Nagyon reméltem hogy kedvére való lessz a szerelésem mert nem tudtam hogy hova megyünk .
Szerintem az öltözékem minden randi alkalomra tökéletes .Kivéve ha a mekibe akar vinni .Bár kétlem .Igazából nem is értem honnan szedtem azt hogy randi .Igazából annyit mondott hogy "megbeszélni mindent "
Az még nem randi nem ?Úgy döntöttem hogy kicsit kínzom szóval ezt a fehér ruhát vettem fel .
Tökéletesen rásimul a testemre és mivel vele leszek nem baj ha kihívóan öltözködöm .
Vele kapcsolatban meg vegyes érzelmeim vannak .Érzek valamit iránta de nem tudom hogy Ő is .Szerelmes vagyok ?Lehet .Nem tudom milyen az .De úgy érzem minden pillanatban mellette akarok lenni .Vele kelni és feküdni .Így még soha nem voltam fiúval de ha úgy adódna boldogan hagynám hogy elvegye azt mit soha senki vissza sem adhat .
Egy fehér lakk magassarkú val párosítottam majd ránéztem az időre .
7:57
Még kis sem mondtam hogy "már itt kéne lennie "
De már hallottam a dudaszót .Fellelkesülve indultam le a lépcsőn .
S amint megláttam elfogott a birtoklási vágy .
A kocsijának támaszkodott és engem vizslatott a szemeivel .Tetőtől talpig végigmért és mikor felért az arcomhoz megnyalta alsó ajkát elmosolyodott és intett fejével jelezve hogy menjek .Imádtam annak a gondolatát hogy ha csak egy vacsora erejéig is de velem van és ebben a pár órában csak az enyém .Még soha nem akartam ennyire birtokolni vagy egyáltalán fel sem figyeltem férfiakra de Ő ...
-Gyönyörű vagy szépségem !-jelentette ki a kocsiban .Kezét a csupasz combomra vezette.Ezúttal hagytam .Tetszett az a bizsergés ami átjárt .Vagy hogy érintése helyén szinte égett a bőröm .
A kocsiban csend volt .De nem a kínos és kellemetlen hanem a kellemes és nyugodt .
-Amúgy merre is megyünk ?-Kérdeztem .Kuncogott egyet .Egész tenyerébe megsimogatta a lábam és rám emelte tekintetét mely előtte az utat pásztázta .
-Titok szépségem !-Na jó nem tudom hogy ez most randi e vagy nem .Ez a sok bókolás meg a meglepetések kiöltözéssel meg minden .Valahogy muszáj lessz rákérdeznem mert képben akarok lenni .-Őhmm Nathan !-Fordulok felé.Ő is így tett majd várta a fojtatást .-Miért vagyok itt ?
-Hogy vacsorázzunk és beszélhessünk .- Mosolyog pimaszul .Le merem fogadni hogy tudja hogy értem.
- De miről ?
-Hát mindenről .Lina van valami amit kérdezni szeretnél ?
-Nem !-Szinte túl gyorsan vágtam rá .Basszus .Fhuu de letörölném a képéről azt az elégedett vigyort .
-Lina kérdezd meg !-Hangja határozott de mégis kedves .
-Semmi ...
-Linaaaa
-Jó jolvan legyen !-Haboztam egy kicsit de végül lassan és nyögvenyelősen kimondtam .-E..ez most egy randi ?- Kuncogni kezdett .Nem tudom hogy rajtam vagy a helyzeten de sértő hogy kinevet mikor én csak képben akarok lenni .
-Nem vagyok romantikus cicám !-Néz felém .-De ha leszámítjuk a romantikát...akkor igen !Ez egy randi .-Szorított rá gyengén a combomra bíztatás képen .Elmolyosodtam és több szót nem is szóltam ahogy az én "randi partnerem " sem.
A motor lelassult és észre vettem hogy parkolni akarunk .Kinéztem az ablakon és azt hittem el dobom az agyam .
-Uram isten !-kaptam a számhoz .-Nathan ez gyönyörű .
-Tudom ,tudom .Szerettem volna nyugodt helyen lenni veled !-Gyorsan kipattant a kocsiból és átjött az én oldalamra majd kinyitotta az ajtót .
Elpirulva kiszállta .Ő lezárta az autót és zsebre tette a kulcsot .Kezeinket összekulcsolva tessékelt be az épületbe .Meglepetésemre a teraszon foglaltunk helyet és mivel még félhomály volt nem látszottak annyira a csillagok .-Szép jó estét mit szeretnének ?-Jött oda egy pincér srác .Na kitalálják tok mit csinált ?Na mit ?BÁMULT !Éreztem hogy Nathan teste megfeszül és a szúrós hangján kezdi mondanivalóját .
-Khm -Köszörülte meg a torkát Nathan annak érdekében hogy a srác elvegye a szemét kebleimről -2 steak-et közepesen átsütve sült krumplival és egy kis bab csíra salátával .-Szólt nagy meglepetésemre helyettem .-Ha és egy üveggel a legjobb borukból !
-Bocsánat én inkább egy Cézár salátát szeretnék !-Nathan megint megfeszült mellettem és haragos tekintettel nézett rám .
-2 Steaket hozzon !-Mondta a pincér meg elment .Amint belépett a teraszról Nathan rám nézett és indulatosan azt mondta.-Ha azt mondom Steake lessz akkor steaket fogunk enni !
-Nem vagy sem az apám sem a főnököm!El tudom dönteni hogy mit akarok enni !-Lettem én is egyre idegesebb .
-De itt én parancsolok !
-Már megbocsáss de ...-Megálltam mert egy másik pincér jött oda a borunkkal .
Megtöltötte és elment .Inkább meg sem szólaltam és vártam amíg meg nem jöttek a megrendelt ételek .Vagyis amit Ő rendelt .Már javában ettünk .Nem volt olyan rossz de sokkal jobbízűbben ennék ha az általam megrendelt és megkívánt ételt fogyaszthatnám .Nem panaszkodom ez amit most fogyasztunk tuti kurva drága meg minden de ha már elhív az a minimum hogy választhatok .
-Figyel ha itt ülünk nem beszélünk meg semmit .-Nem szólaltam meg .Azért ennyire könnyen nem adom magam .-Lina hozzád beszélek !-Szinte kiabált .Szerencse hogy nem volt senki rajtunk kívül a teraszon .
-Mit akarsz ?!
-Beszélni !
-Tessék hallgatlak!-Mondtam fel nézve rá .
Elém hajolt megfogta az asztalon pihenő kezem és azt mondta .
-Azt akarom hogy az enyém legyél !-Teljesen lefagytam .Mit akar ?Hogy ?Igen nem tagadom vonzódik hozzá de Baszki !A pali vagy 24-25 lehet .Én meg 17 .Azért van egy kis különbség nem mondom .
-Hogy ?Mi ?Belegondoltál te mit akarsz ?Én ..ez ..huu -Kerestem hadarva a szavakat
-Figyelj figyelj !-Csitított le .-Elmondom mit akartam .-Bólintottam .-Én..Én nem tudok neked szerelmes ,romantikus kapcsolatot adni .-Habár megint meglepődtem hagytam hogy fojtassa .- Van egy szerződés amit el is hoztam neked ..-Húzott elő egy közeg papírt .
-Kérlek olvasd el részletesen és dönts a felől mit szeretnél ...Elkezdtem olvasni de ami benne állt nem számítottam ...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Akarva akaratlanul ✔️
RomanceSzerelmes lettem egy férfiba akinek van egy lánya .Kinek szíve sötét burokba van zárva .S ahhoz hogy elérjem annak tiszta részét elkell viselnem a sötét oldalát . Vajon mi lehet ennek a következménye ? Figyelem !Ebben a könyvben erős 18+ és trágár t...