kamarátmi

343 8 0
                                    

Ahojky iba že v predchádzajúcej kapitole som(8) som zmenila ten koniec lebo sa mi to nehodil. Ďakujem za pochopenie. <3

Když jsem tak vykonal bylo okolo desáté hodiny. Ami ještě furt spala, tak jsem se rohodl, že ji vzbudím. Došel jsem před její dveře a otevřel je. Spala jak zabitá.
"Ami vstávej už" řekl jsem tichým hlasem. Ona jenom začala otevírat oči na znak že, už nespí.
"Dobrý ráno" pozdravil jsem ji
"Dobré rano" řekla uspatým hlasem
"Poď vstávej převlélni se, udelám ti snídani a pak půjdem do studia.ano?" Řekl jsem a ona si sedla.
"jop" řekla kratce a ja se na ní usmál.Usměv mi opětovala. A vydal jsem se pryč z jejího pokoje a za sebou jsem zavřel dveře. Udělal jsem jí snídani. Tousty a k tomu nejakou zeleninu.

Pohled Amélie:
Ráno ma prišiel zobudiť otec.
Hned jak odišiel som si chytila hlavu neskutočne ma bolala.damn.
Ale včera bolo fakt ppč.
Chvíľu ešte ležím ale potom vstanem a z tašky ktorú som mala v skrini, vyberiem lieky na bolesť hlavy. Damn. Mylsela som na to. Idem si hneď umyť zuby lebo ta chuť v ústach po včerašku je hrozná. Prezlečiem sa do čierneho voľného topu a šedých voľných kratasov. Rozhodla som sa trochu namaľovať korektor,špirála a jemné linky.
Chytila som do ruky mobil a vidím strašne veľa žiadostí o slwdovanie(mám private) alw všimnem si aj že, mi píše Samo
Chat------
@samuel_fekal
Čusík nepůjdeš von?, i s ostatnýma

@amelia_cittova
Ahojkyy idem sa opýtať:3

@samuel_fekal
Okii

Zdvihla som vzala si mobil do ruky a išla do kuchyne, kde zbadám moje fav tousty omagaas.
"Ďakujeem" poviem otcovy ktorí sedí za stolom a je na počitači
"Není zaco prcku" povie a stále uprene pozerá do svojho počitača. Začala som jesť keď som dojedla tak som začala.
"Um tati?" Povedala som trošičku nervózne
"Ano?" Odpovedal mi jednoducho a uprel svoj pohľad na mňa
"Mohla by som ísť miesto štúdia s kamarátmi? Aj tak by som sa tam iba nudila." Vychrlila som so seba a posledné slová som si zamrlala pod nos. A pozrel na mňa prekvapene.
"Jo můžeš, kam půjdete?"
Spýtal sa a stále ma sledoval
"Um do toho skateparku"
Povedala som a sklopila pohľad na svoje stehná
"Jo idvezu tě tam" povedal s úsmevom
"Super ďakujem" usmiala som sa na neho a vzala mobil a odpísala Samovi že, sa stretneme v skateparku.
"není zaco běž se obout prcku"
Úsmev mi oplatil a ja som sa postavila zo stoličky a išla smer chodba. Obula som sa a do ruky si vzala mikinu ktorú mám od otca, je mega pohodlná lebo je asi o dve čísla väčšia do vreciek som strčila mobil, cigarety a zapałovač. Vzala som do druhej ruky skate a čakala na otca.
Keď prišiel sa obul a vyrazili sme.
Sedela som v predu a pozerala von oknom a čakala kým naštartuje a vyrazíme. On naštartoval. A z ničoho nič začal rozprávať.
"Do toho skateparku jsem chodil taky ale měl jsem asi 3roky víc než ty, našel jsem si tam holku i kamarády, bylo to moje najoblíbenejší místo. Taky jsem i skatoval jo bylo to skvělí a prosim tě dávej na sebe bacha a napiš když půjdeš někam jinam než skatepark. Jo?"
Povedal a ja som zaskočene odpovedala
" a-ano" idk bola som nervozna
"A jinak ty jsis něco dala nebo si hulila protože máš uplne červený oči?"povedal
Dopiče.
"Nie to mávam niekedy keď vstanem" povedala som v kľude a pozerala pri tom na neho
" to doufám, když budeš někdy něco skoušet tak mi to prosím řekni, nic ti za to neudelám jenom to chci proste vědet"
Povedal a studeným pohľadom pozerá na cestu. Vie že, klamem ale teraz mu to nepoviem, raz áno, raz áno.
"Jo chápem" povedala som a nutene som sa usmiala. Pozrela som sa von oknom a uvedomila si že, už sme pri skateparku a vidím Sama,Matyasa a Dominika ktorí, nad niečim debatujú. Pri pohľadu na nich sa usmejem a začnem vytupovať.
"Užij si to. Pa" ozval sa otec
"Jop,ďakujem.Pa"povedala som
A vystúpila som a hneď som smerovala za nimi. Otec ešte stále stál takže ma s nimi uvidí don't care. Ako prvé idem za Samom s ktorým sa pozdravím a potočí ma vo vzduchu, následne za Matym s ktorým sa obímnem a nakoniec s Dominikom s ktorým sa taktiež obímnem a vykonáme svoj pozdrav ktorý sme si vonku nacvičili.
" damn. Tvůj táta je Tendo?"
Povedal Samo a pri tom mi položil ruku okolo ramien
"Jop, nikdo to nečakal, ani já"
Povedala som a pozerala na odchádzajúci čierny mercedes.
"Wow" ozval sa Dominik
"On neviděl tvoje oči?" Spýtal sa Maty
"Videl, povedala som mu že, také oči mávam ráno, vedel že, klamem. Neni jebnutý."
Povedala som po pravde a položila svoj skate ma zem.
"To je dost krutý" povedal Samo zamyslene a pousmial sa
"Hej je" povedala som pobavene
"Dáme cígo?" Ozval sa Dominik
"Môžeme len ja už mam len dve" povedala som smutným hlasom
"Ja mám" povedal Samko a mne sa vytvoril úsmev na tvári.
Dali sme si všetci cigu a zrazu sa ma Dominik spýtal
"Proč máš tolik slodujícich vlastně?" hah a to si ani nevidel tie žiadosti
"Zistilo sa že, som Cittova dcéra a všetci chcú mať u Cittovej follow"
Povedala som
"Jo to mi mohlo dopnout" povedal a zasmiali sme sa
celú dobu sme sa bavili, nasmiala som sa toho dosť bolo to strašne super. So Samkom som si asi najbližšia, mám ho mocmoc rada. Učili sme sa všetci potom nejaké triky a rozprávali sa.




Eeeej dneska to je dosť dlhé musím sa pochváliť, a pardon za moju češtinu. Dúfam že sa páči. A ďakujem za, to že, tento príbeh čítate<333


☆tati?//M+ ☆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora