38

2.9K 67 3
                                    

Nathan

-Hogy ?
-Jól halottas seggfej !-Mondom mosolyogva.-Lina vagy az életed baszod.

Meg tettem. Az ügyvédemmel az oldalamon állva teszem fel neki a mindent el döntő kérdést. Lina vagy az élete.
Egy olyan életet veszíthet most el ami szó szerint mindenki álma. Annyi pénznek tett szert még fiatalon amin az egyszerű emberek még csak el képzelni sem tudnak.
Olyan neve és hatalma van ami még a pápánál is nagyobb és ismertebb. De ami miatt a leg irigy én vagyok rá hogy nincs bűntudata.
Két kezemen nem tudnám megszámolni mennyi emberrel végzett vagy végeztetett. Vagy hogy mennyi vér tapad a kezéhez. De még engem meg enne a bűntudat ő még is úgy  alszik este mint a kisbárány.

-E..ezt nem tehetitek...-Akadozik. Nyilván én is meg lepődnék ha verekedni hívnánk erre egy ügyvéddel az oldalán látnám meg és arra kéne válaszolnom hogy a szerelmem vagy az életem.-Lina nem akarná ezt...
- Jaj Matteo ne tereld a témát! Válassz. Linának pontosan erre van szüksége.hogy valaki végre stabilan mellette legyen.
- De itt az a lényeg hogy ki! Nathan meg kérdezted egyáltalán hogy mit szeretne? Vagy csak el döntöttem hogy ez így lessz és kész! Na ugye. Mi van ha már nem szeret? Mi van ha annyira meg bántottad hogy képtelen lessz valaha is meg bízni benned vagy akár nem is szeret. Lehet már másnak akar esélyt adni. Vagy mást akar. De te sosem törődsz azzal mit akar el döntöd hogy ez így lessz és választása sincs csak téged választani.

Ez mondjuk lehet...

Vissza emlékezés:

-Itt vagyunk picim szálljunk ki!- mondtam mikor le parkoltam a házuk előtt ahol Teoh azonnal be rohant.
Nathan nem akarom ezt.El fogom veszíteni a családom....

Vége.

Ez az emlék futott végig az agyamon. Wow.
Talán tényleg igaza van. Ennyire önző lennék? Én szeretem Linát. Mármint imádom. De mi van akkor ha nem szeret. Sosem figyeltem még úgy rá. Hisz eddig mindig úgy volt minden ahogy én akartam és ebből sosem tágítottam.

-Te tudod mit seggfej.-Szólal meg hirtelen. - Linát választom és mostmár cseszd meg!

Matteo

Ezzel ki is sétáltam. Ennyi volt be is kaphatja tövig. Komolyan azt hitte hogy én is ő vagyok?
Hát nagyon nem. Nekem komolyan Lina a szerelmem. A kislányom a mindenem. És nem fogom hagyni hogy valaki be mocskolja ezt és úgy gondolja hogy a vagyonom érdekel inkább.

Pénzt bárhol szerezhetsz. Akárhogy meg keresheted. És akármennyit. (már amit csinálsz)
De szerelmet nem találhatsz csak úgy a földön.
Persze az is sokféleképpen rád találhat. Sokszor a leg lehetetlenebb helyzetben is.
Akár a buszon ülve. A le esett cuccaid szedve a földől. Bárhogy. De csak is egyszer.
Nem többször. Egyszer leszel olyan hihetetlenül szerelmes hogy a pénzed,házaid autóid is képes vagy rá áldozni. És nekem ilyen Lina. Szeretem.
És csak abban a helyzetben engedem el ha azt ő maga fogja meg kérni. Dehogy máshogy.

Akarva akaratlanul ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant