nehoda

144 9 12
                                    

Posadil ma do auta do predu a zapútal ma. Sedela som tam ako mŕtvola. Slzy mi tiekli a to som ani nežmurkala.

"Jak jsi vůbec dovoluješ utéct z bytu?" Skríkne po mne nepríjemne.

"Jenom jsi se byla politovat, je mi z tebe špatně Amélie" Povie hnusným oprsklím hlasom. Po týchto slovách sa naplno rozplačem.

"Jo, breč Amélie, tím všechno vyřešíš" Povie hnusne. Ani ho nepoznávam. Je ku mne taky arogantní, ano ja viem povedala som mi hnusné slová, ale nemyslím, že až takto. Prajem si mať schopnosť teleportovania alebo neviditelnosti. A urobila by som práve všetko preto aby som nebola v prítomnosti jeho.

"Co jsem ti tak špatného udělal, že mi tohle musíš dělat, v noci zlita přijdeš domů, začneš po mně ječet a pak zdrhneš kurva!" Skríkne a všímam si aj, že sa ledva venuje šoférovaniu a ide neprípustne rýchlo.

"Co jsem ti až tak špatného udělal Amélie?!" Povie a po tejto otázke mám čierno.

Pohľad Dominika:
Neskutečně jsem byl na Amel nasranej, když jsem nasranej neviem ani co kurva říkám. Jenom tak odešla a šla k Jakubovi o mně říkat sračky. Když jsem pro ni jel měl jsem totálně vypilený nervy a v krvi trochu chlastu. Za volantem jsem víc řešil Amélií než řízení a napálil jsem to autem do stromu. Já jsem byl v pořádku ale moje malá dcera ne. Vůbec nedejchala a neodpovídala mi. Už druhej krat vidím nad ní leditovat její duše. Jeslí jse ji podaří chytit, to nevím. Hned jsem začal panikařit když jsem zistil, že nedejchá. Neměl jsem jak se k ní dostat protože jsme uvízli va autě, ihned jsem volal záchranku i hasiče a došli do pěti minut. Hasiči nejdřív vybrali Amel a pak mně. Záchranáři připojili k něčemu Amel a dělali ji KPR. Vzali ji do toho auta i se mnou a jeli jsme do nemocnice. Ani jsem si to neuvědomil a tiekli mi slzy, které jsem hned utrel když jsem je zaregistroval.

"Jak jse jmenujete?" Zeptá jse mně záchranář.

"Dominik Citta" Řeknu.

"A ona? Je to vaše dcera?" Zeptá jse.

"Jo je, Amélie Cittová." Odpovím mu q začnou pak i mě vyšetřovat jestli jsem ok, ale mam jenom zlomenou ruku.

Když dorazíme Amélií berou někde na sál a mně si bere doktor který mi řekl co bude jak a kde bude Amel. Dal mi do sádry ruku. Byl jsem totálně kurva v šoku co jse stalo. Co když Amel nepřežije?

Ahujj, nezabudnite si po tejto časti dat do knižnice druhu časť príbehu. Love u yall<3

☆tati?//M+ ☆Where stories live. Discover now