Lina
Hát ez a nap nem volt semmi .És hogy mi történt eddig ?
Nos mi után Nathan minden drága szart meg vetetett velem és abból is vagy 5 félét és még olyanból is amire amúgy semmi szükségem vissza mentünk hogy az egész napot együtt töltsük .Penny végre kezd megbocsátani az apjának én pedig nagy örömmel fogadom ezt .Játszottunk futkároztunk és láva padlósat játszottunk bunkereket építettünk meg minden .Rendeltünk kaját és kipukkanásig ettünk .Mindent meg teszünk azért hogy ki hozzuk a maximumot ebből a három napból mert nem sokára megint jön a szenvedés és ki tudja utánna mennyi idő után tudunk hármasban lenni .Meg persze én is akarok kettesben lenni Nathannal csak sajnos tudom hogy ez a három nap nem kettőnkről hanem hármunk-rol kell hogy szóljon mert Pennynek ugyan olyan szüksége van az apjára mint nekem .Sőt talán még jobban is .
Most pedig pizsamában fekszünk a KÖZÖS szobánkban tv-t nézve amiben a Hercegnő és a béka mese megy .Penny kedvence .Mondjuk nem csodálom én is imádom .Éppen úgy fekszünk hogy Nathan az egyik oldalon Penny középen én meg a másik oldalon Nathan kezét szorongatva .
Viszont a kis Penny hercegnőnek már megy le a szeme és ásítgat ami azt jelzi hogy hamarosan aludni fog szóval a tv-t lejjebb vettem picit és beljebb takartam majd közelebb bújtam hozzá.
De csak akkor vettem észre mikor kikapcsoltam a tv-t hogy Nathan minden egyes mozdulatomat végig kísérte a szemével .-Mit nézel így ?-Kérdeztem .
-Piszok jó anya vagy remélem tudod .-Néz rám szerelemesen .
-Próbálkozom keményen hidd el .-Ami igaz is .Az anyaság elég nehéz pláne ha hirtelen csöppen az bele és még jobban pláne ha ilyen körülmények között kell ki alakítanod az anya lánya bizalmat .
-Akkor is az lennél ha nem igyekeznél .
-Ha te mondod.-Semmi kedvem nem volt ezen vitatkozni vele .Tudom hogy szeretem és nem tudnék úgy haragudni rà de azért nem tudom ezt elfelejteni .
Szóval át fordultam a másik oldalra és két szemem le hunyva próbáltam meg aludni ....Ajtó nyitódásra keltem .Rá néztem az órára és hajnal 2 .
Nathan pedig most jött be a szobába .
-Nyugi csak vissza vittem Pennyt a szobájába Aludj tovább baby.
Nem szóltam semmit csak hátat fordítva neki aludtam volna vissza.
Már majdnem aludtam mikor egy puha csókot éreztem meg a homlokomon.
-Tudom királynőm hogy nagyon fáj amit tettem de minden nap amit együtt tölthetünk próbálom jóvá tenni .És azt is tudom hogy a mostani igyekezetem nem ér semmit ugyan is nem sokára megint kezdhetjük elölről de tudd hogy nagyon szeretlek és ő sosem jelentett nekem semmit .Max mikor együtt voltunk de az a vonat már el ment 4 éve ...Aludj jól szeretlek királynőm .
Már ő is majdnem aludt és meg egy puszit nyomtam a szájára és azt Suttogtam .
-Te is apuci .
Éreztem ahogy erős karjait körém fonja és alszik el ő is .
YOU ARE READING
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...