszemély miatt.
A munka a baj.
Nem rég kaptam egy levelet Matteo tol a legnagyobb riválisomtól hogy jön erre és amint alkalma lessz tárgyalni akar velem.

Azt hiszi azért mert idősebb bármit meg tehet. Jo azért 14 év nem kis különbség de nem akarom hogy e miatt engem le nézzenek. Akkor is keményen meg dolgoztam ezért a cégért miközben neki az ölébe holott minden. Szó szerint minden. Bele született a vagyon kellős közepében. Elvileg a nagyapja meg nyerte valamikor a lottót nyitott egy vállalkozást és ez lett.
Egy másik forrás szerint az alvilágból az az a maffiábol szerezték a sok pénzt.
De van aki szerint bér gyilkosok. De egyet tudok. Nem szabad meg bízni bennük. Meg azt sem tudja senki vajon hogy kerültek ennél a rengeteg vagyonnak a birtokába. Nem hogy még vele szövetkezni. Ezt mindenki tudja.
És azt is tudja minek hogy viszont ha egyszer a barátja vagy bizalmasa vagy te a világ legbiztonságosabb embere.

Most jelenleg egy kávézóba sietek mivel találkoznom kell az ügyvédemmel. El kell beszélgetni most hogy Matt itt van mik e lehetséges fel állások és mit tehet mit nem tehet a céggel. Sokkal nagyon vállalata van mint a miénk és ezért kell néhány dologgal tisztában lennem hogy mi az amit meg tehet velünk.
És persze hogy mi az amit mi meg tehetünk vele.

Lina

-Szóval! -Ültünk le egy közeli kávézóba Matteoval.Egyáltalán nem értek semmit és össze vagyok zavarodva. Semmit nem értek. Még apám is bele került miközben alig egy pár éve fogadtam el a tényt hogy végleg el ment. Most meg itt ülök a legjobb barátjával egy kávézóban azt tárgyalva hogy feleségül akar venni.
-Kérlek Matti..-Hű de rég hívtam így. Nem is tudom miért mondtam lehet csak a megszokás.Láttam hogy el mosolyodik ami engem is arra késztet de nem mutathatom ki. Így inkább csak fa pofával bámulom tovább.-Nem akarok semmi köntörfalazást. Az igazat most !

-Szóval Linn. Apáddal már az egyetem óta elválaszthatatlan már szinte testvérek vagyunk. Akkor el döntöttük hogy ha lessz egy lánya és szeret engem és én is őt akkor feleségül vehetem közös meg egyezés alapján. Nem bíztunk senkiben szóval nem akartuk hogy olyannal jöjj később össze akit mi nem akarunk. Ahogy meg születtél én tartottalak először a karjaimban és én már ott eldöntöttem hogy magamnak akarlak és kész! Ezért úgy bántam veled mint e legféltettebb kincsemmel. Ahogy nőtték cseperedtél megláttuk hogy te is szeretsz engem. Boldog vagy velem és tetszem.-Kacsintott- De aztán össze tűzésbe keveredtem a helyi maffiával. És el kellett mennem mert tudtam téged is veszélybe sodorták ha most nem megyek. Így hát el mentem. Apáddal tartottam a kapcsolatot és minden nap mesélt rólad ...

Nagyon meg lepődtem. És a legrosszabb hogy tudom a történetnek itt még nincs vége.

- De nem sokkal az után mikor teoh meg született apád beteg lett.
-Tessék?
- Rákos lett Lina. Szóval el hagyott titeket mert nem akarta hogy úgy emlékezetek rá az utolsó heteiben hogy végig kellett néznének ahogy lassan ki száll belőle az élet. Így el ment. A végrendeletében pedig.... Ezt neked írta linn.

Adott oda egy borítékot amire csak rá kellett nézni és tudtam hogy az enyém. Rajta volt az a tipikus becenév. " pöttöm
Mindig így hívott.Szemem könnybe lábadt de tartogattam addig mikor már el olvastam ezt a fájdalmas levelet.

Egyetlen kicsi lányom!

Apa nagyon nehéz szívvel írja ezt a levelet ami csak egy dolgot jelenthet. Azt hogy lassan be töltöd a 18 at és Matto végre ott van veled és tudod a történetet. Eddig tudom úgy volt hogy szabad akaratból mehetsz hozzá Matthez de tekintve hogy 17 évesen még nincs barátod azt szeretném a vég akaratomban hogy ha még nem talált rád a szerelem menj hozzá mattohoz kicsim. Tudom hogy oda vagy érte. Sosem felejtem el azt a napot mikor Matteo el ment és te a karjaimban zokogtál 14 évesen hogy őt akarod és nem akarod hogy el menjen. Már én lehet nem de ő ott marad és segít mindenben.

Szeretlek pöttöm :
Apa

Akarva akaratlanul ✔️Where stories live. Discover now