Nathan
Megbeszéltük .Este haza megy.
Nem mondom hogy nem esik rosszul hogy nem rettegek a félelemtől hogy mire vissza kapom már a szíve másét lessz.
Itt ülünk a kocsiban és haza fuvarozom.Senki nem szólal meg.
Linának igaza van.Ennyire önző nem lehetek.Ennek nem tehetem ki. Én hogy reagálnák rá ha ezt kéne végig néznem? Szépen mondva meg ölnék mindenkit.
Semmi nem tenne most boldogabbá mint hogy azt mondja nekem vigyem vissza.De tudom ezt sosem kapom majd meg.De elhatároztam hogy véget vetek ennek.Nem lehet így vége igaza van ki tudja mikor megy el ?1 hónap talán kettő 1 év?
Jaj ne .Miért lakik ilyen közel ?
Csak azt vettem észre hogy le parkolunk a házuk előtt Lina felém fordul .-Hiányozni fogsz .
-Te is nekem baba .Ne feledd mit mondtam nagyon szeretlek és bármire szükséged van csak szólj és jövök.Lina tényleg nagyon szeretlek .
-Én is téged Nathan.
-Vigyázz magadra pici kincsem .-Meg lepődésemre ő hajolt közelebb.
Nem is tétováztam csókot Leheltem szájára és még nagyobb meglepődésemre ő mélyítette el.
Szeretem.De mikor kapom vissza?
-Mikor kaplak vissza?
-Ez rajtad áll .
-Tudom és mindent meg fogok tenni.1 hét. Egy hat múlva itt leszek és elmeséltem a tervem .Szeretlek kicsim .Lina
Ki szálltam a kocsiból oda adta a bőröndömet és elhajtott.Rá néztem a házra.Anya vajon vissza fogad? Esetleg ki dob? Teoh itthon van? Istenem se hiányoznak már .Minden kétséget elhesegetve indultam meg a házunkhoz és meg sem álltam az ajtóig.
De ott megtorpantam.
Mennyire bánthattam meg anyát?Tegyük fel én nevelhetem fel Pennyt és helyettem egy futókalandnak tűnő fellángolást választ én hogy reagálnék?Nagyon rosszul esne az biztos.Na nem mintha futó kalandnak képzeltem magunkat csak na. Ő tuti ezt gondolta.De nem állhatok itt kint örökké Bekopogtam. Egy kis idő után végre ajtót nyitott nekem ...anya .
Ott állt teljesen más önmagában.Persze jól tartotta magát de ha valaki akkor én észre veszem hogy vele most nincs minden rendben.-Szia anya ...-Még ki sem mondtam de zokogva zárt karjaiba.Tudta mi történt vagyis sejtette.Anya mindig tudja. Van az a mondás hogy "A legőszintébb szeretet az anyai szeretet „ én most értettem meg mit is foglal ez magába.Anya akkor is tudja mi a baj ha csak majdnem egy hónap után meg jelenek szomorúan az ajtajában -Anya fáj...
-Tudom kicsim tudom.Na gyere .-Tessékelt be .A bőröndöt a nappaliban hagyva mentünk be a konyhába ahol a jól megszokott esti finom meleg zöldteával várt engem.(...)
Már ki pakoltam.Teoh már alszik szóval meg lepetés ként én keltem majd fel.Nagyon aggódom mi lessz így Nathannel mert egyedül nem tudom meddig bírja. Vagy segít neki hogy megfarkalhatja a nőjét és minden fasza lessz.Én nem nagyon számítok szerintem ...
Már az ágyamban fekszek és a plafont bámulom vagy 1 órája. Nem tehetek róla iszonyat rosszul esett nekem.Neki adtam amit soha senki nem adhat vissza mert bíztam benne. De ő... erre csak ugyan abban a szobában. Ugyan abban az ágyán és helyzetben meg dugott egy másik nőt.Szeretem és imádom Pennyt aki ugyan így van az apjával nem veszíthetik el egymást. De velem mi lesz?
Be vallom kicsit féltékeny vagyok Pennyre. valaha értem is fog úgy küzdeni valaki mint érte? Valaha le mond valaki egy fontos személyt csak hogy én vele maradhassak?
Majd megválaszolom.Soha! Senkinek nem vagyok ennyire fontos és ez így is fog maradni.Ennyire senki nem szeret.Ezekkel a gondolatokkal hajtottam álomra a fejem arról álmodozva talán fognak szeretni engem úgy ahogy végre megérdemelném...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...