7

4.8K 78 4
                                    

Nathan

Mikor elfutott nagyon megijedtem de dühös is voltam .Lehet hogy ezen túl nem akar majd beszélni velem .Lehet egy fasznak talál és soha nem fog az enyém lenni .
A második ami miatt féltem hogy elmondja valakinek .Ha ez kiderül börtönbe kerülhetek kiskorú megrontásáért .
Amiért meg dühös voltam ..hogy mert így beszélni velem ?Vagy amikor kijelentette hogy neki nem kell steake .Oké hogy nem szereti vagy allergiás de Baszki !ITT ÉN DIKTÁLOK !
Ha az enyém lenne végre megbüntetném de meg sem szabad ez pedig kurvára zavar .

Szóval mikor kifizettem a kaját elindultam haza .Naomi ugyan kérdezősködött de nem mondtam neki semmit .Azzal viszont segített hogy lefürdette majd ágyba rajta Pennyt szóval most nem lessz gondom .Meg főzött is .
Szóval elköszöntem a húgomtól és elindultam fürdeni .
Csak Lina tökéletes testére tudtam gondolni és hogy milyen jól nézett ki abban a ruhában és hogy feszült a testén .Hmm ...
Már csak azon kaptam magam hogy a kezem elindult a testemen lefelé.A dús és telt ajkaira na meg a hatalmas mégis tenyérbe való kebleire .A nagy fenekére ami szinte mindentől feszül ..Hmm .
Basszameg !Elélveztem !

Szóval a fürdőszobai kielégülésem után egy száll Calvin Klein alsógatyában és kezembe véve a telefonom írtam Linának.Meglepetésemre azonnal válaszolt válaszolt .

Me :Szia !Ne haragudj hogy  ilyen későn zavarlak de úgy érzem beszélnünk kellene de nem itt telefonon .Holnap megoldjuk csak ne fuss el kérlek .Én ezt nem úgy gondolom ahogy értelmezed .

Lina:Jól van Nathan szívesen meg hallgatlak és sajnálom hogy ma úgy elrohantam .

Me:akkor holnap de mostmár Aludj !

Lina Jól van ahogy szeretnéd jó éjt !

Na ezt már szeretem szerelmem !Máris engedelmeskedik .Imádom .

Me: Ezt már szeretem babám neked is reggel várlak❤️

Nagyon fellelkesültem e láttán .Engedelmeskedett behódolt nekem .Alig várom a holnapot .Úgy gondoltam hogy miután elvittem Teoht meg Pennyt az oviba Linát haza viszem magamhoz és ott megbeszélünk mindent .
Feltettem a telefonom töltőre és beállítottam az ébresztőmet és aludtam is .
*
*
*

Reggel az ébresztőm keltett .(csak a szokásos )
Szóval felöltöztem meg segítettem Pennynek is ettünk készülődtünk megcsináltam a haját ebben nem volt semmi érdekes.Na de ami utánna jön !

Megálltunk Lináék háza előtt és megláttam Őt !A haja gyenge hullámokként omlott a vállára meg a mellére .Sminke szinte alig látható .Csak egy szempillaspirál ,tus vonal és egy nagyon enyhe csillogós szájfény .Öltözéke szokásosan a suli egyenruhája (bordó szoknya és fekete selyem ing )de még úgy ha 100 lányt látnék meg a tömegben vele együtt megtudnám különböztetni .
Teoh ott tippet mellette Lina meg a kezét fogja .
Alig várom hogy Linával beszélhessek .Remélem ma is olyan engedelmes mint tegnap este .

-Jó reggelt Nathan !-Szállt be .-Szia Penny !-Penny előre hajol és puszit nyom az anyja..akarom mondani Lina arcára és az előbb említett személy legyen ezt teszi vele .
-Szia Baba !-Megfogom az eddig ölében pihenő kezecskéjét és csókot nyomok rá .Csak pironkodva az ablak felé fordította a fejét én meg elindultam az Ovi felé .

Na most fog kiderülni milyen alázatos .Szerencsémre Penny és Teoh egymással voltak elfoglalva szóval a kezem csupasz combjaira vezettem és nem túl erősen de annál izgatóbban belemarkoltam annak belső felébe .Hmm basszameg .A keze mozdult és el AKARTA rántani a kezem de hirtelen meg állt és maga mellé rakta fejét pedig felém fordította .
-Nathan ha megkérlek el veszed onnan a kezed ?-Alázatos volt .Imádom .Ha ilyen lessz nem is kell használnom a bünti szobát .Hmm tetszik .Habár néha nem bánnám ha rosszalkodhatnánk odabenn .
-Nem baba !De tekintve hogy szépen kérted és alázatos kicsi királylány voltál finomabban csinálom .-Elmosolyodott és fejét az ablaküvegnek döntötte .Én is mosolyogni kezdtem és mostmár a térdénél simiztem Őt .Ez már jobban tetszett neki és a kezet az enyémre rakta és azt simogatta .Istenem de jól esik !

Elképzeltem hogy miután este kielégítettem enyhén még pihegve és kipirosodva a mellkasomon feküdni és a tetoválásaimat rajzolja körbe .Hm istenem .Nemsokára Nathan nemsokára .
Odahajoltam a füléhez és azt Suttogtam :
-Látod kedvesem ...sok mindent el tudsz érni nálam .Csak egy kis alázat kell -Itt felkuncogott
-Igen is apuci !-Viccesedett .Csak ez nálam fordítva jött ki .Éreztem ahogy a farkam megrándult e szó hallatán.Hm kitaláltam valamit !
Ha alá írja a szerződést akkor onnantól csak apucinak szólíthat .Hm én leszek az apucija aki mindent meg ad neki és neveli is egyben .Hm elképzeltem ahogy a vad szex közben azt ordítja hogy Apuci !
Mondtam már hogy kurva jó ötleteim vannak ?

Szóval leparkoltam az ovi előtt be vittük a kicsiket és kezdődhetett a móka .
A kocsiban ültünk mikor hirtelen elhajtottam az iskolájától és egy eldugott sikátor szerűségben parkoltam .Lezártam az ajtót ablakot hogy ne tudjon elmenekülni még ha akarna sem .

-Nathan mi a fasz ?
-Hogy beszélsz királylány ?!Még egy ilyen és be kell tömnöm a szád!-Kacsintottam .
-Miért vagyunk itt ?-Váltott halkabbra.Na azért !
-Beszélni !
-Jó mondhatod !
- Először is tudom hogy elolvastad azt is hogy megrémít de nem kell félned .Az a fajra uralkodás amit én tennék veled még tetszene is .Hidd el te lennél szaki a legjobban élvezi ezt az egészet.
-Nathan !Konkrétan azt is meg akarod mondani nekem hogy mit mikor és mennyit ehetek !
-Igen !Igen de az csak a szerdődéshez van !Igen ha máshol vagyunk azt eszel amit mondok de basszus ma megtapasztaltad !Ha alázatos vagy elérhetsz nálam sok mindent !Kérlek légy az enyém baba...
-Nem is tudom .És mit ért a szerződés elfenekelés alatt ?
-Huhh jolvan megmutatom !Haza viszlek magamhoz jó ?-Bólintott én meg elindultam .

Na most kell félnem mert ha meglátja a bünti szobát tuti kiakad majd .De mivel tudnám meg nyugtatni ?
Mert nem jó dolgokat akarok én vele csinálni az  is biztos....

Akarva akaratlanul ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora