12

4.3K 69 2
                                    

Lina

Hangok .Hangok és fény .Ennyit tudtam észlelni .

-Muhsmgya hisisl ekdngem ?-nem hallom tisztán amit mondanak .Annyit észlelek hogy mozog alattam a talaj és nem tudom mozdítani még a szemhéjkamat sem .Egy idő után ki tisztult a látásom annyira hogy körül nézzek .Egy kórházban vagyok .A nővérek ijedt maszkos arca van felettem és egy hordággyal rohannak velem valahova .
-Lina Hercegnőm mindjárt vége ...-Egy ismerős hang .Nathan ijedt mégis határozott hangja csapta meg a fülem .Csak akkor vettem észre hogy Ő is itt van mikor ordított utánam de tovább nem jöhetett így egy nővér fogta le .
Egy erős szúrás a bal vállamon és egy pár másodperc múlva a világ elsötétült én pedig már eszméletemet is vesztettem ....

*
*
*
-Apuci itt van Hercegnőm !Tudom hogy most nem hallasz de ha mégis akkor tudd hogy én és Penny haza várunk .Nagyon hiányzol .Már rég óta itt vagy picim .Tudom hogy ez az én hibám de nagyon nagyon sajnálom ...apuci sajnálja Babygirl!

-Kérem uram egy szóra...-És ujjra csak hangok .A fejem iszonyatosan fáj és mindenem mozdulatlan.Nem tudok mozdulni.Nem látok .Csak hallok de azt is homályosan...
-Igen !
-Nos Ms Black már igen jo ideje itt van ...És ha továbbra sem kel fel akkor le kell kapcsolnunk a gépekről ...
-Szóbal hagyják meghalni !?!?
-Nem tehetünk mást ...van még egy hetük .Ha addigra sem kel fel akkor ennyi .Higgye el mj sem ezt szeretnénk de kell a hely a többi betegnek .
-NEM !Mennyi ?Menyi pénz kell ?Mondjon egy árat és azonnal kézpenzemben fizetem ki !Akármennyit is mond !DE LINA NEM HALHAT MEG !

Meghalni ?Meg akarnak ...mivan ?
Már csak arra emlékszem hogy hangosan csipogott valami engem meg megint elnyelt a sötétség .

-Lina Lina !-Hirtelen ülök fel remegve az ágyon és zihálva .-Kicsim jól vagy ?-Nathan hangja végre megnyugtatott és segített kicsit szabályosabban venni a levegőt .
-Perszeh csakh rosszat álmodtam .-Iszom meg a pohár vizet amit ki készítettem az éjjeli szegkrénybe .Minden éjjel szoktam .
-Baba nagyon megijesztettél ...
-Anya..-Penny szemét dörzsölve jön be a szobámba .
-Mond kicsim .
-Aludhatok veletek ?-Ajj azok a boci szemek..Nem lehet nemet mondani .
-Bújj be Hercegnőm ...-Tárja ki a karját Nathan .
Penny azonnal szaladni kezd és közénk fekszik .
-Apa rajtad mért van csak egy alsó gatya Linán meg mért van csak bugyi meg cici micsoda ?
Amint ezt meghallottam félre nyeltem a nyálam és köhög u kezdtem.Nathan meg lefagyott .
-A..azért kicsim mert melegünk volt .-Mondtam végül .

Már feküdtünk nagyon csöndben .Penny közepén mi meg Nathannal úgy karoltuk át hogy közben fogtuk egymás kezét .Már majdnem aludtam .Komolyan majdnem de akkor hirtelen a semmiből meghallottuk hogy csengetnek .Nathan nagyon ideges lett .Na ezek szerint nem szereti ha felébresztik.
-Ki a fészkes faszom keres itt ilyenkor .
-Nem tudom Nathan nézzük meg .

Én hamarabb ki másztam az ágyból mert Nathannak még kell idő hogy össze szedje magát .Az ajtó elé mentem és kinyitottam .Ahol egy gyönyörű szőke nathannel egy idős nőt pillantottam meg.
-Hello te ki vagy ?Biztos a szoba lány ...Nathan keresem .-A hangja nagyon nyávogós volt és csak úgy csöpögött belőle a gúny .
Hirtelen meg éreztem hogy Naghan mögöttem van .Fel néztem rá .Le volt sápadva .
-Emily ....

Akarva akaratlanul ✔️Where stories live. Discover now