Dnes som sa dozvedela od otca, že zajtra máme súd. Som zvedavá čo sa bude diať. Ani neviem, že čo sama chcem, kde chcem bývať. S otcom je popiči ale chýba mi aj mama. Práve je desať hodín večer a otec pred chvíľou došiel domov a zahájili sme netflixový večer. Aj tak neviem čo mám od toho očakávať. Do sálu, kde sa bude súdiť ísť nemôžem.
"Ami, jdu teda ano?"
"Dobre" povedala som a na to som ho obímla. On vyšiel z bytu a už ho nebolo. Ja sa vraciam do svojej izby a rozhodnem sa si skrášliť izbu. Možno, tu nebudem furt ale niekedy tu budem. Určite. Vkrádam sa do Dominikovej izby kde je tlačiareň a vytlačím si pár fotiek s chalanmi a samostatné so Samom. Po vytlačení ich vylepím na stenu a som so svojím výtvorom šťastná. Som chvílu na mobile no po nejakej dobe ma to už prestane baviť a začnem pociťovať hlad. Vydám sa tefa do kuchyne a beriem si jogurt z chladničky, ktorý následne zjem. Po zjedení si pustím telku a zaspím.Teraz už čakám na otca kedy príde. Nečakám dlho a počujem ako vchádza do bytu. Pozdravíme sa a následne si sadne vedľa mňa na gauč. Klamať nebudem, netváril sa nadšene.
"No, kde začít" povedal a povzdychol si.
"Tvoje máma.... ani nedorazila. Měla autonehodu a bohužél, to nepřežila." Povie a chytí moju ruku ktorú mám položenú na gauči. Mne sa začnú oči naplňovať slzami a začne sa mi tažko dýchať. Začnem rozdýchávať no mám pocit, že sa neviem nadýchnúť. Otec hneď sa prisunie ku mne bližšie a začne.
"Ami, Ami to je v pohode ano? Koukni dej si ruku na hruď a dýchej, dýchej jsem tady a nikam nejdu držím tě. Těď budeme spolu dýchat" povie a začne počítať a so mnou z hlboka dýchať. Keď mi moje telo umožní normálne dýchať sa naplno rozplačem a otec ma začne obímať.
"Č-čo to bolo?" Opýtala som sa v objatí.
"Panický attack, Ami." Povie a prtisne si ma viac ku sebe.Chcelu by ste aj pohľad Dominika? Inaak dnes som hľadala nejaký príbeh no nemohla som nájsť žiaden dobrý. Tak som začala čítať ten svoj fleexx :D
YOU ARE READING
☆tati?//M+ ☆
FantasyČo stane, keď 11-ročná Amélia zistí, že jej otec existuje a je slávny rapper? Dozvedieš sa v príbehu.