Chvíľu sme sa rozprávali a nakoniac sme si išli sadnúť každá ku svojmu stoju. Po ceste som stretla malú Olivku a Lauru ako pekne papjú. Sladla som si naspäť ku Jakubovi a rozprávali sme sa o pičovinkách.
Konečne sme sa dotrepali na chatu a ja som so Sofou práve v izbe a sme na mobiloch celkovo iba chillujeme.
"Jdeš na cígo?" Opýta sa ma a ja iba prikývnem a vstávam. Ideme opäť do kúpeľne a sadáme si na zem a vyťahujeme cigarety, ktoré si zapálime.Na chate bolo fajn. Chodili sme na výlety mali opekačky atd...
Teraz sa akorát chystám von so Samkom. Čierne cropnuté tričko s dlhým rukávom, rozthané silonky a na to riflové kraťase. Do plátenky vkladám všetko potrebné a vychádzam z izby. Mierim hneď do chodby a začnem si obúvať svoje topánky.
"Kamže, kamže mladá dámo?"
ozval sa otec a oprel sa o rám dverí.
"Idem iba von. Neviem kedy prídem ozvem sa ti." povedala som a postavila som sa.
"Dobře, dávej bacha jo?"
"Mhm. Papa"
"Pa" povedal a odišla som z bytu.
So Samom sa máme stretnúť v skateparku a tam sa rozhodneme kam pôjdeme.Sedím na lavičke a fajčím cigaretu pri čakaní na Samka. Nečakám dlho a už ho vidím. Ihneď sa postavím a rýchlim krokom idem za ním a obímnem ho.
"Ahoj Amuš, chybělas mi" pozdravil sa a povedal.
"Ahujj, aj ty mne" odpovedala som.
"Kam půjdeme?" Spýtal sa ma a popritom si tiež zapaľoval cigaretu. Mali by sme to trochu obmedziť.
"Neviem, hocikam" odpovedala som.
"Můžeme zajít do jedný budovy co jsme našli s klukama když jsi byla na tý chatě" povedal.
"oki, môžme" odpovedala som a viedol ma ku danému miestu. Popri ceste ma chytí za ruku. V bruchu sa mi rozletelo milión motýľov.
"Jinak, jak bylo na chatě?" Opýtal sa ma.
"Hej, pohode bolo. Boli sme na nejakých výletoch a tak."
Odpovedala som mu a pozrela som sa na neho, on sa na mňa iba usmial tým najkrajším úsmevom ktorý som mu opätovala. Za malú chvíľu dojdeme na miesto a rozprávame sa o naších životoch.
"Ako to máš ty vlastne s rodinov? Samozrejme, keď nechceš hovoriť nemusíš" spýtala som sa ho s jemnou dávkou strachu v hlase.
"V pořádku, ono vyrůstal jsem s oběma rodičema ješte se starším bráchov. Všichni jsou úplne v chille a ono jak to je vlastně u tebe? ješte furt tomu nechápu." Povedal. Na otázku som mu pravdivo odpovedala a ďalej sa rozprávali. Po hodine a pól prišiel Dominik s Matym a doniesli fľašu. Práve mi Dominik podáva flašu s vodkou, ktorú asi kúpili vo večierke za pár eúr. Asi by som to nemala piť ale žijeme len raz. Strašne hlúpa si.Fľašu sme kolovali do kým sme ju nedopili až do dna. Všetci sme pod vplivom a rozprávame sa. Maty sa nám zveruje s tým ako jeho otec je kokotný.
"Prostě já ho nechápu. Přijdu domů a ječí na mně za nic. Klidně mně i zmláti to se stalo nejednou. Mámě zatím neublížil teda o tom aspoň nevim. No dneska když on přišel domů byl úplne v chillu. Prostě jse začal se mnou úplně normálne bavit...." povedal a povzdychol si. Položila som mu ruku na rameno a začala rozprávať.
"Tvoj otec má asi nejaké agresívne psychycké prejavy. Je to vlastne prejav ľudkej mysli, ktorá môže byť vedomá ale aj nevedomá, v rešpektíve v danom časovom úseku je neuvedomovaná. Ľudská psychyka funguje ekonomicky a to, čo není dôležité či potrebné sa dostáva mimo vedomia. Samotné javy vlastne neexistujú izolovane, vždycky ich tvorí komplex, zložený celej rady aspektov. Napríklad človek vníma nejaké vedenie, uvedomuje si, čo pre neho znamená a nejakým spôsobom o ňom uvažuje, poprípade ho emočne prežíva. Ale určitím spôsobom sa správa na danú siruáciu. Tvoj otec si možno niekedy poriadne neuvedomuje to diane a nevie ako sa má po niečom napríklad hádke chovať. No neskôr si určite uvedomí, že robí chybu. No keď niekomu ubližuje to Maty treba riešiť. Má nejaké stavy, ktoré niesú normálne." Asi by som mala prestať piť, že?Veľmi dúfam, že sa páči a, že to čo som napísala dáva význam.
ESTÁS LEYENDO
☆tati?//M+ ☆
FantasíaČo stane, keď 11-ročná Amélia zistí, že jej otec existuje a je slávny rapper? Dozvedieš sa v príbehu.