Nathan
Az előtt 3 órával .
Lina el ment suliba.Nem tudok mit tenni reggel óta rám van akadva mert fasz hiányos .
El jött a pillanat most vagy soha .Nyitottam be a bünti szobába.Egyből az éj fekete ágyra tévedt a szemem ahol nem rég a szerelmem adta magàt oda teljesen.Ahol alattam sikítozott. Istenem ...Oda sétáltam és végig simítottam rajta.Minden pillanatunk át fel idéztem ahol még minden tökéletes volt és nem gondoltunk ilyen dolgokra.Ahol végre egyszer a jól megérdemelt gyönyört adtam neki a fájdalom helyett. És amit adtam neki ...
Konkrétan ki tessékeltem otthonról miközben könyörögtem hogy költözzön ide. Pedig ha kell esküszöm a nevére íratom az egész kibaszott házat a vagyonommal együtt.Előkészítettem egy test olajat amit amúgy utálok mert rohadt szar illata van és tévedésből vettem meg. Raktam ki egy bilincset nem éppen a kipárnázott fajtából és egy korbácsot.
Szerette ha elfenekelem.-Uuu így fel készültünk.-néz a kikészített tárgyakra és meztelen felső testemre.-Ez már tetszik ..-Hirtelen le veszi a köntösét nekem teljes rálátást adva meztelen testére.Meg kell hagyni egyben van meg minden de linához valahogy fel sem ér .
És onnan nem nehéz ki találni ki történt nem részletezném...
(...)
Végre vége.Nem tagadom élveztem picit .Egész végig azt gondoltam Lina van alattam és csak úgy tudtam elélvezni .A seggét tűz vörösre vertem és a pináját rongyossá dugtam remélem egy hamar nem kell meg dugnom .
Már csak Linát sajnálom.Esküszöm meg öl a bűntudat de ha el vesztem a lányom az nekem nem menne. Abba bele halok.Emily elaludt az ágyon miközben pakoltam a játékokat persze fertőtlenítés után.Szerintem amúgy ki is dobom ha egyszer őt is sikerül. A teste bűzlik az olajtól és az izzadságtól ki nem szarja le ennél jobban hogyan undorodjak tőle ?
Eszembe jutott hogy a telefonom pittyegett miközben vele voltam szóval ki vettem és akkor láttam hogy Lina az .
Babygirl: Szakad az eső értem jössz ?
Babygirl: Háló Nathan esik az eső kéne egy fuvar.
Babygirl: Tudod mit ha már ennyibe sem nézel haza megyek a faszba !Istenem. A szakadó esőben kell most sétálnia miattam.Mennyire fáj hat ez most neki .Csak meg ne tudja hogy ez történt akkor lehet örökre elveszítem. Sem a lányomat sem a szerelmemet nem veszíthetem el. Mert ők az életeim.Lina akkor is törődik a lányommal miközben hibáztathatná hogy miatta nem lehetek vele.De ő csak még jobban vigyázni akar rá.Nincs és nem is lessz nála jobb anya.Ő a tökéletes nő a számomra.
Fel vettem a szipirtyót a kezembe és csak túl akartam esni rajta be dobni az ágyba és egész nap Linát csókolni.A bocsánatáért esedezni és végre kényeztetni picit.
Ki nyitottam a lábammal az ajtót de a folyosón meg láttam őt.Ne ...
Le fagytunk mind a letten.Csak bámultunk egymás szemében.Végig néztem ahogy darabokra törik elöltem a szíve.Lába meg remegett a szeme könnyes lett és éreztem ahogy a szíve ketté törik ezzel az enyémbe is mély sebeket vágva.
Egy könnycsepp le gurult az arcáról és amilyen gyorsan csak tudott be rohant a szobájába.Ezt sosem bocsátja meg.Szinte rohanva dobtam le Emilyt az ágyba és szaladtam Lina szobájába.
Az ágyon ülve hajtogatta be a ruháit a bőröndjében és közben keservesen sírdogált.Ugye nem akar..-Lina...-Ülte le elé .Nem foglalkozott velem mint aki meg sem lát szorgosan pakolta a gondosan össze hajtott ruháit a bőröndjében.-Lina csak hallgass meg .-Fogtam le a kezeit .Most először nézett rám.Bele nézve a szemébe láttam hogy namost tényleg összetört
-T..tettem valamit?Miért bántasz engem ..-Azonnal a mellkasomra húztam és olyan szorosan tartottam oda hogy meg levegőt sem kapott szerintem.Kezem közé fogtam arcát és amilyen őszintén át tudtam adni annyira próbáltam megmutatni neki nem hazudok .
-Dehogy tettél kincsem. Babygirl apuci nem akar sosem bántani. Ha nem teszem kicsim el veszthetem a kislányom.De meg esküszöm hogy nem jelentett nekem semmit érted ?Az egyetlen ami jelentett nekem valamit az az volt mikor el vettem a szüzességed.Érted?Semmi nem számít nekem csak te .
-El akarok menni ...
-Dehogy akarsz kicsim .Ez most tudom nagyon fájt de esküszöm minden rendben lessz ha kell többet leszek veled át jövök aludni csak ne hagy egyedül mert bele halok kincsem.Egyedül nem bírnám ki .Nincs itt a lányom a szerelmem el megy mi lessz apucival ?
-Apuci le feküdt egy másik nővel. Apuci folyamatosan fájdalmakat okozott nekem. Bele mentem hogy ha rossz leszek bántasz hogy nevelhess de én jo kislány vagyok apuci .Esküszöm jo kislány vagyok ...-Sírta el magát megint .Le feküdtem az ágyra és magamra húztam az egyetlen királynőmet .
-Te vagy apuci egyetlen okos, ügyes, csodálatos pici királynője.Tudom hogy nagyon fájt de..
-Nem NINCS DE !-Kiabálta el magát.- Szeretem Pennyt.Szeretlek téged is de nem akarom már ezt.Ha kell fel bontom a szerződést de nem csinálom.Ki tudja mikor lessz ennek vége ?1 hónap ?1 év. Én nem bírnám ki ezt még kár egy napig is. Hogy az én szám helyett az övét csókolod. Hogy helyettem őt viszed a bünti szobába. És hogy meg érdemelném és igényelném végre a törődést de őt Simogatod becézgeted..gondolj rám Nathan.Tudod mennyire fáj ez nekem ?Van fogalmad róla mit tettél most velem ?
-Annyira önző vagyok picim.De igazad van mindenben.Mindenben.Kérlek könyörgöm neked ne bontsd fel a szerződést.Ha kell ma haza viszlek .Nem teszlek ki ennek.De bármire .De tényleg bármire szükséged van vagy lessz csak írj vagy hívj és azonnal ott leszek le szarok mindent.Csak ...mire vége maradj az enyém kérlek baba.Meglepi előbb jött
YOU ARE READING
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...