16

3.9K 64 0
                                    

Lina

Szóval reggel fel keltünk megint .Most furcsa mód Nathan kelt fel korábban mert mellettem már csak hűlt helyét véltem fel fedezni .
Pedig még csak negyed kilenc általában 11 körül kel fel .
Automatikusan vettem Penny szobája felé át irányt mivel az utóbbi időben csak kettesben vagyunk .
-Anyaaa!-Vettem fel az ölembe .
-Na mit álmodott a hercegnő ?
-Öhm...nem emlékszem ...-láttam rajta hogy nem mond igazat szóval le ültettem az ágyra mellé telepedtem és bele kezdtem .
-Kicsim ugye tudod hogy nekem bármit el mondhatsz .Bennem meg bízhatsz .
-H..hogy vissza jött ő ...-Hajtotta le a fejét.-Apa meg megint nem volt velünk .-Sírta el magát .
Megöleltem és Puszilgattam a fejét .
-Nézz rám picim .-Könnyes szemeit rám emelte .Nem tudom milyen az anyáknak de minden elhullajtott könnycseppje egy tőr a szívembe .Egy kín, egy fájdalom és amíg nem látom a mindent megérő mosolyát ez a fájdalom és kín nem szűnik meg bosszantani .-Egyszer vissza fog jönni és ujjra apa nem lessz velünk ...de én itt leszek kicsim .Anya itt lessz baba .-Ölelgetem .-Na gyere menjünk ki apa is fel kelt rég .

Letettem és mentünk is ki .Nathan már megterítve az asztalnál ült és a Ipadján ujjságot olvasott .
Amint meg látott minket eddig komor fáradt arca át váltott boldoggá és szeme örömtől csillámlott .

-Egyetlen szerelmeim !-Állt fel és puszilgatott minket .
-Jó jegelt !-Penny azonnal az asztalhoz ült és pusztítani kezdte a nutellás amerikai palacsintát .
-Szia .Nem vagy fáradt ?
-De ...csak most ti többet értek így is fogy az időnk ...-Na ezzel baszott el mindent .
-Persze értem .-Ültem le .

Sajnos akár mennyire is szeretem Nathant és ezt át együtt töltött időt vele nagyon könnyen meg tudom szokni nem tehetem .Nem tehetem mert màr csak a honlapon van hátra .És kezdődik minden elölről.
Pennyt is próbálom nem az apja ellen hangolni és buzdítani hogy bocsásson meg neki de hogy ha tudom mikor vissza jön ugyan ez lessz .Tudom hogy ha vissza jön az a hárpia Penny és én ujjra magunknak maradunk .

-Hercegnőm! -Intézte Nathan a szavait a készségesen evő kis tündér Bogárnak mellette .
Penny csak morgott egyet mert a szája tele volt palacsintával -kis palacsinta Hercegnőm-Puszilta meg .-Arra gondoltam hogy ma te és Naomi elmehettek a kedvenc játszó házadba .
-HAHHH!-Sikított fel .-EZ AZZ !-Egy pillanatra elgondolkodott majd felém fordult .-És anyával mj lessz ?
-Tudod anya és apa most el mennek és kikapcsolódnak .Apa programot szervezett ahogy neked is Hercegnőm .

Penny csak megvonta a vállát és tovább evett .Látszik mennyire haragszik még az apjára habár nem csodálom .Meg viselte ez a pár hét .Az a nő kígyóként marta el pennytől és tőlem Nathant és persze közre játszik hogy csak kislány .Semmit sem tud és a tudta nélkül hidegül el az apja tőle .

*
*
*

-Szia kicsim érezd nagyon jól magad !-Öleltem meg Pennyt .
-Szia mami szeretlek -Köszönt el majd kézen fogva Naomival léptek ki a küszöbön és Pennyvel farkasszemet nézve integettünk egymásnak egészen addig amíg a lift ajtaja be nem zárult .
Nathan rám pillantott .Jaj ne ...

-Először is köszönetet szeretnék neked mondani .Amit pennyert teszel és hogy itt vagy vele .Tudom hogy nehéz pláne hogy én sem vagyok de tudd nagyon hálás vagyok és szeretlek .-Jön közelebb .
-Nathan ... Penny nem ezt érdemli.És azért nem mentem még el jobb ha tudod mert egyedül egy 4 éves kislány nem bírna azt amit itthon csináltok vele .-Tudtam hogy szavaim tőrként hatolnak a szívébe de meg érdemelte .Nem csak Penny élt meg fájdalmakat hanem én is .Nekem is fájt és velem is rosszul bántak.
-T..tudom hogy nem tudsz nekem meg bocsátani de remélem ma sikerül .Csak egy dolgot kérek .Amíg nem jelzek maradj a szobánkban és ki ne gyere ..

Akarva akaratlanul ✔️Where stories live. Discover now