3

5.5K 103 4
                                    

Elina :

Reggel nagyon boldogan keltem .Iszonyatosan megörültem mikor meghallottam az ébresztőmet.(Pedig erre egyszer sem volt életem során példa )
Tudtam hogy ma eljön értünk .És ujjra láthatom .Na meg Pennyt is nagyon szeretem :)
Felvettem az egyenruhámat ami egy bordó szoknya és egy fekete blúz volt .

Leszaladtam majd köszöntem a többieknek .
-Szia kincsem !-Köszönt anya majd megpuszilta az arcom .Theo már evett így a cipőét vette de én is .-Figyelj hallottam hogy Mr Hernandez hoz illetve visz a suliba meg oviba .Ez nagyon kedves gesztus kérlek magázzátok és viselkedjetek normálisan !

Bólintottam majd megfogtam Teoh kezét és kisétáltam vele a házból .S mikor megláttam az Ő kocsiját azonnal pírba szökött az arcom .Penny az ablak mellet a gyerekülésben míg Ő a Volán mögött .
Iszonyatosan jól nézett ki .Egy kék ing volt rajta mely kicsit ráfeszül izmos testére mint tegnap .Az ing ujja fel volt hajtva a könyökét ezzel teljes rálátást nyújtva eres és izmos kezére mely a váltón és a kormányon pihent .Mellé egy fekete farmer volt rajta .Egy ha jól látom Michael Kors óra volt a kezén és egy arany gyűrű mint tegnap a középső ujján .

-Jó reggelt Mr Hernandez !-Ültünk be a kocsiba .-Szia Penny !-Pacsiztam le vele .Iszonyatosan szép és cuki mint mindig .
- Jaj ugyan Lina kérlek tegezz !
-Hát anya azt mondta ...-Köze vágott
-De én azt mondom hogy tegezz !-Szólt oda a kelleténél erélyesebben .Na ezt nem .Akármennyire is oda vagyok érte velem így nem beszél az biztos !

Utánna nem nagyon szólaltunk meg .Penny és Teoh beszélgettek ott hátul mi közünk meg kínos csend volt .Néztem ahogy a fák elsuhantnak mellettünk miközben azon gondolkodtam mit érzek vajon .
Szerelmes vagyok ?Vagy ez csak fellángolás amiatt a bizonyos időszak miatt h
mikor bármelyik fiú megtetszhet ?
Fogalmam nincs .De egy biztos.Akarom .Akarom az érintését .Vagy hogy a tulajdona ként vigyázzon ràm...

A kocsi megállt és az óvoda előtt le parkoltunk .Na lehet még kínosabb ez ?
-Szia picim vigyázz magadra és legyen nagyon szép napod !-Pusziltam meg Teoh arcát .-És viselkedj jól !
-Sia Lina !Sejetlek !-Puszilt meg Ő is .Segítettem levetkőzetni átvenni a benti cipőjét és bekísérem a csoportba .
-Sia Lina !-Pacsiztam le Pennyvel akit Mr Hernandez ugyan úgy bekísért .Elköszönt Pennytől és ment is jött is hozzám .
-Gyere be viszlek a sulidba !-Nagy meglettségemre Kezét a derekamra vezette és gyengéden átkarolt .Meglepett nem is kicsit de hagytam .Tetszett .Jól esett az érintése és akarva akaratlanul de közelebb húzódtam hozzà hogy a hátam mellkasának nyomódjon .Úgy sétáltunk végig egészen a kocsiig .

Miközben haladtunk arra lettem figyelmes hogy Mr Hernandez keze a combomra vándorol .Azonnal lesöpörtem onnan ami látszólag nem tetszett neki ugyanis vissza tette .Makacs egy ember az is biztos de legalább így van bennünk valami közös .
Mert én is az vagyok !
Megint lesöpörtem a kezét és még jobban el is húzódtam .Hirtelen fékezett le és fordult felém vérben forgó szemekkel .

-LINA HA ÉN OTT AKAROM TARTANI A KEZEM AKKOR KURVÁRA OTT FOGOM !TE PEDIG SZÉPEN HAGYOD!!!-Na azt már nem .
-Miért ki vagy te ?!Sőt ki vagyok én neked ?Senkid!A suliba sem kértem hogy vigyél el te akartad !És ez az Én testem !Én mondom meg ki és hol érhet hozzám !És ha azt akarom hogy rohadtul ne tedd oda a kezed akkor rohadtul nem teszed !-A szemei olyan félelmetesen csillogtak hogy azt hittem el szaladok .Kicsit lehet elvetettem a sulykot .De e helyett egy nagyon furcsa dolog történt .Arca kisimult izmai elgyengültek és kezei közé fogta arcom .

Megszólalni sem volt időm ugyanis megcsókolt .Finoman de szenvedélyesen .Száját nagyon lassan mozgatta enyéim ellen mintha ki akarna élvezni minden pillanatot .Nyelvével alsó ajkaimra simított ezzel bejutásért könyörögve melynek eleget is tettem mert szét nyitottam a szám és hagytam hogy nyelve óvatosan végig simítson az enyémen .Imádtam édes ajkait .Szájának ízét .Kezeit a derekamon .
Simogatott ahol ért .Egyik kezét derekamra rakta és nagy ujjával apró köröket írt le még másikat el nem vette az arcomról .És is elővettem kezeimet melyek eddig ölemben pihentek a meglepettségtől .
Az egyiket vállára raktam és egész tenyeremet oda-vissza húzogattam óvatosan rajta .Másikat pedig én is arcára vezettem bár az enyém közel sem volt olyan nagy hogy beterítse egész gyönyörű arcát mint az Ő keze .Végül levegőhiány miatt el kellet válnunk .Homlokát az enyémnek döntötte és csukott szemmel lihegett ahogy én is .

-Ehz nem a te tested !-Homlokunk még mindig egymásnak van döntve de szemét ki nyitotta úgy folytatja .-Hanem az enyém !

Hirtelen nem tudtam mit mondani .
A tulajdonának tart engem .Nem tudom hogy ez most jó e vagy rossz .
Szerelmesek vagyunk vagy ez csak a vágy esetleg fellángolás ?.

Megálltunk a börtön előtt .Felé fordultam és így szóltam .
-Igazán nagyon hálásak vagyunk hogy behozott minek Mr her ..Nathan !-Mosolyogtam rá .
-Ez igazán semmiség .Délután jövök értetek utánna meg elviszlek enni valamit .Csak ketten .Meg szeretném beszélni ezt...-Jaj ne !Pánikolni kezdtem .Félek .Én nem akarom ezt .Mit szól majd anya aha megtudja hogy egy nálam sokkal idősebb palival akinek még gyereke is van kavarok .
-Nem szeretném Nathan .Ez nem történhet meg ujjra .Ha a családom megtudja nekem és neked is annyi .Amúgy is gyereked van .Én és meg .. Mindegy .További szép napot Nathan !

Nem tudom mért voltam annyira szomorú .De valahogy elment a kedvem az élettől is pedig én mondtam mindent .Lehet szerelmes vagyok Nathan Hernandezba aki 23 éves és van egy 3 éves kislánya ?
Áhh lehetetlen .
Legyintettem magamban majd folytattam a napot .
*
*
*
Úgy döntöttem el lógom a mai utolsó 2 órát és ebéd után megyek az öcsémért utánna meg haza megyek és többe nem foglakozom Nathan Hernandez-zal .

Becsöngettek én pedig rohantam be a mosdóba .Hallottam bentről ahogy mindenki rohan tanterme felé .Cipőik nyikorogtak a padlón odakint és szinte láttam magam előtt hogy lökdösik egymást és képesek lennének eltaposni is ha valaki a földön lenne.
Mikor meghallottam hogy a folyosón senki nem lépked fut vagy esetenként rohan .

Amint nem hallottam semmit résnyire kinyitottam az ajtót hogy meggyőződjek arról hogy senki nincs itt .S mikor ez sikerült amennyire tudtam nesztelenül rohanni kezdtem a kijárat felé .
Még szerencse hogy az ovi nincs messze .

Szóval mikor sikerült elég messze lenni az iskolától a futást lassú és komótos sétálásra vettem .
Közben arra gondoltam hogy vajon mit fog szólni ehhez .Vajon ki fog akadni ?Vagy kiabálni fog ?Vagy megint egyszerűen lesmárol ?
Nem tudom de valamilyen szintem féltem is hogy kit szól majd ahhoz hogy nem vagyunk sehol ....

-Jó napot !-Mentem be a csoportjukba.
-Áhh Lina teohért jöttél ?-Mosolyog az ovónéni .
-Igen köszönöm !

Kimentem az öltözőbe segíteni Teohnak és indultunk is .Próbáltam sietni esküszöm de Teoh megéhezett .Szóval elkezdett sírni hogy vigyem be a mekibe .
Szóval lekanyarodtam és bementem a gyors étterembe .Kértem neki egy gyerek menüt én meg egy dupla sajt Burger menüt .Kifizettük és kerestünk egy jó ablak melletti helyet ahova le is ültünk hogy
Itt már valami ennyire nyugodt voltam mert szerintem mindenhol keresne csak nem a mekiben .

Már egy jó 10 perce itt voltunk és vártuk hogy kihozzák a kaját .Nagyon kellemesen éreztem magam vele .Sokat beszélgetünk .Elmondta milyen volt az ovi és hogy kibe szerelmes meg minden .Imádnivaló öcsém van amit mindennél jobban szeretek .

Ránézem az órára ami azt mutatta hogy már indulni kéne haza .Kinéztem az ablakon hogy sötét van e de annál és sokkal másabban és meghökkentőbbet láttam .
Nathan állt az ablak előtt a kislányéval képen fogva és olyan gyilkos tekintettel amit még nem láttam .Annyira megijedtem hogy fal fehér lettem .Elmosolyodott majd besétált az étterembe .
Penny azonnal Teohhoz ment és beszélgettek .Nathan mellém ült .Szólásra nyitotta volna a száját de valaki megelőzte .

-Jó napot meghoztam a rendelésüket !-Jött kis a pincér srác .Esküszöm hogy vonzok Őket .Úgy méregetett mint az éhes kisgyerekek a most sült kenyeret .Nathan semmi mást nem tett egyszerűen megcsókolt .Megint !

A meglepettségtől be sem csuktam a szemem oldalra pillantottam ahol megláttam a pincérsrác elkeseredett fejét .Letette a tálcát és ment tovább .
Szerencse hogy a gyerekek nem látták .

-Hmm -Ízlelgette számat majd elvált tőlem .-Nagyon felidegesítettél kicsim .De hajlandó vagyok eltekinteni ettől ha velem vacsorázol és hagysz mindent elmagyarázni .Oké ?-Mindent halál nyugodtan magyarázott el .Tudom hogy tőle nem szabadulok egy könnyen és amúgy is megétetné velem vagy így vagy úgy .
-Elmegyek veled !-Elmosolyodott majd átkarolta a vállam .Én csak elpirulva néztem a gyerekeket felé akik krumplit ettek és viccesedtek vele ....

Akarva akaratlanul ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora