Lina
Na jó !Ki a fasz az az Emily és mit akar nathantól ?
-Bocsi elmagyarázná valaki ?-Szállok be én is .
-Igen Nathan ki ez ?Kislányokat tartasz szoba lánynak ?
-Már megbocsáss én Nathan ba...
-A mostoha lányom .Volt egy futó kalandok jóval előtted é..és nem rég rám lett bízva.-Amint meghallottam úgy csapott belém hogy Nathan letagadott .Ő beszélte belém hogy nem lessz semmi baj és senkit nem fog érdekelni erre ...
-Ohh értem...PENNY LÁNYOM HOL VAGY ?-Kiált neki .Mi a fasz ?Először Nathan majd Penny mi ez ?A lányomat nem adom !?!?
És hirtelen az anyai ösztön eluralkodott rajtam és idegesen néztem fel Nathan ra aki csak egy majd megbeszéljük arcal nyugtázott .
-Na jo Emily mit akarsz ?Hány éve is már majdnem 4 .Penny azt sem tudja ki vagy .És ez így is marad .Tudod mi volt az első szava ?Apa .Tudod ki tanította meg enni ,inni ,pisilni,beszélni .ÉN EGYEDÜL AZ APJA .Majd ide állítasz 4 év utàn te rohadt kurva és a lányomat akarod azt már nem !
-Tudod maci...-A nő csípőjét ringatva jön közelebb és Nathan mellkasára teszi a kezét .-Igen elbasztam de most itt vagyok .És mint anya jogom van a lányomhoz !Szóval ha akarod sem veheted el ...na meg ha kiderül a kis játékod ...-Kuncogott fel .Ohh a banya ...-Tuti börtönbe mész Szóval !-Csapta össze a tenyerét .-Te ott !-Mutatott rám lenézően .-Már valakit meg kértem hogy hozzá fel a bőröndöm te pakold ki szépen és most hogy így bele gondolok éhes is lettem ....
-Nem cselédnek van itt !-Szállt be Nathan .-Ha kell akkor pakold ki te .Ez a kettőnk ügye Linát ne mert bele rángatni !-Be vallom jól esett hogy ezt mondta de nem tudom megbocsátani .
-Jo akkor ki pakolom én .A szobánkba majd be rendezkedtem remélem nem változtattál rajta .Szerettem a régi megszokott heje meg az ágyban .-kacsintott .
-Mi együtt fogtok aludni ?!-Akadtam ki .
-Hát persze hisz én vagyok a párja .Uuu de hiányoztak már az estéink főnök ...Nos már egy pár órája itt van .Be rendezkedett ki dobta a cuccaimat a fürdőből egyenesen a kukába és át kellet cuccolnom a mellettük lévő szobába .Penny azt sem tudja mi van de valamennyire értette a helyzetet amennyire neki kellet .Az az nem beszél arról hogy az anyja lettem volna és őt hívja anyának .Nathan hozzám sem szólt és hagyta hogy ilyeneket tegyen ...
Emlegetett szamár épp most dugta be a fejét az ajtón .Szerencsére háttal feküdtem az ajtónak hogy véletlenül se lássam nem is akarom .-Baba be jöhetek ?-Nem válaszoltam de ő mellém feküdt .Egyenlőre nem ért hozzám de szinte hallani lehetett egyenletlen szívét.-Tudom hogy haragszol és rosszul esett .De muszáj meg beszélnünk picim.
-Mit akarsz meg beszélni ?-Fordultam felé dühösen .-Letagadtál.Hagytad hogy ki dobja a cuccaimat .Már Penny sem az enyém .Egy ágyban alszotok és mostantól együtt is vagytok én meg nézzem végig .Ez történik éppen nem ?Akkor mit akarsz megbeszélni ?!?
-Esküszöm hogy semmit nem érzek iránta .Irántad igen .De értsd meg hogy a lányomon múlik...Gyere ide .-Szét tárta a karját és az ölébe húzott én meg szorosan bele .-Holnap elmegyünk és veszünk neked sokkal jobb cuccokat mint azok .-Puszilta meg a fejem .
-Akkor ma vele fogsz aludni ?
-H..hát igen muszáj ...-Szemeim meg teltek könnyel és próbáltam nem el sírni magam .-De amint tudok csak veled fogok foglalkozni és mindent igyekszem el kerülni ami vele kapcsolatos .Szeretlek kicsim jo?
-Nem !nem jó!Akkor inkább ide sem jöttem volna .Anyának igaza volt .Utálom ezt a nőt mint a szart és te meg hagyod hogy ez legyen .Miért nem ő ment át másik szobába ?Én vagyok veled ,én hoztam érted kibaszott nagy áldozatot...Nathan el vesztettem a családom .A családom akik születésem óta voltak velem .Ezt dobtam el miattad te meg ...
-Nyugodj meg kérlek meg értem hogy most rossz de ne félj picim minden rendben lessz.Megoldom jo .És mint mondtam megpróbálok mindent elkerülni ami vele kapcsolatos ....
-Na cicám..-Jött be a nő .-Ohh de édes apa lánya ölelkezés .
-Kopogni luxus ?-Kérdezem
-Ohh bocsi csak meg szoktam hogy otthon vagyok és nincs ilyesmire szükség .-Tusé .Ez be talált .
-Jaa szóval puccoseknál a kopogás már nem alap követelmény ?Es még ti mondjátok magatokat műveltnek .-Vágtam vissza .De mielőtt ki nyitotta volna a száját Nathan fel állt rám kacsintott és ki húzta a szobából a nőt .Na és ez kb egy hete .Nathan minden nap egy szót nem szól hozzám .Rám sem néz még este sem .Azt kell végig néznem minden reggel ahogy a konyha pultnak dőlve smárolnak .De ma este eldöntöttem.Írtam az egyik barátnőmnek hogy hozzá akarok költözni szerencsére nyugodt szívvel megengedte amiért nagyon hálás vagyok/voltam .Holnap reggel indulok .Nem érdekel semmi .Már úgy este 9 van szóval egy kisebb táskába be pakoltam mindent ami szükséges arra hogy túl éljem nála az az ruha meg fogkefe .
Az óta igen újra lettek vásárolva a cuccaim de csak az olcsó fajtából mert még pénzt sem kértem Nathantól .Ezek után biztos nem kérek .Csoda hogy az ételükből eszem .Elegem van .
Pennyről meg ne is beszéljünk.Szegénykém csak velem alszik el .Nathan nagyon elhanyagolta .Pennynek is már csak én vagyok .És pont e miatt is olyan fájdalmas el mennem .Mert Nem hagyhatom itt ezt a szegény kislányt aki meg azt sem tudja valójában mi folyik körülötte .Tudom hogy a szipirtyó pontban 10 kor viszi Nathant aludni Penny meg már alszik is .Akkor el megyek.....
Nos már a kabátom veszem fel a szobámban .Hátra hagyok mindenkit .Ez egy szar döntés volt de nem hátrálhatok meg .Nem fogom tönkre tenni magam.Már 10:39 van az ajtóm pedig hirtelen vágódott ki és egy sokkolt Nathant találok magam előtt .
-Lina ...-Az arc kifejezése olyan mint akiből épp most távozott az élet de hirtelen felém kezdett futni És szorosan a karjaiba zárt engem.-Tudom baba tudom hogy ez nehéz de ne menj kérek ..kérlek ne menj kicsim .Nem bírnám nélküled már .Utálom magam .Elhanyagoltam Pennyt téged .kicsim nekem is rossz de ha elhagysz nem lessz ki tartsa bennem a lelket .Már csak ti vagytok nekem ne menj el ...Ha ha már nem is miattam Penny miatt ne menj .Őt nem hagyhatod egyedül ...Ha màr én elhagytam te ne tedd kérlek könyörgöm ne tedd ...
CZYTASZ
Akarva akaratlanul ✔️
RomansSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...