Pohľad Amélie:
Práve je ráno a vstávame so Zojkou. Včera sme sa rozprávali dosť dlho, povedala mi čo sa jej deje v živote a ja zas jej. Dohodli sme sa aj, že dnes sa na dve hodinky rozdelíme, ona chce ísť na chvíľu za svojim nápadnikom s ktorým sa zbližuje a ja sa prejdem a možno pôjdem do svojho bývaleho domu.Keď sme konečne vstali z postele sme si išli urobiť raňajky. Njedli sme sa,umyli,obliekli a pripravili....
........
Prechádzam sa práve po parku a rozmýšľam či sa pôjdem pozrieť do domu. To jak mi mama volala, mi príde strašne nesediace na ňu, niečo sa stalo. Som si tým istá. Zavolám jej, keď budem v spomínanom dome. Možno. Bojím sa.
Stojím pred domom, rozmýšľam či vstúpiť a či nie. Mám tu veľa krásnych spomienok a zároveň veľa hnusných spomienok. Nakoniec chytím kľúčku vchodových dverí a otvorím dvere. Je tu peke,upratane teda ak prehliadnem slušnú vrstvu prachu. Je tu stále nábytok v novom dome sme mali už pridelení(proste kúpili ho hotový) Mám tu ešte nejaké veci. Vstúpim do obývačky a chvíľu stojím v strede miestosti jak takí primitív. Po mojej asi päť minutovej psychotyckej chvíľke sa rozhodnem ísť do maminej izby.
ahujj, snažila som sa niečo napísať. Celkom to bol pekný únik z reality. Kapitoly vychádzať budú, no možno budú trocha kratšie.
☆☆
YOU ARE READING
☆tati?//M+ ☆
FantasyČo stane, keď 11-ročná Amélia zistí, že jej otec existuje a je slávny rapper? Dozvedieš sa v príbehu.