Matteo
3 órával ez előtt .
-Szóval !-Nyávogott Emily.- Ha azt mondom terhes vagyok Nathantől elválasztom attól a ribanctól?-hülye kurva
-Ha még egyszer így beszélsz róla meg öllek!
-Jo jo naaa.-Fújj az a hang
- Szóval! Lina most feltehetően Nathannal van. Neked csak az annyi lenne a dolgod hogy be mész! Nagy mosolyogva mint aki tényleg meg lett áldva egy porontyal meg mondod és ki sétálsz had veszekedjenek. Ennyi! Ha ezt el Szúrod garantálom hogy nem fogsz tudni óvadékkal sem kikötni a dutyiból .
-Te még is mit..
-Ohh drágám nem most szedtek le a falvédőről. Ahhoz hogy ne tartozz senkinek inkább fenyegess. Tudom hogy azért vagy most Nathan és a lányod nyakán te hisztis gusztustalan féreg mert annyira csillogás mániás kurva vagy hogy képes voltál el lopni egy 60 milliós fülbevalót egy kibaszott drága üzletből! Nem tudom hogy lehet valaki ennyire szőke de hát! Kinek mi. Most pedig nagyon ajánlom hogy ne szúrd el mert esküszöm hogy tönkre teszlek.
-Majd írjak ha meg van ?-Meg húzta magát. Szerencséd.
-Nem kell. Sőt ! Töröld ki a számom. Ennyi kellett ezen kívül semmilyen kapcsolatot nem akarok veled.
-És mi lessz egy idő után? A hasam nem nő meg magától.
-Most legszívesebben azt mondanám old meg de amilyen szőke vagy nem fogod tudni szóval mond azt hogy idő közben el vetéltél. De sírj is és 1-2 napig legyél szomorú. Nathan akármennyire is utálom de okos. Nem lehet egy könnyen meg vezetni. A soha viszont nem hallásra Emily.És ezzel ott hagytam őt lehetőleg örökre. Persze csak ha nem szúrja el. Szeretem személyesen közölni és a képükbe nevetni az ellenségeimnek hogy végük.
Tudom hogy nem volt szép tőlem. Ahogy azt is hogy Lina szereti Nathant és nem tehetném tönkre a kapcsolatukat de szeretem. Én akarom őt ! Enyém!Igen el hagytam. És életem legnagyobb hibája volt. És ha rá jön ezt sosem fogja meg bocsátani nekem de meg kel értenie mindenkinek hogy értve bármire képes lennék és ez közéjük tartozik.
Szerelmes vagyok 37 évesen én 17 éves lányba . 20 év...De már kicsi kora óta bele vagyok zúgva. Szerelmes vagyok ebbe a gyönyörűségbe. El akarom venni. Lehet nem látszik rajtam de öregszem. Utódokat szeretnék az oldalam mellett egy nővel akit szeretek. Márpedig én Linát szeretem.Lina
Jelen idő
Matteo házába be érve el fogott az ámulat. Nathan háza sem piskóta na de ez.. ez nem egy ház hanem palota. Tudjátok ez az a tipikus hely ahol ha el törsz valamihez életed végéig is dolgozhatsz sosem tudod le törleszteni. Esküszöm félek meg mozdulni. Tényleg örülök hogy mellette lehetek.
Nathannak gyereke lessz. Megint. De ez most más. Annyira szégyellem magam. Az első szerelmemnek adtam a testem miközben a körülményeket látva nem lett volna szabad és én meg tettem. Nem érdemelte volna meg.-Kicsim látom nagyon feszengsz. Mi a baj kedvesem?
-Matteo.. először is itt minden olyan drága és ha el török valamit soha nem tudom vissza fizetni. Másrészt az imént tudtam meg kb 3-4 órája hogy Emily terhes az ÉN szerelmemtől. Matt oda adtam magam neki. Miért nem vol ez elég?
-Kicsim egy: Ami az enyém az a tied is. Ha el törsz valamit fogom a bankkártyám és veszek egy másikat. És ami Nathant illeti...ő rossz ember baba. Sosem gondoltam volna hogy egyszer vele fogsz együtt lenni na meg ez a szerződés.. bele gondoltál abba hogy ennek komoly, súlyos és veszélyes következményei lehetnek?
-Ő nem így állította be. Azt mondta ez azoknak a szerelmeseknek szól akik együtt akarnak lenni de nem tudnak mert el választaná őket a kor különbség.
-Nem Lina ! Ez arról szól hogy azok a férfiak akikben túl sok az uralkodó és ragadozó szellem következmények nélkül ki tudják élni a szexuális vágyaikat. Lina hol vette el a szüzességed ?-Nem
-A gyönyör szobájában ahogy ő nevezi.
-Az egy kínzó kamra mint sem egy gyönyör szoba.
DU LIEST GERADE
Akarva akaratlanul ✔️
RomantikSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...