Lina
Mikor fel szálltam a gépre, meghallottam a motor zaját és éreztem a testemben a távolságot a földtől a szívem ki hagyott egy ütemet még az agyam furcsa kis képeket káprázott a szememnek.
Azt mikor Nathan szüzességem el vesztésre kor a szemembe nézve élvezett el.
Vagy mikor Pennyt takargattam be a "szeretlek kislányomot„ suttogva neki.
Vagy mikor ujjfent meg láttam egykori szerelememet.
A kis Teoh arcát mikor ujjra haza tértem. És el gondolkodtam eddigi életemen.
Szóval hogy is mondjam. Tartsunk egy kis össze foglalót:Pár hónappal ez előtt meg ismerkedtem Teoh óvodájában köszönhetően egy dús gazdag, 23 éves APUKÁVAL. Egy pár napig távol próbáltam tartani magam tőle de a köztünk lévő kémia/vonzás ezt nem tette lehetővé. Így végül meg adtam magam melynek eredményében alá kellett írnom egy BDSM szerződést. Hivatalosan is Nathan alávetette voltam annak ellenére hogy nem viselkedett velem úgy. Közben köztem és a kislánya között ki alakult az anya lánya kapcsolat. Aztán egy napon az életem fenekestül fel fordult még ennél is jobban mikor hajnalok hajnalán, éjnek idején be állított hozzánk Nathan ex felesége ugyan is követelte vissza az életét. Nathant meg fenyegette hogy fel jelenti kiskorúak megrontásáért es el veszi tőle a kislányát hogyha nem lessz minden a régi. Így hát be költözött hozzánk ezzel teljesen ki túrva engem. Így éltük a minden napjainkat. Nathan kislánya teljesen el hidegült imádott kislányától és tőlem.
Majd meg jelent egykori imádatom tárgya és Nathan ősi ellensége Matteo... aki el mondta hogy apám nem elhagyott csak rákos lett és meg halt. Majd mind ezek után meg kérte a kezem.Nos ez történt az elmúlt hónapok alatt. Így bele gondolva kicsit tartalmas nem?
Egy kicsit érdemes el gondolkodni azon vajon miért nekem van ilyen szerencsétlen sorsom. Talán nem nőttem fel eléggé azokhoz a problémákhoz amikkel meg kel küzdenek minden nap.
Talán egy 17 éves lánynak tényleg ott kéne tartania ahol Justin Biber magazinokat olvasgatok és unicornison lovagoló meztelen pasikról álmodom.
De jelenleg meg kérték a kezem, egy kislány az anyja ként tekint rám, szerződés felbontását készülök és egy repülőn ülök úton Kolumbiában a nagyszüleimhez mert be sokalltam. Ami szerintem ezekhez a problémákhoz nem csoda.
Az imént el hangzott dolgok egy átlagos tini mindennapjai.
Az enyéim ezekhez valahogy nem fér össze.(...)
A repülőről le szállva mama és papa várt a reptéren. Iszonyatosan hiányoztak már azonnal karjaim közé repülten és szinte éreztem ahogy a testem meg nyugszik és a lelkem meg pihen. Több ezer kilométerre vagyok az ottani problémáimtól és lehet hogy így sem szűnnek meg de valahogy jelentéktelennek érzem és ez csodálatos érzés amit nagyon élvezek és ezt szeretném addig húzni ameddig csak lehet.
Végre ki akarom teljesen szellőztetni a fejem és megpihenni annyi idő után.Mama és papa szeretettel be rendezték nekem a vendég szobát. Olyan otthonos lett amilyet még nem láttam. Tudjátok el fog az a bizonyos biztonságérzet mikor már megnyugszol és olyan érzésed van hogy már senki nem bánthat. És még nagyobb örömömre tele van könyvekkel amit nagyon de nagyon szeretek.
Úgy érzem ez a pár hét lessz életem leg nyugodtabb pár hete :)
Nathan
Mindenhol csak őt keresem. Mikor el mentem hozzájuk az anyja azzal a hírrel köszöntött hogy a lánya el ment egy időre. De miért most? Miért akkor mikor már úgy tejre jöhetett volna minden.
Habár Emily még mindig otthon van. Fel sem bír állni.
Én amint végeztem vele az az meguntam szaladtam is meg keresni Linát hogy el mondjam neki hogy az ő kis Matteoja nem az akinek hiszi.
Hogy az ő egykori szerelme tervelte ki azt ahogy minden napját kínok között kell megélnie.Őszintén én is bele gondoltam már Lina helyzetébe.
Hogy én mégis hogyan élném meg azt ha minden nap látnom kéne ahogy a szerelmem egy másik férfit csókol a szemem láttára. Ahogy be lennék zárva mert tudom ha ki megyek őket kell látnom együtt. Ahogy nekem kéne a kislányáért felelni mert ő éppen más seggét nyalja.
De a legrosszabb hogy ezt nem tudom meg fogja e nekem bocsátani.
Lehet azért ment el mert nem tud nekem megbocsátani és elege lett belőlem. Pennyt haza hoztam és Emily hozzà sem szólhat rá sem nézhet mert meg ölöm.
De ő csak az anyját kérleli. Linàt az igazi anyukájának. El sem tudom mondani mennyire szerelmes vagyok ebbe a nőbe. Ahogy a kislányommal foglalkozott mikor én nem tehettem. Vagy ahogy törődött vele annak ellenére hogy tudta szinte ő miatta nem lehet vélem.
De ő így is vele maradt és lehet hogy még jobban is szerette.És én így kétszer annyira mint amennyire egy érző létező lény képes szeretni.
Matteo
Ezt el basztam. Mindent el basztam.
Miért kellett nekem el menni? Ha mellette a maradtam volna most nem lenne ez. Lina a mindenem. Sosem foglya nekem el nézni hogy embereket ölök.És Emilt pedig most indulok meg ölni. Puszta kézzel fogom megölni. Saját kezűleg tépem ki a bordáit.
Hogy lehetett még egy telefon beszélgetést is el baszni? Hogy lehet valaki ennyire szőkén hülye?
El baszta és most mindent tud. Mi van ha Nathan ki tálal mindent az édes kicsi Hercegnőmnek. Akkor meg ölöm tönkre teszem az életét és el veszek tőle mindent amit csak szeret és fontos.Közben ki szálltam a kocsiból és az irányt egyenesen a villa felé veszem.
Az igen jól tele van nem mondom.- Elnézést uram ez egy magàn te...
-Matteo Marchetti. Mr Henandezhez jöttem. Valami ellenvetés? Semmi ? Gondoltam.- és ezzel be szálltam a liftbe.Utálom mikor valaki akadékoskodik. Pláne egy ilyen semmire kellő titkárnő. Istenem annyi van belőlük a világban. És még azt hiszik csak mert megddugatjàk magukat a főnökükkel nagyobbak lesznek rangban. Pedig csak a picsájuk tágul ki és kész.
A lift meg állt és ki nyílik előttem de én le fagyok.
Egy kislány rohan a lábamnak és szorosan öleli. Gyönyörűen néz ki nem mondom de hogy ő legyen ennek a boszorkány kinézetű sárkánynak nem hiszem.-Apuci úgy hiányoztál!- nézett fel.- De te nem is apuci vagy!-Es akkor meg hallottam a hátam mögül.
- Hozzá mertél érni a lányomhoz te köcsög?
Sziasztok drágáim!
Egy kérdés lenne ujjfent.
Először is meg szavaztátok a keresni téged című könyvem és a közel jövőben ki is teszem.
Másrészt a kérdés az lenne hogy ti szeretitek e a 18+ részt a könyvekben. Vajon jó hogy ki tárom előttetek a karakterek szexuális életét? Vagy inkább tovább görgetitek és nem olvassátok el ?
Ezt szeretném meg kérdezni.U.T: kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek ❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...