43

1.5K 43 5
                                    

Nathan

Nem rég mikor a cicám aludt ki találtam hogy nyaraljunk együtt. Családostúl.
Ő én Penny meg akit hozni akar. Persze ezt a családunknak szerveztem. Mindent bele szeretnék adni. Megérdemeljük már. Egy utat csak mi. Kikapcsolódtunk. És már tudom is hogy mondjam el neki.

Mikor Lina épp a reggelit készítette én épp akkor rendeltem meg a repülő jegyeket amit meg is kaptam E-mai-ben. Kicsit féltem hogy kit fog hozni magával. Tegyük fel ki találja nekem hogy hozni akarja Matteot is. Akkor nekem annyi. Ha mondjuk az anyját hozná azt mondom oké tényleg ki jár neki is egy hétvége pihenés.

Az elmúlt időszak mindenki számára megterhelő és nehéz volt. Főleg az én kis angyalkáimnak. Pennynek végig nézni Linának át élni. Jóvá akarom tenni az elmúlt heteket. Azt akarom hogy minden kezdődjön onnan ahol abba hagytuk.

Hogy könnyű lessz e ? Francokat. Tönkre tettem mindent köztünk. Ezen nincs mit szépíteni. Minden pillanatban bánom amiket tettem velük. De ha még nem is a megbocsátás de az elfogadás az első lépése a tovább álláshoz. El kell fogadnunk ami történt. Hogy később képesek legyünk megbocsátani ed tovább lépni azon aki történt es remélhetőleg ujj életet kezdeni hárman. Nem mondom hogy nem lesznek nézeteltérések, kirohanások, viták. de azt tudom hogy mindig egymásra fogunk ujjra találni.
Nekem terveim vannak a mi kis hármasunkkal. És ezért nem hagyhatjuk hogy egy ember aki csak a rosszat akarja tönkre tegye.

-Jo reggelt szerelmem.-Pusziltam meg Penny arcát mikor el haladva a szobája előtt megláttam hogy nyitva vannak a szemecskéi. Így fel vettem az ölembe és lefelé haladtunk a lépcsőn.
-Szia apa.-Dörzsölgette ásítás közben a fáradt szemeit -Anya alszik meg? Nem megyünk oda hozzá ?
-Most inkább hagyjuk szegényt aludni. Mit szólnál ha készítenénk ágyba reggelit és utánna keltenénk fel ?-Javasoltam.
-Hmm oké..-Bújt el nyak hajlatomban.
Ohh istenem hogy ez mennyire hiányzott már  nekem. Semmi nem tud úgy boldoggá tenni mint a két életem ölelése. Hiányoztak már. Sosem gondoltam volna hogy el jutok odáig is hogy a lányomnak azt kell bizonyítanom hogy szeretem. De ha már így alakult meg kell tennem mindent érte.

A tányérra gofri,tojás És gyümölcsök foglaltak helyet valamint narancs lé. Tudom hogy imádja a Nutellát szóval egy kisebb tálba ki szedtem neki a klasszikusból és a fehér csoki fajtából is. Mindkettőt Nagyon szereti gofrival.

-Penny...?
-Igen apa
-Ugye tudod hogy nagyon szeretlek .
-Apa szerintem ki fog hülni anya reggelje.-Milyen kicsi és már terel...olyan mint az apja
-Kicsim Héj. Ez nem ér. Apa kérdezett valamit illik válaszolni.
-De apa én...szeretlek és nem akarlak meg bántani
-Én is szeretlek téged kicsim.-Sóhajtottam és piszit nyomtam a fejére csalódottan. Gondoltam hogy nagyon el basztam de ennyire nem gondoltam volna.
Vagyis nyilván hisz nagyon el basztam vele. Az anyja hiánya miatt én töltöttem be az apa és anya szerepet. Ezért maximális időt fordítottam rá amit csak tudtam. Hisz az anyját kellett pótolnom miközben apaként is helyt kellett állnom hogy kiegyensúlyozott élete legyen.

(...)

-Szóval-Mondta Lina teli szájjal Pennyvel az ölében aki szinten majszolta a reggelit-Mit akarunk csinálni ma ?
-Hmm-Ezen én is el gondolkodtam majd az jutott eszembe hogy el mehetnénk Disney Land-be a gépemmel.-Mit szólnátok ha meglepetés lenne. De nyugi élvezni fogjatok.

Disney land az a hej ahol ha felnőtt ha gyerek az ember jól tudja érezni magát. Legyen az bármi. Akkora az az egész hely hogy 4 napba telik körbe járni. Különböző finomabbnál finomabb ételeket ehetünk és ihatunk.
És az a sok program felvonulás mese karakter. Minden olyan tényleg mese szerű. Mikor először voltunk Pennyvel még én is élveztem.

A lányok nagyon örültek a meglepinek szóval neki is vagyunk be pakolni.

-Szóval ami biztosan kell az naptej, váltó ruha,  meg ezek a sok pipere női szarok amiket magát okkal hoztok- Nevettem
-Oké oké. Minden megvan. De most hogy ketten vagyunk..-Karolta át szexin a nyakam.-Mond apuci hová akarsz vinni minket.

Válaszul Csak közel hajoltam és csókot nyomtam finom puha ajkaira. De mielőtt el mélyítettük volna úgy szóltam.
-Tudom mire megy ki a játék. De nem fogom elmondani.
-Ahh ne már -Nevetett fel.
-Inkább vedd a cipőd-Csaptam rá a seggére.

Akarva akaratlanul ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن