Külső szemszög
Most gondolom mindenki azt kérdezi. Vajon mi történt ezek után?
Lina és Nathan története igaz nem mesébe illő. Nem is a legromantikusabb. De egy dolog biztos.
Legszerelmesebb.
Mindig voltak nehézségek. Kockázatok. De végül a két szerelmes szív egymásra talált.Nathan el jegyezte Linát majd törvényes gyámja lett a 20. Életéve betöltésekor.
Nathannal még mindig vad és romantikus estéket éltek át ami egy ujjat kisbabát eredményezett.
A kicsi Nino-t.-Nathan.
-Igen szerelmem?
-Mit szólnál ha apuci lehetnél?
-Kincsem, én már most is apuci vagyok. 2 csodálatos nő apucija. És ez így nagyon szép.
-Szóval már nem is örülnél ha 3. Apuci lehetnél?
-Tessék?
-Jól hallottad apuci. Vár ránk egy kicsi 3 hetes csodaMajd az el jegyzést követően Lina ki békült végérvényesen a szüleivel. El fogadta az apja halálát. És azt is hogy Matteonak csak nem volt olyan fontos. Amint meg tudta hogy kibékülnek igen otthonos környezetet alakított ki újdonsült feleségével aki akkor az 5 hónapos lányát hordta a szíve alatt. Persze a tudta nélkül.
A pici Penny aki már nem is olyan pici végre rá talált a boldogságra. Lett anyja és egy öccse is. Az apja mint mindig egy kis hercegnőként kezelte de ez így volt tökéletes.
Nem mondom hogy felhőtlenek maradtak a mindennapok. De ilyen szerelmet mint ami az egész családot át járta nagyon ritka. És különleges. Igen ez az a szó. Az ő szerelmük különleges.
Vége...
Nos igen drága olvasóim. Vége lett ennek is. Kérlek ne búslakodjatok. Vár rátok a másik 2 könyvem. Nekem is nagyon nehéz véget vetni ennek de mindennek el jön ez a része. Sok sok idő és energia és persze Joo sok kihagyás. Nagyon sok embernek köszönhetem e könyv megírását és folytatását. Igen különösen neked aki most ezt olvasod. Te adtad nekem az erőt hogy folytassam. Te! Amit nagyon köszönök neked. Köszönöm hogy itt voltál és figyelemmel kísértés végig Lina és Nathan történetét. És ahogy neked nekem is hiányozni fog a két hős szerelmes. De ígérem nem fogok csalódást okozni a másik 2 könyvemmel amit szeretettel ajánlok. Szerdán ki kerül mind a kettő.
Puszi: Melissza💋❤️
DU LIEST GERADE
Akarva akaratlanul ✔️
RomantikSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...