39

2.4K 73 4
                                    

Lina

A freddel való beszélgetés igen jól telt és jót is tett számomra.
A fejemhez vágta hogy vissza kell mennem. Engem oda haza egy kislány vár. Egy kislány akinek nem is Bt anyja. Akinek most én jelentem a biztos pontot.Nem bizik az aljában nem bízik az igazi anyjának sem aki mellesleg egy pénz éhes hagy ne mondjam ki micsoda. És nem fogom hagyni hogy bárki is bántsa.
Hiba volt eljönni. Ezzel azt sugaltam hogy "bocs apád ki készített most itt hagylak mint az anyád de majd egyszer vissza jovok„
Ezt tettemvele. Nem is értem hogy nem gondoltam rá.De penny az életem már nekem is. És nem hagyom hogy holmi idegesítő döntés képtelen seggfejek miatt ne legyen senkije.

Mama persze meg értette úgy van vele ha nem maradok hát nem maradok de azért őrült hogy ennyi idő után végre itt voltam.

A Perulőn ülve persze elgondolkodtam rajta hogy vajon ha haza megyek mi fog rám várni. Lehet tényleg el szabadult a pokol. És hiába megyek vissza már semmi értelme nem lenne nagy Penny miatt velük lenni. Nathan szeret meg minden de lehet nem kéne vele lenni. Meg értem hogy nehéz a lánya és köztem választani. Ezt bármely apa meg mondja hogy a szerelmed és a lányod között van de csak minimális különbség.

Amint le szálltam ki se pakoltam de Nathan címet adtam le a taxisnak.Elég ideges voltam.
Nem akartam most még Nathan vagy Matt közelében lenni. Csak kislányomat akartam vissza kapni semmi több.

" Úton vagyok hozzád. Penny legyen ott!!„

Csak ennyit írtam. Ez nem is túl kevés de túl sok sem. Benne van a lényeg és kész. Nekem nem is kell több.
Nagyon sokat gondolkodtam hogy vajon Penny mit érezhet most.
Fáj-e neki a hiányom? Egyedül érezi-e magát?
Egyedül hagytam. De ha bele gondolunk ez mind Nathan hibája. Egy 17 éves lánynak alap járaton nem bír el ennyit a szíve. Sokan egy átlagos 2 hónapig tartó páros után a szakítás első 2 hetében öngyilkosak akarnak lenni. Basszus nekem is hasonlóan fáj de ennyire. Nathan a saját boldogsága érdekében egy kislányt egy mèg szinte másik kislányra bizta. Csak azért hogy ő boldog legyeb. De a szíve mélyén biztos tudta hogy ez így lessz. Egy kislànyt nem bízunk kislányra. Ahogy kislányt sem kisfiú kezèbe.

Nathan számomra maga a szerelem meg így is. Azyegyetlen ember akire szükségem lenne. De így hogy azt sem tudom jelenleg érdemes e menteni a menthetőt. Ha mèg egyáltalán menthető ez az egèsz.

A taxibol ki szállva azonnal fizettem és szinte rohantam is be. Útközben hallottam hogy pityeg a telefonom hondolom erkezett a válasz de nem érdekel. Csak pennyről akarok gondoskodni. Nem akarom hogy valaha is szomorú legyen. Sosem akarom hogy olyan egyedül legyen mint én valaha. Persze ez nem fog be következni. Ő egy élet vidám barátságos kis angyal. Én meg...

A lift ajtaja ki tárul és akkor be léptem a lakásba. Az emlékek pedig csak úgy elő jöttek...

-Akkor igen?- Kérdezte reménnyel teli szemekkel a szerződéssel a kezében.
- Ahj!- Sóhajtottam fel és ki kaptam a kezéből majd alá írtam az életem egyik legmeghatározóbb iratát.

Vagy mikor ide kellett jönnöm hogy el vehesse azt amit soha többé vissza nem adhat nekem senki.
Eszembe juttatta kit is szeretek. Ki adta nekem a legmeghatározóbb alap köveit az életemnek. És az Nathan Black volt. Ő volt aki ezeket mutatta nekem. Meg tapasztalhattam mi is az anyaság a felelősség, a tűrés. Talán...talán ő csinált nőt belőlem.

-Lina...- Nézett rám. Ott ált előttem üveges tekintettel és azzal az édes vigyoraval.- El sem tudod képzelni mennyire hiányoztál nekem.
Több szó sem kellett azonnal nekem rohant és karjaiba zárt. Viszonozva ölelését nyakhajlatába fúrtam a fejem és jó erősen magamba szívtam férfias illatát ami mindig olyan zöldalma és mentol illata volt. Imádom.
-Ti is hiányoztatok nekem.-Öleltem tovább.
-Anya ?

Akarva akaratlanul ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon