Pohreb

206 4 2
                                    

Čas letí a dnes máme pohreb mojej matky. Neviem vôbec kto tam bude keďže nikoho z mojej rodiny nepoznám. Keď sme s mamou potrebovaly, keď sme nemali dostatok penazí pri nás neboli. Bolo to na nás. Ja s mamou proti svetu. No teraz poslednú dobu náš vztah nebol najlepší ale matka pracovala, nemala čas čo plne rešpektujem a chápem. Mám na sebe čirene krátkorukávové šaty a ako dlh3 rukávy čierne sieťky. Na nohách čierne silonky. Otec mi zaklope na dvere a oznámi, že už je čas a tak vyjdeme z bytu a nastúpime do čierneho mercedesu.
"Jo, jinak to tvoje kouření ehm máš 11 a myslím, že jsi to uvědomuješ. Teď ti to akceptuju nebo dovoluju jen kvůli téhle situaci protože vim, že to není lehký. Za normálych okolností to nebudu dovolovat ani akceptovat." Povedal. Ja dnes fakt nemám na takéto sračky náladu, takže prikývnem a viac sa tým nezaoberáme.

Stojím pred dosť veľa ludmi na menšom pódiu a idem predviesť svoj preslov. Je tu aj pár chalanov z labelu. Nádych výdych.
"Väčsina z vás ma asi nepozná, som Amélia mám 11rokov a som dcéra zosnulej. Moja matka bola veľmi dobrý človek, bola som si s ňou blízka a boli sme vždy my dve prosti svetu." Utrela som si slzu.
"Po čase sme mali problémy s financiami a tak si moja matka vzala 2 práce. Nechápem Vás. Vás čo tu ste a ani neviete kto som. Kto bola moja matka. Neboli sme tu nikdy, keď ste potrebovaly. Ja ako dieťa s menšou pozornosťou od rodičov som začala chápať svet a teraz viem, že nikto mi moju matku nikdy nevráti a nikto ju nikdy nenahradí. Mala svoje chyby, mala svoje problémy ale to je všetko úplne v poriadku. Keď som ju videla naposledy, sme sa pohádali. Je mi to ľúto mami. Je tu toľko vecí, ktoré by som ti ešte chcela povedať. Chcela som aby moja matka bola ja mojej svadbe aby som jej mohla plakať do náruče, keď sa so mnou nejaký chlapec rozíde chcela som, aby bola so mnou, keď budem mať nejaké plesy. S matkou mám veľa krásnych zážitkov, ktoré za peniaze nekúpiš. Ďakujem ti."
Povedala som a nechávala slzám voľnú cestu. Ľudia predo mnou sa postavili a začali tlieskať. Otec prišiel za mnou a pritisol si ma k sebe.

Anoanoano krátke a to za tak dlhú dobu. Chcela som urobiť dačo dlhšie ale nechcela som aby ste tak dlho čakali. Ospeavedlňujem sa.

☆tati?//M+ ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin